Stukje van vorige hoofdstuk:
Sophie hoe moet ik met mijn moeder of de maangodin praten?' 'Gewoon aan haar denken en denken wat je wilt zeggen net als bij mij.' Oke ehm maangodin maangodin maangodin ik verbeeld me dat zevoor me staat. 'Skyler je kan met me praten.' 'Mam?' 'Ja skyler?' 'Mag ik heg lindsey's gezin en mijn gezin vertellen over het maangodinnen dinges?' 'Ja als ze zweren het geheim te houden?' 'Oke' ' mam wil je Lindsey en Luke en de alpha en Luna uitnodigen vanavond ik wil iets vertellen.' Ze knikt. Haar ogen worden wazig wat betekent dat ze aan het mindlinken zijn. 'Ja ze komen.' Ik knik.Hoofdstuk 6 enjoy!
POV skyler
Ik ben nu weer thuis in mijn kamer. Ik loop naar de kast en haal er wat kleren uit wat bestaat uit alleen maar een rode jurk (media) ik kleed me op en doe mijn rode hakken aan die bij mijn jurk passen. Als ik klaar ben werk ik mijn mascara bij en loop naar beneden en zie Lindsey Luke en hun ouders al zitten. 'Hey Lindsey hey Luke hallo alpha en Luna.' Begroete ik hun. 'Hey sky!' zegt Lindsey. Ik lach en ga zitten. 'Nou ehm.... Eh ik eh' begin ik 'Sophie help me!' 'Zeg gewoon 'hoi ik ik ben de maangodin en bezit magische krachten.' 'Nee gek!' Zeg ik en sluit de link. 'Gesprek met je wolf?' Vraagt de vader van Lindsey of ook wel alpha djayden genoemd. Ik knik en zeg heel snel: 'ikbendedochtervandemaangodin'
'Sorry en nu rustiger graag.' Zegt de moeder van Lindsey. ' jullie moeten zweren op jullie leven dat jullie het geheim houden Oke?' Ze knikken en zeggen: 'ik zweer op mijn leven dat ik het geheim zal houden.' En ze doen nog wat zweer dingetjes.(ik noem het zo want ik weet niet precies wat er allemaal gebeurt iets met vingers opsteken en spugen ofzo.)
'Nou ehh ik ben de dochter van de maangodin ik kan met haar communiceren via de link ik heb haar gezien toen ik bij Lindsey flauwviel de wolf die jullie zagen was niet mijn echte wolf.' Zeg ik 'Skyler skyler je moeder zei net tegen me dat je vanavond tijdens volle maan zal transformeren' deelde Sophie met mij mee 'uh Wat? Oh nee' ik sluit de link en kijk naar de mensen aan gaven die me met grote ogen aankijken 'dus mijn zusje is de maangodin?' Vraagt calum. Ik knik 'vanavond zal ik voor het eerst in mijn echte wolf veranderen.' Ze knikken 'ik heb ook nog magische krachten.' 'Vet' zei Luke.'Skyler de volle maan begint op te komen moet je niet naar de bos gaan ofzo?' Ik kijk op de klok en knik. Samen met met alpha djaydens gezin en mijn gezin lopen we naar het bos als we op een open plek staan mindlink ik mijn moeder
'Mam mam kan ik transformeren?'
' ja'
'Bedankt'
Ik sluit de link en voel dat ik transformeer maar gek genoeg doet het helemaal geen pijn. 'Dat komt doordat je de maangodin bent.' Zegt Sophie 'Oh Oke bedankt!' Als ik in een wolf ben veranderd kijk ik naar de anderen (zo ga ik Lindsey Luke alpha djayden en Zijn vrouw evan calum en skylers ouders samen maar even noemen anders word het te lang) 'wat ben je mooi' zegt Lindsey bewonderend ik glimlach zo ver het kan in wolvenvorm. 'Praat eens' zegt Sophie 'euh Sophie we staan in wolvenvorm he.' 'Weet ik zeg nou gewoon iets.' 'Uhm Okay?' 'Hoi' zeg ik. De anderen kijken verbaast 'kun je praten in wolvenvorm?' Vraagt lindsey's vader. 'Blijkbaar wel' zeg ik terug. Opeens worden we omcirkelt door een stuk of 15 rogue's. 'Oh nee rogue's!' Zegt mijn vader. Iedereen veranderd en gaan in vechthouding staan. 'Snel veranderen een normale witte wolf zonder versiersels op je poten anders herkennen ze je.' Roept Sophie in mijn hoofd 'maar hoe dan?' Roep ik paniekerig terug. 'Denk aan een witte wolf.' Ik probeer het een laar keer en eindelijk lukt het. Ik kijk rond en zien ze allemaal vechten. Snel spring ik op een wolf die luke's nek wou door bijten. Ik bijt in zijn linker poot waardoor hij piept.Ik kijk hem emotieloos en en gooi heb tegen een boom aan een paar meter verder. Iedereen is gestopt met vechten en kijk mij bewonderend aan zelf vind ik het ook knap waarschijnlijk een maangodin dingetje. Ik draai me om en kijk de Rogue's ze kijken me angstig aan en rennen weg. Ik loop naar wen boom toe en verander terug maar ik heb mijn kleren nog aan. Wat een voordeel van maangodin zijn zeg. 'Je kunt anderen ook laten transformeren met kleren aan.' Okey ehm eens denken waarschijnlijk denken aan kleren ofzo. 'Je moet je focussen op hun kleren en hun menselijke vorm' zegt Sophie 'Okay.' Ik loop van de boom vandaan en zeg: 'transformeer maar hier jullie zullen je kleren nog aan hebben.' Iedereen kijkt me aan met de ben-je-gek-geworden blik. Uiteindelijk transformeert Lindsey terug met haar kleren aan.
'En nu jullie nog vertrouw skyler.' Zegt Lindsey. Ik glimlach dankbaar naar haar en ze glimlacht terug. Luke veranderd ook terug en de rest ook, 'is dit ook een maangodin kracht?' Ik knik 'waarschijnlijk wel.' We lopen samen terug naar huis het is al laat dus Lindsey, Luke en hun ouders blijven slapen.
🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠
🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅
Volgende ochtend:'Wakker worden skytje!' Roept Sophie in mijn hoofd 'soph laat me slapen.' Mompel ik terug.' 'Wil je leren met je krachten omgaan?' 'Jajajajaja graag.' Zeg ik enthousiast. 'Opstaan dan.' Ik zucht en doe mijn ochtend routine.
Ik kleed me om in een simpel shirt en een spijkerbroek. Ik loop naar beneden en zie dat niemand wakker is logisch in de vakantie is niemand vroeg wakker maar ja morgen weer school. Zou ik water kunnen besturen? Ik pak een glas water en concentreer op het water. Water water water. Nog steeds niks na 5 minuten lukt het me om een klein beetje water onhoog te krijgen 'YES' gil ik. 'Jeetje skyler kan het wat stiller?' Vraagt calum geïrriteerd. 'Calum Camel kijk kijk.' Zeg ik en ik wijs naar de het glas met water. Hij kijkt me vragend aan 'ja wat is er mee?' 'Hoe kijken he'Ik concentreer me weer op het water en er komt een waterbel 'WoW cool!' Zegt Luke die net naar beneden komt lopen.
'Ja ehm calum is evan wakker?' Hij schudt zijn hoofd. Ik grijns mooi zo. Ik beweeg mijn handen en het waterbelletje beweegt mee. Langzaam loop ik naar evans vaker met calum en Luke achter me aan 'Luke kan je de deur open maken?' Vraag ik hij knikt en maakt de deur open. Langzaam sluip ik naar evans bed toe ik hou mijn handen boven zijn gezicht en laat het belletje vallen.Woorden:1131
Hey weer een nieuw stukje media is wat skyler aan had.
Even een mededeling misschien kan ik morgen niet plaatsen ligt eraan of ik tijd heb en anders kan het zijn dat het kortere stukje word.
Bedankt voor het lezen
Sorry voor de spelfouten
Vote
Comment
Follow
Bye
Xxx michellletje
Welterusten (ik schrijf dit voor het slapen)
JE LEEST
The alpha's mate -voltooid-
WerewolfZij: speciale wolf Hij:gevreesd Zij:aardig Hij:sterkste Zij:best sterk Hij:pik zwart Zij: spierwit Hij:zoekt haar al 4 jaar Zij: heeft geen behoefte aan een mate Hij: alpha van de sterkste pack Zij: dochter van de alpha van de een na sterkste pack ...