Alweer weg-13

4.1K 178 9
                                    

Stukje van vorige hoofdstuk:
'Je lijkt op mijn wolf.' 'Ohw.' 'Wil je wat eten? Je hebt tenslotte 3 dagen niks gegeten en niks gedronken.' '3 DAGEN!!' zeg ik geschrokken. 'DRIE HELE DAGEN?' 'Ja en nogmaals Sorry mijn wolf had de controle.' 'Het spijt mij ook dat ik je klootzak noemde.' Zeg ik. Hij glimlacht en vraagt:' wil en nou wat eten of niet?'   'Ja lekker.' ' ook wat drinken?' 'Ja graag cola.' Hij knikt en loopt weg. Het valt me nu pas op dat ik dorst heb en honger als een paard. 'Hier.' Zegt Daan na een paar minuten en geeft me 3 boterhammen met Nutella en een blik cola. 'Dankje.' Zeg ik en ik begin meteen met eten. Daan grinnikt om mijn gedrag. 'Is het lekker' vraagt hij ik knik 'heerlijk zeker na 3 dagen lang niks eten.'

Hoofdstuk 13

'Skyler.....' Zegt Daan zenuwachtig. 'Jwah?' Zeg ik met volle mond. 'Wil je mijn ouders zien?' 'Ohwkeej' ik zie teleurstelling in Daans ogen. Ik slik mijn eten door en vraag: 'wat is er?' 'Niks' zegt hij. 'Daan ik weet dat er iets is wat is er nou?' 'Je houd niet van me he.' Ik denk na. Mijn hart zegt dat het niet klopt maar mijn hoofd zegt dat het klopt. 'Daan waarom denk je het?' 'Bijna iedere meisje raakt in paniek als ze de ouders van hun mate ontmoeten en jij niet dus ik dacht...' Ik glimlach en geef een kusje op zijn lippen. 'Maak je geen zorgen mijn liefde komt wel. Alleen voor wie?' Plaag ik. Hij kijkt me boos aan en zegt: 'jij komt niet in de beurt van andere jongens.' 'Gaat moeilijk he als je naar school gaat.' Grijns ik. 'Dan ga je niet naar school ik kan het wel regelen.' Ik kijk hem boos aan 'waag het!' Hij grijnst 'of?' 'Of dan sla ik je.' 'Zeker zo een slap tikje als de andere meiden.' Ik grom en sla hem met veel kracht en een beetje wind voor de snelheid tegen zijn gezicht 'AUW!!!!' Roept Daan hard 'vergeten hoe ik aan je ontsnapte bij jouw huis?' Zeg ik en kijk naar zijn gezicht. Eh oeps er zit een grote blauwe hand op. Hij gromt en komt dreigend op me af.

Ik schrik en val uit bed 'auw!' Zeg ik. Want mijn rib is nog niet geheeld. 'Krijg je ervan om mij te slaan!' Roept Daan boos en loopt weg. Ik zucht. Langzaam kruip ik naar de raam en ga er voor zitten. Ik kijk naar buiten en wat ik zie is iets wat ik niet accepteer! Daan die zijn vrouw zoent. Okay je vrouw zoenen is niet raar maar dat doen terwijl je mate in het ziekenhuis ligt door hem!

Ondanks wat hij deed hou ik toch wel een beetje van hem. Beep beep ik open mijn telefoon en zie:

Onbekend: ( foto van Daan en debbie)
Onbekend: blijf uit mijn man en trouwens hij houdt alleen van MIJ anders zou hij niet met me getrouwd zijn

Het is Debbie dus en nu ik erover na denk waarom trouwt Daan met Debbie? Nu pas dringt het tot me door hij gebruikt me! 'Nee waarom doet hij dit!' Jankt Sophie. 'Ik weet het.... Ik weet het niet Sophie.' Zeg ik en ik ga op bed liggen. Ik druk op een rode knop. Meteen komt er een zuster aan die gelukkig niet zo truttig is. Het is een vrouw die waarschijnlijk haar mate al heeft gevonden. 'Wat is er?' 'Mevrouw zou ik misschien naar huis mogen?' Ze kijkt op haar blaadje en zegt: 'goed als u rustig aandoet mag u gaan. Is er iemand die u kan halen?' Ik denk na Daan kan al niet dan..... Calum! 'Ja mevrouw.' Ze knikt en zegt: 'beterschap dan.' En loopt weg. Ik pak mijn telefoon en bel Calum

C= Calum E= Evan s= skyler

C: skyler!jeneemtopwaarwasjewaarbenjenu?ikkomjehalen!
S: even rustig cal ik ben in het ziekenhuis mijn rib is gebroken kan je me komen halen? Ik ben in Daans pack.
E: hoe kom je daar?
S: door Daan hier gebracht
C: ja Oke maar waarom in Daans roedel en niet de onze? En hoe komt het dat je rib is gebroken?
S: zucht tegen kluisjes aan gegooid
C&E: DOOR WIE!!
S: kom me nou halen ik vertel het thuis wel
C&E: we komen!

Ik hang op en pak mijn schooltas (die had Daan meegenomen want ze waren op school) en stop mijn telefoon erin.
Niet lang later stormen Calum en Evan de kamer binnen 'kom we gaan.' Zegt Calum en hij tilt me op en Evan neemt mijn schooltas mee. Met zijn drieën nou ja Evan en Calum lopen ik word gedragen. Calum en Evan lopen naar de auto en Calum zet me achterin.

Terug in onze eigen pack

'Calum ons huis is toch de andere kant op?' ' ja ' 'waar gaan we heen dan?' 'Naar het ziekenhuis.' 'Calum ik mocht gaan ik hoef niet meer naar het ziekenhuis dat wil ik niet!' Roep ik hysterisch 'waarom niet?' Vraagt Evan 'omdat het daar zo saai is!' 'Oh geen zorgen ik regel wel iets' zegt Evan en ik zie dat hij aan het mindlinken is. 'Ja je krijgt geen saaie witte maar een kleurrijke kamer en je vrienden komen om de dag dag 1 Lindsey dag 2 max dag 3 Mike en dag 4 damian en zo weer verder. En je krijgt te eten wat je wilt nu goed?' Ik zucht en zeg: 'beter dan een normale ziekenhuiskamer maar slechter dan thuis!'

Aangekomen in het ziekenhuis

'Miss white en meneren white.' Zegt een zuster eerbiedig en maakt een buiging. We knikken en worden naar mijn kamer geleid.

POV Daan

Hoe durft ze me te slaan! Ik ben de grootste alpha maar ze slaat me toch! Ik loop boos naar buiten en zie Debbie 'Hey Daan.' Zegt Debbie en ze kust me. Ik weet niet waarom maar ik kus haar terug. Ik ruik vreemde geuren maar ik negeer het. Na een paar minuten Verbreek ik de kus. 'Doei Daan.' Zegt Debbie flirterig. 'Sukkel wat heb je gedaan!' Roept Caleb. Nu pas besef ik dat ik Debbie heb gezoend terwijl iedereen het kon zien maar gelukkig skyler niet. maar toch voel ik me schuldig ach ja. Ik loop naar Skylers kamer maar zie niemand. 'Alpha zou ik er langs mogen?' Vraagt een zuster. Ik kijk haar woedend aan en zeg: 'waar is skyler!' 'Miss skyler heeft de ziekenhuis verlaten.' 'Waarom!!' 'Dat weet ik niet alpha maar ze leek nogal boos en gebroken.' Nee skyler moet het gezien hebben! Ik gooi de zuster tegen de muur aan en ren achter Skylers geur aan. Nu ruik ik ook de andere 2 geuren die binnen waren gedrongen toen ik Debbie zoende het was Calum en Evan. Ik heb het verpest ze is al 3 keer van me weggegaan!

Woorden: 1140
Vote
Comment
Follow
Sorry voor de spelfouten
Doei
Xxx michellletje

The alpha's mate -voltooid-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu