Heat-26

3.1K 144 55
                                    

Stukje van vorige hoofdstuk:
'Hoe kon je ontsnappen?' 'Door mason.' Hij gromt en zegt:'wie is mason.' 'Ik.' Zegt mason. Meteen vliegt Daan hem om de nek. 'Wat heb je met haar gedaan als je haar met één vinger aanraakt dan..' 'Daahaan dag is mijn broer.' 'Broer?' 'Ja mijn broer ik weet ook niet hoe het komt maar de maangodin zei het en hij is een wengel net als ik.' Zeg ik en de laatste zeg ik trots. 'Wengel? Maar die zijn uitgestorven en gevaarlijk.' Zegt hij ongelovig.

Hoofdstuk 26

Pov skyler
'Dat klopt.' Zegt mason. 'Maar er zijn er 2 die nog leven omdat de maangodin hun hebben gered en de overlevende staan voor je.' Vervolgt hij. Daan knikt en zegt:'goed ehm wat wil je in ruil voor het redden van Sky?'

'Niks ze is mijn zusje dus Ik hoor haar te beschermen maar een roedellid zijn zou fijn zijn.' Daan kijkt denkend voor zich uit. 'Goed maar als je maar iets uitspookt dan........' 'Ik zal niks doen en anders ik ben een wengel en jij een normale weerwolf dus ik ben sterker dus aanvallen is niet slim.' 'Maar Sky is ook een wengel toch?' 'Maar Daan ik kan nog niet goed met mijnrampen omgaan.' Fluister ik.

'Ik hoop niet dat ze weet dat ze sterker is dan mij maar ik zou de roedel toch niks aandoen.' Hoor ik in mijn hoofd. Wacht wat is dat? 'Sukkel  ben je vergeten dat je gedachte kan lezen?' 'Oh Hey Sophie ben jij er ook nog?' Vraag ik nep lief.

Ze zucht en zegt niks. Maar als dat masons gedachten waren betekent het dat ik sterker ben dan hem?! Oh wacht ik ben echt vergeetachtig dat heeft hij een half uurtje geleden gezegd. 'Mason.....' 'Ja?' 'Ik ben sterker dan jou ik ben lekker sterker dan jou ik ben lekker sterker dan jou.....' Zing ik vrolijk.

Mason zucht verslagen en Daan glimlacht trots. 'Oke ik geef het toe je bent sterker.' Zegt mason verslagen. 'Yes maar nu ga ik eten' zeg ik en ik loop weer weg. Als ik in de keuken ben pak ik de spullen die ik nodig heb voor pannenkoeken. 'Sky je hoeft niet te koken daar hebben we koks voor.' Zegt Daan.

'Oke dan krijg je geen zelfgemaakte pannenkoeken.' 'Oke Oke......' Zegt hij en hij dekt de tafel. Ondertussen bak ik 9 pannenkoeken voor ieder 3. Als ik klaar ben zet ik alles op tafel en roep:'aan tafel.' Mason komt er rustig aanlopen en Daan komt er aanvliegen. Ik lach om zijn gedrag en ga zitten.

Ding dong. Daan staat op maar ik gebaar dat ik ga. Ik loop naar de deur en open hem. 'Sky wie is het?' 'Ehm niemand?' 'Niemand?' Vragen ze allebei tegelijk. Plots komt er iemand in beeld. Nicolas! 'Zozo skyler lang niet gezien en Oh daar zul je de verrader mason hebben en je mate.' Zegt hij nep lief.

'Wat moet je hier!' Zegt Daan. Mason en Daan komen allebei beschermend voor me staan. 'Niks gewoon.' 'als je skyler meeneemt dan breek ik je nek!' Snauwt Daan. 'Oh maar dat zal je moeder niet leuk vinden ze houdt nog van me.' Zegt hij grijnzend.

Daan gromt en gooit hem tegen een boom aan. Niet lang daarna komen er bewakers die hem meenemen waarschijnlijk heeft Daan hun gemindlinkt. Daan komt met pikzwarte ogen naar me toe en snuift mijn geur op waardoor hij iets kalmeert.

Mason loopt ongemakkelijk weg en niet lang daarna lopen Daan en ik ook terug. Na het eten ruim ik alles op en doe de afwas. Opeens krijg ik steken in mijn buik maar ik probeer het te negeren maar de pijn word steeds erger. 'd-Daan.' Kreun ik. 'DAAN!!' Roep ik op mijn aller hards.

'Hmmm???' Zegt hij en hij loopt rustig binnen maar als hij mij op de grond ziet liggen rent hij haastig naar me toe. 'Sky wat is er? alles goed? MASON HAAL EEN DOKTER!!!' 'Waar is de dokter dan?!' Roept mason terug. Ik hoor Daan zuchten. 'Links en dan door blijven rennen dan zie je wel een ziekenhuis en zorg ervoor dat het een vrouwelijke is!'
En dat is het laatste wat ik hoor voordat het helemaal donker word.

P.o.v. Daan

Sh*t Sh*t sh*t. 'Alpha wat kan ik voor u doen?' Vraagt de dokter. Ik wijs naar skyler. ze knikt en begint meteen met onderzoeken. Na een kwartier wat op eeuwen leek zegt de dokter:'alpha er is niks aan de hand met de r-Luna ze zit alleen in de heat.' Ik knik en zeg:'je kunt gaan.' Ze knikt en loopt weg.

'D-Daan?' Vraagt ze lichtjes is paniek. 'Ja Skyler wat is er?' 'Het doet zo veel pijn.' Jammert ze.
'Ik weet het lieverd ik weet het je zit in je heat.' Ze kijkt me angstig aan. 'Ik zal niks doen tegen je zin in.' Zeg ik geruststellend. Ze knikt iets minder angstig.

'Maar ik moet je wel opsluiten.' Mompel ik zachtjes maar skyler hoort het want ze zucht. 'Daan het doet pijn.' Jammert ze weer. Ik pak haar hand en fluister geruststellende dingen ze kalmeert een beetje maar ze heeft nog steeds pijn dat voel ik.

'Kus haar ik wil bij mijn mate zijn.'  Zeurt mijn wolf. 'Caleb ze wilt het niet!' Hij zegt niets meer. 'Wil je slapen?' Vraag ik lief. Ze knikt en slaat haar armen om mijn nek en kust me en ik kus terug. Ik verbreek de kus en grom:'van mij helemaal van mij.' En ik weet zeker dat mijn ogen nu goud kleuren van lust.

Ze glimlacht en geeft me kleine kusjes op mijn gezicht. Ik grom en zeg:'Sky stop mijn wolf wilt het overnemen en ik wil niks tegen je wil doen.'

Pov skyler

Ik weet niet waarom maar ik verlang heel erg naar hem. 'Dan laat je je wolf toch vrij.' Die woorden floepte gewoon uit mijn mond! Daan gromt en zoent me in mijn nek. 'Daan in onze kamer niet hier!' Daan gromt maar stopt toch en brengt me met bruid style naar onze kamer. En toen gebeurde het (😳😳😳 ik ben pas 11 dus ehm..... Snap er niks van...........)

Woorden:1032
Sorry iets kortere hoofdstuk maar ik vond het leuk om hier te eindigen. Hopelijk vonden jullie Hey leuk.
Vote/comment/follow

😘😘😘 michellletje

The alpha's mate -voltooid-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu