Nachtmerrie-15

4.1K 175 2
                                    

Stukje van vorige hoofdstuk:
Het eten is klaar!' Zegt Nicolas en hij legt drie borden op tafel 1 voor  mij 1 voor Lindsey en 1 voor zichzelf.  Lindsey begint  meteen met eten. ik grinnik ' eet smakelijk.' ' danku u ook.' 'Ach meid ik vind het veel fijner toen je naar me schreeuwde.' Grinnikt hij. Ik grinnik ook. 'Stop met grinniken als een paard en eet anders ik eet het op!' Roept Lindsey.
Ik grinnik en begin met eten. Na het eten help ik met de afwas. En loop naar de kamer die ik kreeg van Nicolas. Ik heb er ook wat kleren van Laura. Ze is ook een Rogue van de groep.

Hoofdstuk 15

Pov skyler

Ik kleed me om en ga slapen.

Droom:
Ik loop door het bos en zie overal Daan zoenen met een andere meisje. 'Daan!' Schreeuw ik. Hij kijkt naar me en grijnst. 'Wat doe je!?' 'M'n vriendin zoenen is dat zo raar?' 'Maar je houd van me toch?' Dacht je dat ik van je hou? Natuurlijk niet je bent zo belachelijk Rogue!.' Zegt hij met nadruk op Rogue. 'W-wat heb je gedaan?!' 'Niet veel alleen 1 roedel uitgeroeid genaamd white angels. En uh 20 kinderen gekregen van 20 verschillende vrouwen en Uhm 20 nieuwe luna's.' Zegt hij simpel. En gaat verder waar hij mee bezig was.
Einde droom.

'Sky word wakker alsjeblieft Sky alles goed!!' Roept Lindsey. Ik open mijn ogen en zie een huilende Lindsey en een huilende Laura en nog de rest van de Rogue groep. 'Sky je bent wakker wat gebeurde er je lag te woelen en schreeuwen maar het was niet duidelijk wat.' Vraagt Laura. 'N-N-niks het het was m-maar een nach-nachtmerrie.' Zeg ik nog steeds in shock. Wil je Wat te drinken?' Vraagt iemand. Ik kijk hem vragend aan. Hij lacht en zegt:'Tobias de dokter hier.' Ik knik. 'Ja graag.' Hij knikt en loopt weg. 'Wat voor droom had je?' Vraagt Nicolas. Ik schud mijn hoofd 'ik wil het er niet over hebben.' Hij knikt en gaat zitten. Tobias komt terug en geeft me een glas met water. Ik neem het dankbaar aan en neem gulzige slokken. Lindsey gaapt even. 'Ga maar slapen sorry dat ik jullie stoorde.' 'Geeft niet je bent nu lid van onze mini-roedel.' Zegt Mira een klein meisje die Nicolas vond in het bos. Ik glimlach 'ik ben een rogue en een alpha kind haha!' Ze grinniken en Nicolas zegt:' nou dan gaan we slapen.' Ik knik. Ze lopen weg en ik ga ook slapen.

Pov Daan

Droom:
Ik loop rustig door de stad en loop een winkel in waar ik skyler met iemand anders zie zoenen. Ik loop snel wel vast verkeerd gezien. Of niet? Ze hield toch niet van me. Ach ja. Ik loop door en zie skyler weer met iemand anders zoenen.
'SKYLER G*DVERD*MME WAT DENK JIJ TE DOEN?!!' Schreeuw ik. Ze kijkt me grijnzend aan 'mijn vriendje zoenen.' Ik kijk naar haar buik en zie een grote bol. 'Wat is dat?!!!!' Schreeuw ik woedend. 'Mijn vierling.' Zegt ze en geeft een kus op iemand anders zijn mond. 'Nou doei.' Zegt ze en loopt weg
Einde droom.

Pleshhh. Ik voel koude water om me heen 'Hey waar was dat nou weer voor!!' Roep ik boos. 'Sorry gast maar je was aan het schreeuwen in je slaap en we konden je niet wakker krijgen we hebben alles geprobeerd met pannen met toeters met zilver en Debbie maar niks hielp dus gebruikten we water.' Ik zucht en zeg: 'wat moet Debbie hier? En wat heeft ze gedaan?' 'Je gekust alleen.' 'Wat dat meen je niet rot op of ik sluit jullie op!!' Schreeuw ik. Ze knikken bang en lopen allemaal weg. 'Ik mis onze mate.' Zeurt Caleb 'ik weet het Caleb ik ook.' Opeens komt er heel veel licht. Ik knijp mijn ogen dicht en maak ze voorzichtig open. 'Wie bent u?' Vraag ik. 'Ik mijn jongen ik ben de maangodin.' 'Hoi.' 'Sukkel buig!!!' 'Oke Oke.' 'Je hoeft niet te buigen maar je hebt wel een nette wolf.' Grinnikt ze. WoW een maangodin die grinnikt?

'Hey ik kan je gedachten lezen hoor!' 'Oh sorry.' Ze lacht en zegt:'nou ahum ik ben hier om te zeggen dat jij mijn dochter goed moet behandelen en ik weet dat je haar mist maar ze is veilig ze krijgt eten en word verzorgt. Maar ik weet dat je een droom heb gehad skyler ook maar dat komt doordat je haar nog niet heb gemarkt en ze zo ver is als je haar markt zou het geen dromen worden maar pijn.' Ik knik langzaam en zet alles op een rijtje
- ik moet haar dochter goed behandelen
-skyler is veilig
-skyler heeft ook droom gehad
Euh wacht eens even haar dochter wat heeft dat nou met mij te maken??? 'Nou Daan mijn dochter die ook de maangodin is....' Ze stopt even en denkt na. 'Nou mijn dochter is skyler. En dat weet ze daarom is ze zo snel groot en sterk en spierwit en heeft zilveren dingen op haar poten.' Ik knik dus...... 'Ik ben mate van de maangodin??' 'Ja en als je haar niet goed behandeld ik en skyler we kunnen je allebei doden.' Zegt ze dodelijk. Skyler is de maangodin skyler is de maangodin. Dat is toch de beste mate die je kan krijgen!

'Ja maar misbruik haar niet!' Zegt de maangodin. Ik knik 'waar is ze?' 'Bij iemand die je dood wil hebben maar ze heeft zichzelf los gepraat ze moet wel daar blijven maar zeis gelukkig.' Zegt ze. Ze beweegt met haar handen en ik zie een beeld met skyler en die ene Lindsey en nog 2 andere meisjes die gezellig lachen en film kijken met chips en drinken. 'Wie zijn ze?'zeg ik terwijl ik naar de 2 onbekende wijs. 'Hun zijn skylers nieuwe vrienden.' Ik loop er naar toe en raak skyler aan wat niet lukt. 'Oke jongen ik ga.' Zegt ze en ze verdwijnt. Ze is blij zonder mij (het rijmt). 'We moeten haar vinden!' Zegt Caleb opeens. ' Caleb zie je niet dat ze gelukkig is zonder ons en met ons is ze juist ongelukkig.' 'Krijg je ervan he Badboy.' Zegt Caleb met nadruk Badboy. Ik zucht hij heeft gelijk 'ik heb altijd gelijk.' ''Hou je kop!' Zeg ik en sluit de link. Misschien moet ik haar terug halen. Maar hoe? 'Case jij bent goede vrienden met skyler vertel eens wat vind ze leuk?' 'Je wilt haar terug he?' 'Ja tuurlijk!' 'Begin maar eerst met haar zoeken en redden.' 'Hoe?' !0'probeer de link.' 'Best!'

Ik sluit de link met case en probeer skyler te bereiken. 'Skyler?' 'Wat?' 'Het is me gelukt.' 'Wat?' 'Waar ben je?' 'Eerst mijn vraag beantwoorden.' 'Je bereiken.' 'Oke waarom wil je dat?' 'Gewoon ik mis je.' Het is even stil aan de andere kant. 'Het is jouw schuld dat ik hier ben ze wouden mij hebben als lokaas voor jouw maar ik zei dat je niks om me gaf wat ook waar is dus lieten ze me los.' 'Dat is niet waar ik geef om je!' 'En daarom trouw je met iemand anders ja zo logisch!' 'Skyler luister.' 'Nee!' Zegt ze en ze blokkert me.

Woorden: 1205
Ik heb vandaag geoefend voor de bonte avond op kamp
Dus ik kan 12-13-14 oktober niet publiceren want dan ben ik op kamp en ik moet mijn telefoon thuis laten 😕😕😕
Sorry!
Hoofdstuk 15
Vote
Comment
Follow
Sorry voor de spelfouten
Doei
Xxx michellletje

The alpha's mate -voltooid-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu