Goed gemaakt-12

4.2K 183 0
                                    

Stukje van vorige hoofdstuk:

'Oh weet je misschien moet je iets leuks doen zodat je aan iets anders denkt.' Probeert mijn moeder. Een klein een heel klein glimlachje komt op mijn gezicht. 'Oke' zeg ik.

Na de 'moeder dochter' momentje

We hadden besloten om te winkelen en ik heb best veel gekocht. Ik bedank m'n moeder en loop naar m'n kamer. Ik gooi de spullen op de grond en doe mijn avond routine. Als ik klaar ben stap ik in bed. Denkend aan wat ik heb gedaan vandaag.

Hoofdstuk 12

De volgende ochtend ging ik weer naar school maar met tegenzin. 'Ik kan niet wachten om mijn mate weer te zien' zegt Sophie dromerig. 'Sophie!' 'Sky ik vind hem leuk omdat het jouw gevoelens zijn heel diep van binnen vind je hem leuk.'
'Echt niet!'
'Echt wel!'
'Echt niet!'
'Echt wel.'
'Echt wel.'
'Echt niet!'
'Haha je geeft toe' 'Hey jij verwarde  me' 'niet mij de schuld geven!' Ik zucht en blokkeer' Hey babe' zegt Daan die een arm om me heen slaat zoveel tintelingen gieren door mijn lichaam maar ik mag het niet toe geven! Ik sla zijn arm weg en loop naar de les. Jammer Lindsey is ziek. Ik loop naar wiskunde en ga aan mijn en Lindsey's vaste tafel zitten. Daan komt ook binnen lopen en komt naast me zitten. 'Oke jongens en meisjes pak je boek maar bladzijde 13.'Daan steelt zijn vinger op. 'Hmm?' Hmm't de docent. 'Meneer ik ben mijn boek vergeten.' 'Kijk maar met skyler mee.' Zegt hij.

Dan grijnst. Ik zucht en schuif mijn boek naar het midden ' je deed het expres!' Sis ik. 'Alles voor jouw babe.' Ik kijk hem woest aan 'ik ben je babe niet babe is alleen voor mijn vriendje!'    Mindlink ik hem. 'Ben ik ook.' Fluistert hij. 'Miss white en meneer black ga jullie je maar melden!' Roept hij verstoord. 'Héhé eindelijk weg van de hell.' 'Pardon.' ' nee niks pardon de hell H E l l.' Spel ik. 'ERUIT!' Schreeuwt hij boos.' Best meneer tomaat.' Zeg ik lachend de hele klas lacht mee.

Ik loop weg gevolgd door Daan. 'Skyler.' Zegt hij onzeker. 'Wat!?' Zeg-vraag ik bot terug. 'Ik hou van je meer dan je denkt.' 'Ja en daarom trouw je met iemand anders.' 'Skyler alsjeblieft we moeten praten.' 'Er valt niks te praten.' Zeg ik.
'Klootzak!' Hij gromt en gooit me tegen de kluisjes aan. Krak. Oh mijn rib is gebroken! 'Skyler gaat het?' Zegt Daan geschrokken 'ga toch weg man!' Roep ik. 'Wat is hier in hemelsnaam gebeurd?!' Vraagt de directeur boos. 'Daan heeft me tegen de kluisjes gegooid en nu is mijn rib gebroken!' Zeg ik boos 'klopt dat?!' Vraagt de directeur boos aan Daan. 'Ja maar.....' ' hoe durf je de alpha familie te ......' Daan gromt 'HOE. DURF. JIJ. TEGEN. DE . GENADELOZE. ALPHA. BLACK. IN. TE. GAAN.!!!!!!' Gromt Daan en hij veranderd. Hij valt de directeur aan. 'DAAAAAAAAAN!!!' Gil ik geschrokken 'stop!!' Maar hij luistert niet 'raak hem aan maakt niet uit waar raak hem alsjeblieft gewoon aan!' Roept de dochter van de directeur die er net langs loopt. Ik probeer op te staan 'AUW!' Roep ik. 'Wat is er?' Vraagt Leyla de dochter van de directeur. 'Rib gebroken.' Zeg ik 'Oh ik help je wel.' Ze steunt me en langzaam loop ik naar Daan toe en knuffel hem. Ik voel hem ontspannen. Hij draait om en knuffelt me terug. 'AUW!!!' Gil ik 'Oh sorry.' Zegt Daan en hij laat me los waardoor ik van op mijn gebroken rib. 'Oh skyler gaat het!' Roept Leyla. 'Snel iemand  haal de packdokter.' En dat is het laatste wat ik hoor want ik zie allemaal zwarte vlekken.

  ik open m'n ogen en zie dat ik in het ziekenhuis ben. Ik voel dat iemand mijn hand vast houd en aan de tintelingen te voelen is het Daan. Ik probeer te zitten wat niet lukt. Ik haal voorzichtig mijn handen uit Daans greep en kijk onder de deken. Mijn boven lichaam waar de rib is gebroken is ingewikkeld met verband. 'Je bent wakker!' Roept Daan blij. Ik kijk hem aan een zie dat hij heeft gehuild. 'Wacht hier ik ga de dokter halen.' Zegt hij en hij rent meteen weg.

Weten mijn ouders het eigenlijk wel? In welke roedel ben ik? Ik hoor de deur open gaan en er komt een zuster die flirterig naar Daan kijkt naar binnen. 'Hallo ik ga je onderzoeken.' Zegt ze nors. Ze kijkt me na en soms raakt ze 'per ongeluk' Daan aan. 'Je moet nog 2 nachtjes blijven dan moet je weg.' Zegt ze nors en kijk verleidelijk naar Daan. 'Tot ziens alpha' zegt ze flirterig en trekt haar super korte jurkje iets naar beneden wat ze miljoenen keer heeft gedaan.

  ' het spijt me dat ik je tegen de kluisjes aan gooide.' 'Wil je het me vergeven alsjeblieft.' Smeekt hij. Ik twijfel even en knik. 'Ik vergeef het je.' Zeg ik en geef hem een kusje op zijn lippen wat ik beter niet had kunnen doen. Zijn ogen zijn een beetje donkerder geworden en hij buigt voorover 'Daan stop.' Zeg ik snel. 'Sorry.' Zegt hij en gaat weer goed zitten.

Er komt een lange stilte. 'Daan waarom staar je me steeds aan?' Vraag ik om de stilte te verbreken. 'Je bent mooi.' Ik bloos lichtjes het is nauwelijks te zien maar als je goed kijkt zie je een lichtroze blosje. 'Skyler ehm wil je misschien ehm ehm wil je misschien weer bij me komen wonen?' 'Ik weet het niet geef me nog een dagje Oke?' Hij knikt. 'Ik hou van je.' Zegt hij. Zou ik het terug zeggen? 'Ben je in tweestrijd in jezelf?' Vraagt Daan. Ik knik 'je hoeft het niet te zeggen je zult het later wel laten zien je bent niet  voor niets mijn mate je houd diep van binnen van me dat weet ik zeker.' Ik grinnik.

'Je lijkt op mijn wolf.' 'Ohw.' 'Wil je wat eten? Je hebt tenslotte 3 dagen niks gegeten en niks gedronken.' '3 DAGEN!!' zeg ik geschrokken. 'DRIE HELE DAGEN?' 'Ja en nogmaals Sorry mijn wolf had de controle.' 'Het spijt mij ook dat ik je klootzak noemde.' Zeg ik. Hij glimlacht en vraagt:' wil en nou wat eten of niet?'   'Ja lekker.' ' ook wat drinken?' 'Ja graag cola.' Hij knikt en loopt weg. Het valt me nu pas op dat ik dorst heb en honger als een paard. 'Hier.' Zegt Daan na een paar minuten en geeft me 3 boterhammen met Nutella en een blik cola. 'Dankje.' Zeg ik en ik begin meteen met eten. Daan grinnikt om mijn gedrag. 'Is het lekker' vraagt hij ik knik 'heerlijk zeker na 3 dagen lang niks eten.'

Woorden: 1113
Ik heb besloten om een 'hoofdstuk titel' er bij te zetten
Nog een hoofdstuk skyler heeft Daan toch een soort van geaccepteerd sorry voor degenen die dat niet willen of nog niet willen.
Vote
Comment
Follow
Neem afscheid doei
Xxx michellletje

The alpha's mate -voltooid-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu