Pov skyler
1 week voor de bruiloft
'Sky deze hier is mooi!' 'Nee deze past beter bij haar!' 'Kijk deze is mooi!' Ja dat waren demi, mijn moeder en Lindsey. Ze zijn een jurk aan het zoeken voor mijn bruiloft! Na een half uur wat eeuwen leek te duren hebben ze eindelijk een jurk gevonden die ze alle 3 leuk vonden. (Media) Ja ik heb niet meegezocht ik moest blijven zitten.........
Als ik de jurk en de schoenen heb gepast reken ik af en loop samen met mijn moeder Lindsey en demi naar het packhuis.
Dag van de bruiloft
'Luna ik ga uw haar een beetje krullen en straks ga ik uw make-up doen.' Ik knik. Meteen gaat ze aan de slag. Als mijn haren heeft gekruld doet ze mijn make-up. Eigenlijk is het niet zo bijzonder het is gewoon mijn dagelijkse make-up. Dus gewoon foundation, lipgloss en mascara maar ze gebruikt wel andere merk make-up als mij dus toch heeft het een verschil.
'Luna ik ben klaar.' Ik knik en bedank haar en bekijk me in de spiegel. Wat mooi. 'Sky!' Gillen demi en Lindsey terwijl ze de kamer binnenstormen. 'Hoi meiden hebben jullie mijn jurk en schoenen bij?' Ze knikken en demi geeft me een doos en een tas.
'Hup omkleden!' Zegt Lindsey streng. Ik grinnik en kleed me in de badkamer om. Niet te geloven ik ga trouwen! Vind Daan mijn jurk wel mooi? Vind hij mijn make-up er bij passen? Vind........ 'Sky ben je klaahaar?' 'Ja sorry.' Zeg ik. Ik open de deur en word bewonderd door mijn moeder Lindsey demi en de stylist. Klop klop. 'Skyler ben je klaar?' 'Ja ik kom eraan pap!'
Ik loop naar buiten gevolgd door de rest die in de kamer waren. Mijn vader geeft me een hand en brengt me naar buiten waar ik heel veel mensen zie op een mooi versierd veld zitten maar ik heb alleen maar oog voor mijn mate mijn verloofde en mijn toekomstige man.
Mijn vader brengt me naar Daan toe en laat me los. Ik glimlach en ga naast Daan staan kijkend naar de woordvoerster (geen idee of die een naam heeft........) ze zegt nog wat maar ik luister niet ik staar Daan de hele tijd aan en hij staart terug. Staarwedstrijd?.........
Maar dit hoor ik wel het stukje waar ik zo lang op heb gewacht. 'Neemt u skyler white Daan black aan als wettige echtgenoot en belooft u altijd trouw aan hem te zijn en hem te steunen bij goede en slechte tijden?' 'Ja.' Antwoord ik.
Ze knikt. 'Neemt u Daan black skyler white aan als uw wettige echtgenoot en belooft u altijd trouw aan haar te zijn en haar te steunen in goede en slechte tijden?' 'Ja.' Zegt Daan. Ze glimlacht en zegt:'dan mag u nu de bruid kussen.' Daan grijnst en kust me en ik kus natuurlijk terug.
Na super veel felicitatie's (ze gingen meteen na de bruiloft op huwelijksreis)
'Kom je?' Ik knik. En stap in de auto. Daan en ik gaan een week op huwelijksreis in Parijs! De stad van de liefde! Jammer dat Taylor niet mee kon mam zou op haar passen.' 'Sky prinses word wakker we zijn al op het vliegveld.' Fluistert Daan in mijn oor. Waarschijnlijk ben ik in de auto in slaap gevallen.
'Hmm hoe laat is het?' '3:12 in de ochtend.' 'Wat maar we moeten over 8 minuten al in de vliegtuig zitten!' Roep ik gestrest. Daan grinnikt en zegt:'geen zorgen ik heb net een eigen privé jet geregeld dus we hoeven nu niet meer op tijd te zijn en ik heb alles al ingeladen.' 'Een privé jet!?' Vraag ik vol ongeloof. Hij grinnikt en knikt.
JE LEEST
The alpha's mate -voltooid-
WerewolfZij: speciale wolf Hij:gevreesd Zij:aardig Hij:sterkste Zij:best sterk Hij:pik zwart Zij: spierwit Hij:zoekt haar al 4 jaar Zij: heeft geen behoefte aan een mate Hij: alpha van de sterkste pack Zij: dochter van de alpha van de een na sterkste pack ...