Terug in de pack-21

3.5K 156 28
                                    

Stukje van vorige hoofdstuk:
Ik knik en knuffel hem. 'Ik beloof dat ik soms bel of langs kom maar jullie mogen ook komen hoor.' Ze knikken. 'Maar jullie mogen niet samen in één bed. Je moet wel in een andere kamer slapen maar na een weekje mag je bij hem in zijn kamer slapen in een andere bed begrepen? Ik wil eerst weten of je bij hem veilig ben dus ik wil dat je minstens een week in een andere kamer slaapt.' 'Maar we zijn mate's mogen we alsjeblieft samen slapen in een bed?' 'Hm.... Oke na een week dan.' Ik knik. 'ik beloof het.' 'Wanneer ga je?' Vraagt mijn moeder terwijl ze een traan weg veegt. 'Kan het vanavond na het eten? Ik zal dan een mini wok maken.' 'Oke.' Zegt ze verdrietig.

Pov. Skyler

Na het eten

Na het eten loop ik naar boven om mijn spullen te pakken. Als ik alles heb zet ik het alvast beneden bij de gang. Ting dong. Ik loop naar de deur en maak het open. 'DAAN!' Gil ik blij en ik spring om zijn nek. 'Hallo prinses.' Zegt hij lachend en hij geeft me een kus. 'Ahum.' Kucht mijn vader nep. 'Hallo alpha devon en Luna white.' Zegt hij. 'Hallo ii wil zeggen dat jij mijn dochter niks mag aandoen en als ik merk dat je haar iets aan doet dan.....' 'Hou op.' Fluistert mijn moeder en ze slaat mijn vader tegen zijn arm aan. 'Geen zorgen alpha ik zal goed voor haar zorgen.' 'Nou dat zou ik maar eens gaan doen want ze is al een paar keer verdrietig  terug gekomen en ik heb zo 'n vermoede dat het door jou komt.' Zegt Calum dreigend.

'Klopt ik heb ook een vermoede dat het door jou komt.' Zegt Evan nu. Daan gromt en ik zie zijn ogen zwart worden. 'Daan hou op.' Fluister ik terwijl ik hem aanraak zodat hij rustiger word. Ik voel hem ontspannen en hij zeg:'ze is mijn mate ik zal haar nooit pijn doen.' Zegt hij. 'Best.' Grommen Evan en Calum tegelijk. Ik glimlach 'jullie zijn de best overbezorgde broers van de hele wereld.' Zeg ik en ik knuffel hun. Ik hoor Daan zachtjes grommen maar ik negeer hem ik bedoel je mag je eigen broers toch wel knuffelen? 'Maar hij is zo leuk als hij jaloers is.' Zwijmelt Sophie A/N   Ja de schuine letters doen het weer! 'Hallo Sophie ik mag toch wel mijn eigen broers knuffelen.' Ze zucht maar reageert niet meer.

'Dag kom eens langs' zeg ik tegen mijn lieve broers. 'Dag mam dag pap jullie zijn altijd welkom bij ons.' Zeg ik. Ze knikken en zwaaien me uit. Als ik im de auto zit zie ik mijn moeder huilen en dat de jongens en mijn vader het ook moeilijk hebben. 'Maar we komen wel een keertje op bezoek maar nu naar onze mate's pack en misschien ook wel onze pack! Trouwens zou Laura niet al wakker zijn?' Oh ja Laura! 'Daan is Laura wakker heeft ze gelinkt Oh nee ik ben vergeten een buisje aan je te geven!' Roep ik paniekerig.

Hij grinnikt en zegt:'ik heb er een paar van je moeder gekregen en ik heb gehoord van haar dat je het al kan.' 'Wat kan?' Vraag ik. 'Vermenigvuldigen.' Ik knik en zeg trots:'Ja,dat kan ik al' 'laat eens zien.' Ik kijk rond in de in de auto en zie een koekje. Ik pak het koekje en vermenigvuldig hem. 'Cool' zegt Daan. Ik knik en geef hem een koekje en zelf eet ik ook een koekje. Mmm......... Wat zijn deze lekker.

Aangekomen bij de pack

Als we er zijn pakt Daan mijn koffers en loopt richting zijn kamer 'uhm Daan ik mag van pap niet bij je in bed liggen ik moet minstens 1 week in een andere kamer slapen' hij kijkt me met  pruillippen aan en zegt smekend :'Ahw toe nou.' Ik zucht en zeg:'over 6 dagen dan.' Hij zucht en zegt:'Oke dan maar wel de kamer naast mij.' Daan wijst mee een kamer aan waar ik voor 6 dagen ga slapen. Ik loop naar binnen en besluit mijn koffers niet uit te pakken want het is toch maar voor 6 dagen.'

Ik huppel naar Daans kamer en klop op de deur 'binnen.' Ik open de deur en het eerste wat ik zie is een grijnzende Daan die alleen een boxer staat. 'Daa-haan.' Zucht ik. Ik draai me om om weg te lopen maar ik word tegengehouden door Daan. Hij draai me weer om en kust me zacht en liefdevol eerst doe ik niet mee maar uiteindelijk kus ik hem terug. Na een lange zoen laat ik hem los 'mine gromt hij. Hij gaat met zijn handen naar de onderkant van mijn shirt. 'Daan alsjeblieft ik ik vind het nog te vroeg oké?' 'Ik zal wachten tot je er klaar voor bent.' Zegt hij liefjes. Ik glimlach.

Pov Daan (heb je zijn pov gemist ;-) )

Ik kijk haar in haar ogen aan. Wat is ze toch mooi 'en helemaal van ons.' 'Hoi Caleb ben jij er ook nog?' Vraag ik 'sorry maar haar wolf is zooooo Cute.' Zwijmelt hij. 'Daahaaaaan.' 'Huh wat?' 'Héhé eindelijk wakker ik vroeg of je me los kon laten' zegt ze. 'Oh sorry.' Zeg ik en laat haar snel los. Ze gaapt en zegt:'ik ga slapen trusten.' 'Trusten.' Ze loopt weg. Ik poet ook mijn tanden en kleed me om. Donder. Oh Yes onweer ik hoop dat onze mate bang is voor onweer dan kunnen we haar beschermen!' Droomt Caleb. 'Ja hoop ik ook' na een half uur is Skyler er  nog niet. Misschien is ze niet bang Niet bang voor onweer!

Ik sluip naar haar kamer en zie dat ze vredig ligt te slapen. Zal ik bij haar gaan liggen? 'Ja doe!' 'Misschien vind ze het niet goed.' 'Vast wel.' 'Oke dan.' Ik loop naar haar bed toe en ga bij haar liggen.

'Hmm? Daan?' Mompelt skyler slaperig. 'Oh eh sorry eh ik ga maar weer.' Zeg ik snel. 'Nee blijf.' Zegt ze terwijl ze mijn pols vast pakt. Ik glimlach en ga bij haar liggen. 'Ik hou van je.' Fluister ik maar ze slaapt al. Ik Sla mijn arm om haar heen en ga zelf ook slapen. Wat is dit moment toch perfect ik hoor dat dit nooit voorbij gaat.

Woorden:1062
Vote/comment/follow/doei
Xxx michellletje

The alpha's mate -voltooid-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu