5

5.6K 197 18
                                    

Stukje van vorige hoofdstuk:
Ik😘: wacht even ik ga je naam veranderen
Case de sukkel: hoe hete ik dan O:
Ik lach en verander case de sukkel in case. Ik verander mijn eigen naar in skyler en nu ik toch bezig ben verander ik     😋Lindsey naar lindsey.
Skyler: je hete vroeger case de sukkel
Case: en nu?
Skyler: gewoon case
Case: Oke beter

Hoofdstuk 5:

Skyler: casie ik moet gaan ik heb afgesproken met Lindsey
Case: ga maar doei
Skyler: doei
Case: moet ik de groeten doen aan Daan?
Skyler: NEE ik weet dat je aan het grijnzen bent
Case: ja inderdaad ik zal hem de dodelijke groeten doen
Skyler: best
Case: wil je me dood hebben ofzo?
Skyler: nee
Case: haha moet jij niet naar Lindsey?
Skyler: Oh chips eh doei!
Case: doei

Ik haast snel naar beneden met mijn telefoon in mijn hand. 'Mam kan jij me brengen naar Lindsey?' Vraag ik haastig. Ze lacht en zegt:'ja hoor.' We lopen samen naar de auto en rijden naar Lindsey.

__________________________________________________________________________________

als we bij Lindsey zijn stap ik uit en geef mijn moeder nog een kus 'doei veel plezier lieverd.' Ik glimlach en loop naar de ongeduldige Lindsey. 'Skyler we hebben een uur geleden afgesproken wat heb jij in hemelsnaam gedaan?. Ben je via Duitsland gekomen ofzo?' Ik lach en zeg: 'heel misschien was ik aan het chatten met case?' Haar ogen worden groot en ze zegt: 'met case? Je bedoelt toch niet de beta van Daan?' 'Heel misschien wel?' Ze kijkt me aan met de meen-je-dit-echt? Blik. Ik lach en knik. Ze sleurt me mee naar haar kamer en gooit de deur dicht en grijpt mijn telefoon 'HEY!' Roep ik.

Ze rent naar de badkamer en doet de deur op slot. Ik zucht en ga op haar bed zitten.

POV Lindsey

Ik ren naar de badkamer en doe de deur op slot. Ik vergrendel de i phone van skyler en lees alle berichten (ze weet de wachtwoord van skyler) ze hebben best gezellig gehad. 'Lindsey mag ik mijn telefoon terug NU!?' Schreeuw skyler van achter de deur. Ik open de deur en heef de telefoon aan haar 'daarom zo laat dus.' Zeg ik lachend. 'Niet grappig!' Zegt ze alsof ze een kleine kleuter is. 'Waarom kwam je ook alweer?'vraag ik. Ze zucht en zegt: 'Daan heeft oorlog verklaart en de andere roedels mogen niet helpen maar zijn roedel is de grootste en weet je nog wat het ergste is?' Ik schud mijn hoofd en zeg: ' wat dan?' 'DE OORLOG IS ER GEKOMEN OMDAT DAAN ME MEE WILT NEMEN NAAR ZIJN ROEDEL EN PAPA HEEFT DEAL GEZEGT!' Schreeuwt ze en begint te huilen. Ik sla mijn arm troostend om haar heen en zeg: 'geen zorgen we zullen je helpen.' 'Nee niet doen hoeft niet want anders gaan jouw vechters dood en ik moet toch mee want we hebben de deal gebroken.' Snikt ze. Ik zucht.

'Wat wil je doen? Alsjeblieft doe geen domme dingen. En als er iets is mijn roedel staat klaar om je te helpen.' Zeg ik troostend. Ze glimlacht 'bedankt maar dat hoeft niet ik ga met hem mee zodat er geen gewonden vallen hij zou me niks doen. Hoop ik dan.' Het laatste zei ze fluisterend. 'Nee Sky niet doen ik zal je echt erg missen!' Smeek ik. Ze schudt vastbesloten haar hoofd ' Nee als ik ga is het veiliger' 'als je toch gaat dan ontvoer ik je wel terug!' Zeg ik. Ze lacht en zegt: 'lin ik kan goed vechten maak je geen geen zorgen!'

