Stukje van vorige hoofdstuk:
Sky je moet me nog vertellen waarom je kn de winkel schreeuwde he.' Ik knik en zeg:' ik zag Debbie en ze zei dat ik je mate niet was maar zij en toen schreeuwde ik dat het niet waar was en toen werd de winkel vrouw boos en stuurde me weg en noemde me Rogue.' Antwoorde ik simpel.
'Hoe durft ze!' Gromt Daan boos.Hoofdstuk 31
Tja in de hoofdstuk titel staat romantiek maar wat bedoel ik met romantiek 😏😏😏Pov skyler
'Daan het maakt niks uit.' Zeg ik. 'Nee niks maakt niks uit!' Roept hij. Ik zucht en omhels hem. 'Daan maak je geen zorgen.' Zeg ik geruststellend. Ik voel dat hij zich al een beetje ontspant. Overbezorgde boze wolf.
'Prinses als je hier blijft dan kom ik zo terug.' Ik knik.hij loopt weg. Ik ga op de bank zitten en kijk wat tv.Pov Daan (gemist? ;) )
Snel haast ik me naar case, ethan (delta van Daan (delta is de linkerhand van de alpha)) sn nog een paar andere. 'Is het gelukt?' Vraag ik. 'Ja we hebben alles geregeld hup ga je omkleden en dit moet je vanavond aantrekken en hier het belangrijkste.' Ratelt case terwijl hij verschillende dingen in mijn handen propt. 'Bedankt ik ga weer Oh en staat de limousine er al?' 'Jaha ga nou maar!' Roept Ethan.
'Jaja ben al weg case jij krijgt de leiding he!' 'Ga nou!' Ik zucht en loop weg.Pov skyler
'Ben terug!' Roept Daan. Ik draai me om en zie Daan 'hoi waar was je?' 'Gewoon even iets regelen. Maar ik heb een verassing voor je kom je?' Ik knik en spring op zijn rug. Hij grinnikt en hij loopt naar een limousine toe. 'Een limousine!!' Roep ik blij.
Daan glimlacht en houd de auto deur voor me open. 'Kom binnen dame.' Ik grinnik wat een gentleman. Ik stap glimlachend in en ga zitten. 'wat is het hier groot.' Zeg ik bewonderend als Daan naast me komt zitten. De binnen kant is wat donker maar toch is het mooi er zijn zwarte banken en er is een bar (media) 'heb je dit speciaal voor mij geregeld?' Vraag ik.
'Voor jou alles prinses.' Ik glimlach en leun tegen hem aan. 'Waar gaan we naartoe?' Vraag ik. 'Ergens.' 'Waar is ergens?' 'Niet zo nieuwsgierig het is een verassing.' Ik knik en kijk naar buiten. Snel trekt Daan me terug. 'Deze moet je omdoen we zijn er bijna.' Ik knik en doe de blinddoek om.
Na een tijdje doet hij de blinddoek af. Pretpark!!!'Pretpark!!!!!!' Gil ik blij. Meteen spring ik uit de auto en ren weg maar als ik besef dat ik geen geld bij me heb ren ik weer terug. 'Daan ik heb geen geld!' Roep ik. Hij grijnst en zegt:'rustig aan prinses kom we gaan.' Ik knik en huppel voor hem uit naar de ingang. 'Goedemiddag Luna.' Luna? Is dit nog mijn pack? 'Goedemiddag alpha.' 'Hallo mogen wij binnen?' 'Ja tuurlijk alpha.' Zegt ze. Ze drukt op een knop en de hekjes gaan open.
'Daan Daan Daan ik wil daar heen!' Roep ik terwijl ik druk naar een achtbaan wijs. 'Eh ben je niet bang?' Zegt Daan een beetje bang. Ik lach 'is de grote alpha bang?' Zeg ik plagerig. 'Echt niet ik durf daar heus wel in!' 'Oke dan gaan we daar in.' Ik trek hem weg en ga in een karretje zitten. Want iedereen liet ons voor ook al wilde ik het niet maar Daan duwde me vooruit.
JE LEEST
The alpha's mate -voltooid-
WerewolfZij: speciale wolf Hij:gevreesd Zij:aardig Hij:sterkste Zij:best sterk Hij:pik zwart Zij: spierwit Hij:zoekt haar al 4 jaar Zij: heeft geen behoefte aan een mate Hij: alpha van de sterkste pack Zij: dochter van de alpha van de een na sterkste pack ...