Stukje van vorige hoofdstuk:
Ik ga naast haar zitten en ze gaat ook rechtop zitten. 'Waarom moet hij mijn mate zijn waarom hij van al die duizenden sorry miljoenen mate's zijn' zegt ze verdrietig. Ik zucht en trek haar tegen me aan. 'Ik weet niet waarom maar Sky geef hem een kans. Er is een redenen dat hij zo is.' Ze zucht. We blijven een tijdje zitten tot ik zie dat ze slaapt. Ik glimlach en leg haar op bed. 'Welterusten' zeg ik en trek de deken over gaar heen.Hoofdstuk 4
POV skyler
Ik word wakker door de zonnestralen die door het raam schijnt. Ohwja vergeten dicht te doen. Ik stap uit bed en doe mijn ochtend routine. Als ik klaar ben loop ik naar de kast en haal een setje kleren uit en doe gouden sieraden om en daarna doe ik mijn Adidas superstars aan (zie media). Ik loop naar beneden en zie alleen mijn ouders. 'Goedemorgen mam goedemorgen pap.' Zeg ik. 'Goedemorgen skyler. Alles goed?' Ik knik en zeg niks meer ik weet dat ze bezorgd om me zijn over gisteren. 'Zeker?' Vraagt mijn vader.
'Ja pap maak je geen zorgen.' Hij knikt en eet verder. ik ga ook aan tafel zitten en eet mijn ontbijt. 'Goedemorgen skyler goedermorgen mam en pap.' 'Goedemorgen calum' zeg ik en loop naar de brievenbus om te kijken of er post voor me is.
Ik open de brievenbus en zie dat ik 2 brieven heb en 3 voor papa. Ik loop naar binnen met de brieven naar binnen en geef de 3 die van papa is aan hem en de andere die voor mij zijn neem ik mee naar mijn kamer.
Ik open de eerste en er staat op:Hallo skyler,
Ik ben case de beta ban Daan.
Sinds hij weg moest is hij 24/7 chagrijnig.
Je vraagt je af wat dat met jou te maken heeft.
Nou hij is boos omdat zijn mate jij skyler hem niet leuk vind.
Hij dacht dat hij geen mate heeft maar die heeft hij wel.
Nu hij je gevonden heeft kan hij aan niks anders denken dan aan jou.
Alsjeblieft skyler geef hem een kans.
Je bent zijn mate jij kunt hem veranderen.Groetjes een hopende case
Ps. Mijn telefoon nummer is 06-21 47 36 45 (verzonnen) voeg me toe aan whatappIk zucht en open de andere brief
Skyler
Blijf vanavond wakker ik kom naar je toe
Daan.
Ik gil en ren naar calum. 'CALUM CALUM CALUM HELP!!!!!!' Gil ik. 'Wat is er?!' Vraagt hij geschrokken. Ik geef hem de brief en hij leest het hardop 'skyler blijf vanavond wakker ik kom naar je toe Daan ' leest hij. 'geen zorgen zusje kom vanavond maar bij mij slapen ik zal je beschermen en ik zal extra bewakers bij de grens Oke?' Ik knik angstig en loop langzaam naar mijn kamer. Ik pak mijn telefoon en voeg case toe.
Ik😘: CASE ZEG TEGEN DAAN DAT HIJ UIT MIJN BUURT MOET BLIJVEN.
case de sukkel: skyler hij gaat me vermoorden
Ik😘: wanneer komt hij dan
Case de sukkel: 02:00
Ik😘: Oke
Case de sukkel: geen bedankje?
Ik😘:nee
Case de sukkel: Hey ik heb je geholpen hoor
Ik😘: wie ben jij ik ken je niet
Case de sukkel: hallo ik ben case ik ben beta van black soules pack
Ik😘: ofterwijl de duivelpack
Case de sukkel: als Daan dit leest word hij razend
Ik😘: dan word die maar razend ik ben lekker veilig
Case de sukkel : dat zou ik niet zeggen
Ik😘: Wrm niet?
Case de sukkel: kijk achter jeIk kijk achter me en zie case en Daan grijnzend staan kijken. Ik wil gillen maar Daan kust me. Ik kijk hem boos aan en geef hem een knietje recht is zijn mannelijke geslachtsdeel. Hij valt op de grond en kreunt van de pijn case loopt snel naar hem toe en helpt hem overeind. 'Ik zou oppassen vanavond.' 'Je komt er..... Wacht hoe kon je binnen komen?'
' gewoon er is hier echt slechte beveiliging' ik zucht en ga op bed zitten. Daan komt naast me zitten en probeert me te kussen.Ik sla hem op de wang en zie het rood worden. Ik kijk hem aan en zeg boos: 'je komt niet aan me!' Daan gromt en ik zie dat hij zwarte ogen heeft. Ik kijk hem uitdagend aan en zeg 'durf mij te slaan en' 'en wat dan' gromt daan. 'Dan dit' zeg ik en ik begin te gillen ' papaaaaaaaa calum evan help ik word geslagen daar daaaaaaan!!!!!!!!' Meteen komen papa,mama,calum,evan en nog een paar bewakers aan. 'Ga bij haar weg!' Gromt mijn vader.
Ik ren snel naar calum en ga achter hem staan. 'Geen zorgen zusje we beschermen je.' Zegt calum. 'Jij hoeft haar niet te beschermen ik ben haar mate ik hoor haar te beschermen en dat wil ik doen alleen dat kleine mormel slaat me.' Gromt Daan boos. 'Ik ben niet klein en ik ben geen mormel!' Schreeuw ik boos en sla en tegen zijn wang. Hij legt zijn hand op zijn wang en zeg: 'ik zal nooit opgeven alpha devon ik verklaar nu de oorlog tussen onze roedels. Als ik wil krijg ik de roedel en skyler. Als jij wint krijg jij mijn grond en skyler blijft bij u en ik zal u nooit meer lastig vallen. Maar je mag geen andere roedels erbij betrekken begrepen?' Vraagt hij.
'Deal' zegt mijn vader en ze schudden elkaar de hand. Daan en case lopen weg bij de raam draait Daan zich om en zegt: 'prinses je zal snel in mijn armen liggen maak je maar geen zorgen.' Ik zucht en zeg tegen mijn vader 'pap je weet dat hun roedel groter en sterker is dit word het einde voor onze roedel.' 'Lieverd dan gaan we onder nadat we voor je hebben gevochten.' Ik kijk ze met betraande ogen aan en zeg: 'ik ga het stoppen.' 'Nee Sky hij is gevaarlijk en een player.'
Zegt calum. Ik zucht en zeg: ' ik weet het maar ik geef om deze roedel' 'skyler je gaat niet daarheen!' Zegt mijn moeder streng. Ik zucht en knik vanbinnen weet ik dat ik het ga stoppen of ze het nou goed vinden of niet.'Mag ik naar Lindsey?' Vraag ik hopend op een ja 'Goed dan maar voor het eten thuis.' Ik knik en iedereen loopt weg. Ik pak mijn telefoon en vertel alles aan Lindsey.
L = Lindsey S = skyler
L : Oh arme Sky kom maar
S : bedankt lin je bent de beste
L : kan niet dat ben jij al
S: ja na jouw
L : nee ik na jouw
S : jij bent de beste
L : nee jij
S : jij
L : jij
S : Oke we zijn allebei de beste
L : Oke kom je naar met toe?
Ik knik maar besef nu pas dat lin me niet kan zien en zeg snel S : jaIk kijk op whatsapp en zie dat ik 3 berichten heb. Ik open die van case en er staat
Case de sukkel: sorry
Case de sukkel: vergeef het me alsjeblieft
Ik😘: Oke ik vergeef het je misschien ben je toch niet zo erg.Ik open de andere en er staat:
Onbekend: hoi ik ben Daan
Ik zucht en verander onbekend in Daan de stomme duivel.Ik zie dat ik weer een bericht heb van case
Case de sukkel: ik heb Daan je nummer gegeven vind je het erg? Het spijt me als je het niet leuk vind maar hij dwong me omdat hij weet dat ik met je chat
Ik glimlach. Hij is best aardig.
Ik😘: weet je ik vind je aardig
Case de sukkel: bedankt jij bent ook aardig nu ik je beter ken
Ik😘: wacht even ik ga je naar veranderen
Case de sukkel: hoe hete ik dan O:
Ik lach en verander case de sukkel in case. Ik verander mijn eigen naar in skyler en nu ik toch bezig ben verander ik 😋Lindsey naar lindsey.
Skyler: je hete vroeger case de sukkel
Case: en nu?
Skyler: gewoon case
Case: Oke beterWoorden: 1342 dikgedrukte stukje niet meegeteld (volgende keer ga ik het er niet meer bij schrijven/typen)
Vote
Follow
Comment
Media is skylers kledingDoei xxx michellletje
JE LEEST
The alpha's mate -voltooid-
WerewolfZij: speciale wolf Hij:gevreesd Zij:aardig Hij:sterkste Zij:best sterk Hij:pik zwart Zij: spierwit Hij:zoekt haar al 4 jaar Zij: heeft geen behoefte aan een mate Hij: alpha van de sterkste pack Zij: dochter van de alpha van de een na sterkste pack ...