Stukje van vorige hoofdstuk:
Daan komt er ook bij zitten en zet een doos pizza neer als avond eten lekker! Als de film afgelopen is poets ik mijn tanden en Daan ook. Als we klaar zijn wil ik weg lopen naar mij kamer maar Daan trekt me terug. 'Pleassss' smeekt hij. Ik kijk hem twijfelend aan maar besluit toch bij hem te slapen 'mag ik je shirt?' Vraag ik. Hij knikt en trekt zijn shirt uit ik doe zijn shirt aan en ga naast hem liggen. 'Welterusten' 'slaaplekker prinses' hij slaat zijn arm om me heen en zo vallen we in slaap.Hoofdstuk 23
Pov skyler
Als ik s'ochtends wakker word lig ik in de armen van Daan. Euh? Ohw ja ik ging met hem een film kijken. Nou ja. Ik loop weg en ga naar mijn eigen kamer om mijn ochtend routine te gaan doen. Als ik klaar ben huppel ik naar Daans kamer maar hij is er niet. 'Daahaaaan waar ben jeeeeee?' 'Hier!' Roept hij. Ik loop naar de badkamer en zie hem zijn haar kammen.
'Goedemorgen' zeg ik vrolijk. 'Goedemorgen prinses.' 'Wanneer ga ik je ouders ontmoeten?' Vraag ik. 'Zullen we vandaag gaan?' 'Oke.' Zeg ik zenuwachtig. Hij grinnikt en zegt:'nu ben en wel zenuwachtig' 'ja hallo toen vond ik je stom' 'nu niet meer?' Grijnst hij.
'Nog steeds.' Zeg ik. 'Maar hoe gaan we dan?' 'Over een uurtje.' 'Wat zo snel al ehm ik ga omkleden doei.' Zeg ik snel en loop naar mijn kamer. Ik trek een paarse jurk aan en wat sieraden en een tasje met daaronder paarse hakken(media ik ben te lui om het precies te omschrijven😂)
Ik werk mijn make-up een beetje bij en loop twijfelend naar Daan.'Vind je het zo goed?' Vraag ik twijfelend. 'Je bent prachtig.' Zeg Daan en hij geeft me een liefdevolle kus. Ik glimlach 'dankje.' Hij draagt me met bruid-style naar de auto en zeg me erin. 'Klaar voor.' 'Ja.' Zeg ik zenuwachtig. 'Ze zullen je vast leuk vinden maak je geen zorgen je bent te mooi om niet goed te vinden.' Zegt hij lief. WoW is dit de genadeloze alpha? Eigenlijk is hij zo erg nog niet.
Na 10 minuten rijden
'We zijn er.' Zegt Daan die de deur voor me openhoud. Ik stap uit en samen lopen we naar de deur. Daan drukt op de bel en niet veel later komt er een vrouw aangerend 'oh hallo Daan wie is deze mooie jongedame achter je?' Vraagt ze terwijl ze naar mij wijst. Ik bloos lichtjes en zeg:'hallo mevrouw ik ben Skyler de mate van Daan.'
'Hallo meisje welkom kom binnen en noem me maar lianne.' Ik knik en volg lianne. 'Hallo jongen.' 'Hoi pap ik wil je voorstellen aan mijn mate skyler.' 'Hallo meneer.' Zeg ik beleefd. 'Hallo jongedame noem mij maar jace welkom bij de familie.' Zegt hij vriendelijk. 'Willen jullie wat te drinken?' Vraagt lianne. 'Ja graag voor mij een cola en voor skyler een........' 'Mag ik ook een cola?' 'Ja dat mag je zeker!' Zegt ze vrolijk en ze loopt naar de ik denk keuken.
'Nou vertel eens wat over jezelf.' Zegt jace. 'Ja eh, ik ben zoals u weet skyler ik ben 16 jaar. Ik ben het zusje van alpha Calum (Calum heeft het overgenomen.)' 'zo een alpha zusje dus hoge rang. En verzorgd Daan je goed of betrap je hem wel eens met een ander?' Zegt jace plagend waardoor Daan een beetje rood wordt 'ja ik heb hem betrapt ja maar ik heb het hem vergeven.' Zeg ik en ik knuffel Daan.
'Wat zijn jullie schattig samen.' Zegt lianne vrolijk. Ik bloos en draai mijn hoofd weg 'ma-am' 'sorry hier is je cola.' Zegt ze en ze geeft een glaasje cola aan Daan. 'En deze is voor jouw meisje sorry maar jullie zijn zo schattig.' Ik glimlach ongemakkelijk en neem de cola aan. 'Lianne maak het dat meisje nou niet ongemakkelijk.' 'Jaja.' Zegt ze en ze gaat zitten.
Na het bezoekje (nu zijn ze in het packhuis al)
'Kom je?' Ik knik en loop achter Daan naar boven. We kleden ons om ik in de badkamer en Daan in de slaapkamer. Ik doe ook nog even mijn avondroutine en Daan daarna ook. Terwijl Daan doucht ga ik op zijn bed zitten. Zal ik vragen of ik mag blijven slapen? Ja Oke ik wil het wel en waarschijnlijk zou hij ja zeggen. Dus eigenlijk geen nadeel aan behalve een boze Calum en Evan en niette vergeten mijn vader maar dan zeg ik toch lekker niks.
Doordat ik zo in gedachte ben gezonken merk ik niet dat Daan me op zijn schoot heeft gezet 'waar denk en aan prinses?' Vraagt hij lief. 'Uhm aan jou.' Zeg ik. Hij glimlachten kust me voorzichtig en vol liefde. Hij verbreekt de kus en vraagt:'wil je bij me slapen?' Ik knik en ga liggen Daan komt ook naast me liggen en slaat zijn arm beschermend om me heen. Ik weet het zeker met hem wil ik oud worden.
De volgende ochtend
De volgende ochtend word ik wakker door kusjes in mijn nek. 'Goedemorgen duiveltje.' 'Goedemorgen engel.' 'Haha hoeveel bijnamen heb ik nu al?' 'Weet ik veel.' Ik grinnik en wil uit bed stappen maar Daan houd me tegen. 'Blijf nog even alsjeblieft.' Smeekt hij. 'Oke' zeg ik en ik plof naast hem neer. Na een tijdje vraagt Daan:'skyler mag ik je markeren.' Ik twijfel even. Maar knik toch 'doe maar.' Hij glimlacht vrolijk en geeft kusjes op nek. Op een plek tintelt het heel erg en ik krijg er rillingen van geen slecht maar goede.
'Weet je het zeker?' Mompelt Daan tegen mijn huid aan 'heel zeker.' Na dat gezegd te hebben voel ik tanden in mijn nek. Het doet vreselijk veel pijn maar ik hou me sterk. Na een tijdje word de pijn genot. Hij haalt zijn tanden uit mijn nek en kust het bloed weg. 'Deed ik je pijn?' Vraagt Daan bezorgd. 'In het begin eventjes maar ik vind het niet erg ik wil de jouwne zijn. Zeg ik en ik kus hem liefdevol op zijn mond en hij zoent me hongerig terug.
Ik verbreek de kus en zeg:'laten we omkleden.' 'Hier?' 'Ja hier.' 'Mag ik blijven?' Vraagt hij. Ik grinnik en knik. Hij glimlacht nu alleen maar maar zijn wolf is nu volgensmij aan het feesten. Hij gaat op het bed zitten en volgt elke beweging aandachtig.
'Bevalt het uitzicht je?' Vraagt ik lachend. 'Mooiste uitzicht ooit.' Zegt hij als ik alleen mijn lingerie aan heb. Ik begin hevig te blozen en doe snel wat kleren aan. 'Ik hou van je.'zeg ik zacht maar hard genoeg zodat Daan het hoort. 'Ik ook van jou alleen van jou prinses.' Zegt hij en hij komt naar me toe. Niet veel later voel ik 2 zachte lippen op de mijne. Hij is perfect. Ik hou zo veel van hem.
Woorden:1154
Vote/comment/follow/doei
Xxx michellletje
JE LEEST
The alpha's mate -voltooid-
WerewolfZij: speciale wolf Hij:gevreesd Zij:aardig Hij:sterkste Zij:best sterk Hij:pik zwart Zij: spierwit Hij:zoekt haar al 4 jaar Zij: heeft geen behoefte aan een mate Hij: alpha van de sterkste pack Zij: dochter van de alpha van de een na sterkste pack ...