POV skyler

'Lin ik kan goed vechten maak je geen zorgen.' Zeg ik. Opeens voel ik een enorme pijn. Ik zie allemaal zwarte vlekje. 'Sky hou je ogen open Sky! LUKE LUKE SNEL HAAL DE PACKDOKTER.' Schreeuwt ze en dat is ook het laatste hoor. Ik open mijn ogen en zie dat ik in een witte kamer ben. 'Hallo? Hallo? Is daar iemand?' Vraag ik. 'Skyler lieverd achter je.' Zei een vriendelijke vrouwen stem. Ik draai me om en zie een mooie vrouw met witte haren en een witte lange jurk aan.
'W-W-wie b-bent u-u-u' stotter ik. 'Skyler niet bang ik ben het je moeder het spijt me skyler ik heb het je niet verteld maar je bent mijn dochter.' Zegt ze. Ik kijk haar aan en raak haar voorzichtig aan. 'U bent mijn moeder? Wie zijn mijn ouders dan die voor me hebben gezorgd?' Vraag ik verward. De vrouw die blijkbaar mijn moeder is kijkt me aan. Ik zie spijt in haar ogen.

'Skyler meisje ik... Ik heb je naar de aarde gebracht zodat je daar kan leven ik kan niet voor je zorgen ik ben in de hemel.'
'B-ben je do-dood?' Vraag ik en probeer mijn tranen weg te knipperen. 'Nee skyler ik ben niet dood ik heb een oneindige leven ik ben de maangodin en jij ook je bent mijn dochter ik heb je hier laten komen om te zeggen dat je eerste transformatie komt van je echte wolf de wolf waar je normaal in transformeerde was jouw wolf niet Sophie deed maar alsof. Je echte wolf is Sophie maar haar uiterlijk is anders.' Ze neemt een stap opzij en ik zie een prachtige spierwitte wolf met heler blauwe ogen en zilveren wolf die naar de maan huilt op haar poten. Ik kijk ernaar en zeg: 'Sophie?' De wolf knikt en loopt naar me toe. Ik lach en aai haar. Mijn echte innerlijke wolf.

'Skyler vertrouw Daan hij is je mate hij houdt van je hij heeft de oorlog verklaart omdat hij van je houdt. En nog iets je hebt speciale krachten. Sophie zal je er meer over vertellen maar ik moet je weer terug sturen op aarde iedereen is bezorgd om je en als er iets is roep me via de mindlink!' Zegt ze en ze verdwijnt ik doe mijn ogen dicht. Ik voel een zachte bed onder me en open mijn ogen. 'OMG Sky je bent wakker!' Gilt Lindsey 'dokter dokter ze is wakker LUKE haal haar ouders.' Roept ze 5 sec later komt de dokter binnen en onderzoekt me. ' mevrouw Lindsey ik heb gekeken en ik heb niks verdachts gezien ze mag weer naar huis maar als er iets is moet ze terug komen.' Zegt de dokter. Lindsey knikt en op dat moment stormen mijn ouders en broer binnen. 'SKY ALLES GOED ZUSJE?!' Roept evan. Ik lach en knik. 'Weet je het zeker?' Ik knik en zeg: 'ja mam.'

'Sophie hoe moet ik met mijn moeder of de maangodin praten?' 'Gewoon aan haar denken en denken wat je wilt zeggen net als bij mij.' Oke ehm maangodin maangodin maangodin ik verbeeld me dat zevoor me staat. 'Skyler je kan met me praten.' 'Mam?' 'Ja skyler?' 'Mag ik heg lindsey's gezin en mijn gezin vertellen over het maangodinnen dinges?' 'Ja als ze zweren het  geheim te houden?' 'Oke' ' mam wil je Lindsey en Luke en de alpha en Luna uitnodigen vanavond ik wil iets vertellen.' Ze knikt. Haar ogen worden wazig wat betekent dat ze aan het mindlinken zijn. 'Ja ze komen.' Ik knik.

Woorden: 1179
Media is de maangodin
Niks meer te melden
Doei
Xxx michellletje

The alpha's mate -voltooid-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu