Mason-25

3.1K 149 5
                                    

Stukje van vorige hoofdstuk:
Ik grom en stamp woedend naar buiten gevolgd door 2 bezorgde vriendinnen 'skyler zullen we naar Daan gaan die zal haat wel straffen.' Zegt demi bemoedigend. 'Kom dan gaan wij mee.' Zegt Lindsey en zonder op antwoordt te wachten sleuren ze me mee naar het packhuis.
Klop klop 'binnen' zegt Daan. 'Alpha uh hier is Luna ze is zeg maar....' 'Wat?! Wat is er gebeurd heb je pijn?' Zegt Daan bezorgd en vliegt zowat naar me toe. 'Nee niks.' 'Lieg niet skyler wat is er.' 'Ben ik je mate?' 'Ja tuurlijk.'

Hoofdstuk 25

Pov skyler

'Waarom vraag je het?' 'Gewoon.' 'Skyler je hardslag versnelt waarom lieg je?' 'Ik ben gewoon de winkel uitgezet.' Lieg ik. Daan zucht maar zegt niks. 'Daan.' Zeg ik na een tijdje. 'Ja?' 'Heb je Laura de spuitjes gegeven?' 'Sh*t nee vergeten!' Roept hij.

Hij rent naar de kast om een spuitje eruit te halen en tent naar buiten waarschijnlijk de kerkers.

Pov daan

Hoe kan ik zoiets nou vergeten ik breng Sky zo in gevaar! Vlug haast ik me naar Laura's cel waar die rotkreng zit te grijnzen. 'Wat grijns je!' Roep ik. Haar grijns word nog breder. 'Zin om Nicolas weer te zien schatje?' Ik grom. 'IK.BEN.JOUW.SCHATJE.NIET.EN.WAT.HEB.JE.GEDAAN?!!!!!!!' Grom ik naar haar.

'Schat niet zo agressief we weten allebei dat dat gedoe met skyler nep is.' Zegt ze en skyler zegt ze alsof ze poep is. Ik grom 'voor de laatste keer WAT.HEB.JE.GEDAAN?!!!!' 'Gewoon Nicolas gemindlinkt  en gezegd hoe erg je van skyler houd en wat skyler is.' Zegt ze simpel.

Ik grom en vlieg haar om haar nek en draai haar nek om. Nu moet ik skyler beschermen. Ik ren zo snel als ik kan naar huis maar het is al te laat. Mijn Sky mijn mate mijn mooie prinses. Ze is weg!

Pov skyler

Droom (bij haar moeder)

'Skyler word wakker liefje skyler.' Ik open vermoeid mijn ogen en zie mijn moeder (maangodin) 'mam? Wat is er?' 'Sky zoals je weet ben je ontvoerd.' Ik knik. 'Hoe kan ik dan weg?' 'Skyler last me uitpraten.' Ik knik en kijk haar verwachtingsvol aan.

'Ik kan je daar niet weghalen maar iemand anders wel.' 'Wie dan?' 'Skyler.' Zucht mijn moeder 'laat me uitpraten.' Ik knik weer. 'Zoek mason hij is je broer en een wengel.' 'Wat is een wengel mam? En ik heb alleen 2 broers toch?' 'Nee meisje je hebt 3 broers je ouders op de aarde hebben mason weggedaan omdat hij een wengel is en gevaarlijk lijkt maar dat is hij niet.' Zegt ze verdrietig. 'Maar een wengel is een kruising tussen een engel en een weerwolf. Alleen de kinderen van de maangodin zijn een wengel jij en mason zijn mijn kinderen.

Ik heb nog een broer? 'Maar waar is mason dan?' Vraag ik verward. 'Lieverd ik kan het niet zeggen maatje beloof het je je zult hem heel snel vinden.' En whoesjjjhhhhh weer terug in de vieze smerige cel. 'Eindelijk wakker?' Vraagt een stem die ik niet ken maar toch voelt het vertrouwd.

The alpha's mate -voltooid-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu