Stukje van vorige hoofdstuk:
Ik loop naar de pashokjes en doe de eerste aan.' 'Neh te sexy.' Zegt demi. Ik knik en doe de andere aan. 'Het is een mooie maar deze is zeemeermin achtig. Oh hopelijk is de laatste mooi ik trek die aan en loop naar buiten (media)'prachtig.' Zeggen ze allebei tegelijk. Ik glimlach 'oké deze neem ik.'
'Wil je ook schoenen want deze passen er mooi bij.' Ik knik ze loopt weg en komt terug met zilverkleurige schoenen. 'Pas maar even.' Ik knik en pas hem. Perfecte maat. 'Je bent prachtig.'Hoofdstuk 29
Pov skyler.
Terug in het packhuis
'Hey wat leuks gekocht?' Vraagt Daan. 'Ja maar jij mag het niet zien.' Zeg ik grijnzend. Hij zucht en geeft me een kus op mijn lippen. 'Ik heb ook een pak gekocht maar die mag jij niet zien.' Zegt hij op een pesterige toon.
'Stomkop.' Mompel ik. 'Hey! Dat hoorde ik!' 'Was ook de bedoeling.' Zeg ik simpel en loop weg. Snel ren ik naar de badkamer als ik me misselijk voel. Ik buig me over de wc en kots al het eten van vandaag eruit. 'Gaat het prinses?' Vraagt Daan bezorgd. 'Ja hoor.' 'Prinses ik denk dat je naar de dokter moet dit is al de 2e keer en naar de dokter gaan kan geen kwaad.'
'Nee het hoeft niet.' 'Jawel.'
'Nee!'
'Wel!'
'Nee!'
'Wel!'
'jij bent lelijk!'
'Nee echt niet!'
'Ha gewonnen.'Daan zucht. Hij tilt me op en legt me op bed. 'Blijven zitten little princess.' Ik zucht en knik. Waarschijnlijk is hij zo eigenwijs dat hij een dokter erbij haalt he. 'Alpha.' 'Hmm... Oh kom binnen Maria kun je skyler even nakijken? Ze geeft ook soms over.' Ze knikt en begint met me te onderzoeken.
Als ze klaar is kijkt zo ons glimlachend aan. 'Gefeliciteerd Luna u bent zwanger!' Zegt ze met een big smile. Ik kijk bang naar Daan. Wilt hij wel een kind? 'Dankje Maria wanneer kunnen we echo's maken?' 'Volgende week al. Kunt u dinsdag om 15:30?' 'Ja we komen dan bedankt Maria je kunt gaan.' Zegt Daan. Ze knikt en loopt weg. 'Daan ik ik ik wil het kind houden mag dat?' Vraag ik voorzichtig.
'Tuurlijk we hebben een kind!' Zegt hij ineens blij. Hij loopt naar me toe en geeft me een kus. 'Je wilt het kind houden?' Vraag ik verbaasd. 'Ja tuurlijk het is ons kind.' Zegt hij blij. Ik glimlach en kus hem en hij kust me terug. Oh ik heb een kind met mijn mate mijn lieve duivel.
'Ik hou van je.' Mompel ik tegen zijn lippen aan. Hij glimlacht en zegt:'ik ook van jou.' 'Da...... Oh sorry.' Zegt case ongemeend met een duivelse grijns. 'Wat?!' Vraagt Daan verstoord. 'er is nog papier werk.' Zegt hij op zijn gemak. Wauw die is niet bang om dood te gaan.
Hij zucht en zegt:'ja ja kom eraan.' Case knikt en loopt weg. Vrijwel meteen zoent Daan me weer. 'Daan papierwerk.' Zeg ik terwijl ik naar adem hap. Hij gromt geïrriteerd maar loopt weg.
Ik kan het niet geloven in mij groeit een kleine ziel. 'Daan wanneer gaan we het goede nieuws vertellen?' Link ik naar hem 'zullen we vanavond bij mijn ouders eten zodat we het vertellen en morgen gaan we naar jou ouders Oke?' 'Oke.' Ik sluit de link.
JE LEEST
The alpha's mate -voltooid-
Manusia SerigalaZij: speciale wolf Hij:gevreesd Zij:aardig Hij:sterkste Zij:best sterk Hij:pik zwart Zij: spierwit Hij:zoekt haar al 4 jaar Zij: heeft geen behoefte aan een mate Hij: alpha van de sterkste pack Zij: dochter van de alpha van de een na sterkste pack ...