Stukje van vorige hoofdstuk:
Ik huppel vrolijk naar de gymzaal maar bots tegen iemand 'auw!' 'Oh sorry!' Zegt een stem die me vaag bekend komt, ik kijk naar boven en zie case. 'Case?' 'Ja?' 'Waarom ben jij hier?' 'Om te leren.' Ik grom en zeg: ' waarom ben je op die school?' Hij zucht en zegt: 'jouw overtuigen en beschermen.' 'Overtuigen van wat en beschermen tegen wie? Moet dit van Daan.' Zeg ik en ik zeg Daan alsof het een stuk vuil is. 'Overtuigen om Daan een kans te geven en beschermen tegen andere jongens en ja ik moet dit van Daan maar ik vind het niet erg .' Ik knik langzaam.Hij steekt zijn hand uit die ik aanneem. Hij trekt me omhoog en vraagt: 'welk vak heb je nu?' 'Gym' 'ik ook' zeg hij. 'Oke kom je?' Hij knikt en samen lopen we naar de gymzaal.
Hoofdstuk 11
POV skyler
Ik loop naar de meisjeskleedkamer en case naar de jongenskleedkamer. Ik kleed me om en loop naar de gymzaal waar ik Daan en case zie. Ik zucht en ga naar mijn vriendengroepje toe (Mike max damian en Lindsey) 'hey' ' 'Hey Sky.' Zeggen ze tegelijk. 'We hebben een nieuwe op school en hij is nu al de Badboy alleen hij is al getrouwd toch vallen de meisjes als een blok voor hem.' Zegt max wijzend naar Daan. 'Trouwens hij staart je de hele tijd aan.' Zegt Mike. Ik zucht
'Hij is mijn mate sufferds.' Ze kijken me met grote ogen aan behalve Lindsey want zij weet het al.'Gefeliciteerd!' Zeggen ze en geven me om de beurt een knuffel. 'Jongens hij nishandelde me en......' En weer moest ik het hele verhaal vertellen. 'Whut? Hij mag dan wel de sterkste alpha zijn maar dit?! Dit mag hij niet doen bij onze roze cupcake!!!' Roept Mike.Ik grinnik zacht om mijn bijnaam niet dat het de eerste keer is. 'Het is aardig van je chocolade donut maar wees nou niet boos ik heb niks voor hem gevoeld.' Zeg ik geruststellend. Hij zucht en knikt. 'Jongens en meisjes vandaag gaan we 50 rondjes om de school rennen hup veranderen!' Roept meneer Holling. Ik verander en ren rondjes om de school. Mijn vrienden komen naast me rennen maar ik ben sneller dus moet ik mijn tempo verminderen.
Na 20 rondjes zijn de meeste al moe behalve ik,Daan en case. 'Wedstrijdje babe?' Grijnst Daan. Ik kijk hem woedend aan. 'Best.' Mindlink ik Grommend. hij lacht en mindlinkt: 'klaar om te verliezen babe?' Ik grom en mindlink terug: 'noem me geen babe babe is alleen voor m'n vriendjes en trouwens pas maar op ik ben sneller dan je denkt?' Ik begin met rennen met Daan achter me aan. Hij probeert me in te halen maar het lukt niet want ik ben lekker snellen. Wat een geluk dat ik de maangodin ben.
Als ik 50 rondjes heb gedaan wacht ik bij de deur. Na 5 minuten komt Daan er eindelijk aan. Ik grijns 'eindelijk klaar?'
Hij hijgt en zegt: 'hoe kan...... Jij zo......... Snel zijn?' 'Oh? Geeft meneertje de alpha toe dat ik snel ben? Bedankt goor nu heb ik de titel 'snelste wolf'' zeg ik grijnzend en loop naar binnen. Ik kleed me om in de kleedkamers en loop naar het volgende uur. Biologie.Pauze
Na een paar lessen is het (eindelijk) pauze. Ik loop naar de kantine maar word tegengehouden door Daan. 'Wat?' Vraag ik geïrriteerd. 'kom bij me terug alsjeblieft ik geef om je.' Smeekt hij. 'Nee' zeg ik kortaf 'ik ga je echt niet meer geloven 1. Je bent getrouwd 2. Je hebt op je 1e dag weet ik veel met hoeveel meisjes je speeksel heb gedeeld en het verbaasd me niks dat je aan het einde van het schooljaar met alle meisjes je bed hebt gedeeld.' Ik loop naar de kantine en ga aan mijn vaste tafel zitten van mij en mijn vriendengroep. Ik pak mijn eten en neem er een hap van. 'Skyler het...' Zegt de stem van Daan. Ik pak mijn spullen en loop weg. 'SKYLER WACHT!!' Roept Daan me na die achter me aan rent. 'Ik wil naar mijn mate!' Zeurt Sophie opeens 'je hoort mij te helpen toch? Mijn gevoelens waren toch sterker?' 'Ik weet het niet ik wil het opeens.' Oh nee he niet jij ook al!' Zeg ik en blokkeer haar.
Doordat ik aan het mindlinken lette ik niet op waardoor Daan me tackelde en boven me kwam hangen. Ik zucht verslagen en loop achter een boom en verander met kleren. Je zou vragen waarom ga je dan achter een boom staan? Omdat normale wolven zonder kleren veranderen dus als ik met kleren verander zou het wel verdacht zijn.
Ik loop van de boom vandaan en zie Daan staan met alleen een jogging broek. Damn wat heeft hij een mooie sixpack. Ik kijk er even naar en kijk dan naar Daan die mij aanstaart. 'Kan je het zien?!' Vraag ik. Hij kijkt me aan en loopt op me af. Hij zet een stap naar voor en ik naar achter. Tot ik tegen een boom aan bots. Argh. Daan loop naar me toe en ik zie dat zijn ogen zwart zijn. Oh Oh zijn wolf. Als hij bij me is doet hij zijn hand links van mij hoofd en rechts van mijn hoofd zodat ik ingesloten sta tussen hem en de boom.
Ik zucht: 'wa....' Maar ik kan mijn zin niet afmaken want hij kust me. Stop dit mag niet. Maar ik duw hem niet van me wel nee ik kus terug! Nee dit mag ik niet doen! Met veel moeite duw ik hem weg. 'Raak me niet aan!' Hij grijnst 'ik weet dat je van me houd ik weet dat je om me geef.' Nu word ik echt woedend ik loop naar hem toe en schop op een plek waar de zon nooit schijnt. Hij valt op de grond kreunend van de pijn. Ik grijns 'dit is maar een waarschuwing!' Zeg ik en loop weg. Op naar huis!
Thuis 🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠
'Skyler?' zegt mijn moeder verbaasd 'ben je vandaag zo vroeg uit?' 'Mam ik ik...' Zeg ik maar begin zacht te snikken
'Skyler wat is er?' Vraagt mijn moeder geschrokken. 'Ik ik.... Ik heb Daan ge.. gezoend.' Zeg ik nog steeds snikkend.
'En het....... ergste was....... Da-dat ik het fij fijn v..vond.' Zeg ik en begin hard te huilen . 'Stil maar het is heel normaal dat je je mate zoent.' Sust mijn moeder me. 'Maar mam hij is de Badboy van de school op de 1e dag al.' Zeg ik door het huilen heen.'Oh weet je misschien moet je iets leuks doen zodat je aan iets anders denkt.' Probeert mijn moeder. Een klein een heel klein glimlachje komt op mijn gezicht. 'Oke' zeg ik.
Na de 'moeder dochter' momentje
We hadden besloten om te winkelen en ik heb best veel gekocht. Ik bedank m'n moeder en loop naar m'n kamer. Ik gooi de spullen op de grond en doe mijn avond routine. Als ik klaar ben stap ik in bed. Denkend aan wat ik heb gedaan vandaag.
Dit hoofdstuk als sorry'tje omdat ik gisteren niet heb gepubliceerd heb nu nog een deel schrijven coor vandaan dan ben ik EINDELIJK klaar. Nou ja vote comment follow doei
Xxx michellletje
JE LEEST
The alpha's mate -voltooid-
WerewolfZij: speciale wolf Hij:gevreesd Zij:aardig Hij:sterkste Zij:best sterk Hij:pik zwart Zij: spierwit Hij:zoekt haar al 4 jaar Zij: heeft geen behoefte aan een mate Hij: alpha van de sterkste pack Zij: dochter van de alpha van de een na sterkste pack ...