Stukje van vorige hoofdstuk;
Ik vlieg weer op en ga terug. 'Sky.' 'Ja?' Ik draai me om en meteen kust Daan me en ik kus terug.
Ik stop de kus omdat ik echt zuurstof nodig heb. 'Ik hou van je.' Hijgt Daan. 'Ik ook van jou.' Hijg ik. na een tijdje zijn we weer terug bij het packhuis. 'Ik ga de datum veranderen van de ceremonie wil jij met demi de zinnen oefenen of wil je liever eerst de jurk zoeken?' 'Ehm de zinnen.' 'Oke mijn moeder helpt je wel.'
Ik knik en wil naar buiten lopen als ik plots misselijk word. Ik ren snel naar de badkamer en kots. 'Alles goed prinses voel je je lekker?' Vraagt Daan bezorgd. 'Ja hoor het gaat prima.'Hoofdstuk 28
Pov. Skyler.
Ik glimlach en zeg:'ik ga oefenen kan je me brengen?' 'Ja tuurlijk.' Zegt hij lief. We lopen naar Daans en rijden we naar Daans ouders huis. 'Hallo Skyler hallo Daan' zegt Daans moeder vriendelijk. 'Goedemiddag mevrouw.' 'Ach meisje noem me maar bij de naam lianne.' Ik knik. 'Oke mev-lianne.' Verbeter ik mezelf.
Lianne knikt tevreden en zegt:'kom binnen en wat kan ik voor jullie doen of komen jullie gewoon op bezoek?' 'Ehm ik wou vragen of je me kan helpen met de ceremonie regels.' Lianne kijkt me vrolijk aan. 'Word jij Luna?! Oh wat geweldig!!' Roept ze zowat uit. Ik glimlach en knik. 'Oh meisje wat fantastisch kom binnen en Daan hij gaat een nieuwe pak kopen begrepen?' Zegt ze en het laatste wat voor Daan is bedoeld zegt ze streng.
'Maar mam ik heb al een pak.' 'Neeneenee niet die pakken dit is een speciale gelegenheid de roedel krijgt een Luna!' Zegt ze streng. Daan zucht en zegt dan:'goed wil jij Sky dan de regels leren?' 'Ja tuurlijk en in de tussen tijd mag jij een pak kopen.' 'Oke' zegt jij en loopt dan naar me toe.
'Succes en kom er levend uit he.' Fluistert hij en geeft me een kus. Ik grijns 'jij ook met een pak kopen.' Zeg ik met een knipoog. Hij kreunt en zegt:'tot straks.' 'Tot straks.' Snel geef ik hem nog een kusje en loop naar lianne.
'Jullie zijn zo schattig samen en hebben jullie het gedaan je ruikt echt naar Daan. En wees niet bang om het te zeggen want kleinkinderen zijn welkom.' Zegt ze enthousiast. Meteen word mijn gezicht rood.
'Euhmm eh ja ehm ja we eehm hebben het gedaan.' Zeg ik met een rood hoofd. 'Oh echt waar komen er klein kinderen?!' Vraagt ze. 'Ehm misschien?' Zeg ik maar het was mee een vraag dan een antwoord.
'Ehm zou u me kunnen helpen met de zinnen?' Zeg ik om van onderwerp te veranderen. Ze knikt en pakt een boek. 'Oke hier staan allemaal dingen in over de ceremonie en deze zinnen hier moet je leren.' Ik knik en begin met leren.
1 uur later
'Nou je doet het hartstikke goed maak je maar geen zorgen.' Zegt ze. Ik glimlach en bedank haar. 'Graag gedaan hoor. Ga maar een jurk zoeken hier kijk hier maar in de hier staan de vorige luna's op met hun ceremonie jurken dus het moet wel zoiets zijn.' Zegt ze en ze laat je allemaal plaatjes zien van vrouwen/meisjes met jurken die ze droegen bij de ceremonie. 'Dankjewel lianne voor al je hulp.'
'Graag gedaan hoor als er iets is kan je bij mij terecht. En nu hup de jurk kopen.' Zegt ze. Ik knik.
Ik bedank haar nog even en ga dan weg.Skyler: deem ga je mee mijn ceremonie jurk kopen?
Demi:túúrlijk
Skyler: Oke om 16:00 bij het winkelcentrum
Demi: ja tot zo
Skyler: tot zoSkyler: lin ga je mee shoppen voor een ceremonie jurk?
Lindsey: zeker hoe laat?
Skyler: 16:00 kan je?
Lindsey:Ohw sorry meid ik kan niet maar wanneer is je ceremonie?
Skyler: overmorgen
Lindsey: ik ben er dan op de ceremonie tot dan xxx lin
Skyler: jammer maar ja tot de ceremonie xxx meJammer dat ze niet mee kon maar ja. Ik wandel naar huis en pak mijn bankpas. 'Hey Sky.'zegt de stem van Daan 'Hey.' Zeg ik terug. 'Waar ga je heen prinses.' 'Naar de stad voor de jurk.' Hij knikt en vraagt:'moet ik je brengen?'
'Nee hoor hoeft niet tot zo.' Zeg ik en ik loop weg. Ik ren naar de stad in wolvenvorm en zie Demi al staan 'Hey deem.' 'He....... Je ruikt heel erg naar de alpha..... Ooooooh hebben jullie?' Ik word rood en knik.
'Ooooh dat is fantastisch.' Gilt ze. Iedereen kijkt haar raar aan maar ze negeert ze gewoon. 'Zullen we winkelen?' Vraag ik voordat het gênant word. 'Ja kom maar er is maar één winkel die leuke ceremonie en bruidsjurken verkopen en dat is de winkel waar we eruit zijn gestuurd.' Zegt ze zacht.
Ik zucht 'ik ga erheen en als ze me wegstuurt dan klaag ik haar gewoon aan.' Demi knikt en zegt:'Oke.' Ze sleurt me mee naar de winkel en loopt naar binnen waar wemelen vuil worden aangekeken door de vrouw waardoor we eruit zijn gestuurd. 'Wat heb ik iets van je aan ofzo?!' Vraag ik.
'Wat doe JIJ hier in MIJN winkel?!?' 'Shoppen duhh ben je blind ofzo?!?' Als blikken konden doden was ik al begraven want ze kijkt me boos nee woedend aan. 'Onbeschofte vlieg wacht maar af Rogue over 5 minuten zit jij in de kerkers!' Zegt ze boosaardig. 'Dat zien we wel. Wie gaat er Daan halen?'
'Noem de alpha niet bij de voornaam!' Roept ze. 'Ik link Daan wel.' Zegt demi. Ik knik. Niet lang later komt Daan bezorg binnen. 'Alpha deze vlieg hier beledigd me en zat de vorige keer hier te schreeuwen en ze noemt u bij u voornaam.' Zegt ze boos terwijl ze me aanwijst.
Daan kijkt haat boos aan en roept boos :'niemand noemt mijn mate een vlieg! En ze komt alleen een jurk kopen! Dus laat haar net rust! Begrepen?!' 'J-ja al-alpha.' Zegt ze bang. Daan kijkt haar emotieloos aan en loopt dan weer bezorgd naar mij. 'Alles goed wat heeft ze gedaan en hoezo zat je hier te schreeuwen?' 'Nee alles is goed ik vertel het je thuis wel Oke?' Hij knikt en geeft me nog gauw een kus. 'Tot zo prinses.' Ik glimlach en zwaai naar hem 'tot zo.'
Als hij weg is draai ik me weer om. 'S-sorry Luna ik ik wist niet dat u de Luna was.' Zegt ze bang.
Ik zucht en zeg:'geeft niet alleen kunt u me helpen met een ceremonie jurk?' 'Tuurlijk Luna.' 'Noem me maar gewoon Sky of skyler.' Ze knikt en meet mijn maten. Als ze klaar is loopt ze weg en komt terug met 3 dozen. 'Wil je ze passen?' Ik knik en pak ze aan.Ik loop naar de pashokjes en doe de eerste aan.' 'Neh te sexy.' Zegt demi. Ik knik en doe de andere aan. 'Het is een mooie maar deze is zeemeermin achtig. Oh hopelijk is de laatste mooi ik trek die aan en loop naar buiten (media)'prachtig.' Zeggen ze allebei tegelijk. Ik glimlach 'oké deze neem ik.'
'Wil je ook schoenen want deze passen er mooi bij.' Ik knik ze loopt weg en komt terug met zilverkleurige schoenen. 'Pas maar even.' Ik knik en pas hem. Perfecte maat. 'Je bent prachtig.'
Woorden:1230
Iets langer dan normaal komt omdat ik te erg verdiept was in het schrijven oeps.
Ach ja.
Ik maak straks nog wen pagina en daar op staan wat dingen over een q&a ! Dus vragen sturen als je vragen hebt!
Vote/comment/follow
Xxx michellletje
JE LEEST
The alpha's mate -voltooid-
WerewolfZij: speciale wolf Hij:gevreesd Zij:aardig Hij:sterkste Zij:best sterk Hij:pik zwart Zij: spierwit Hij:zoekt haar al 4 jaar Zij: heeft geen behoefte aan een mate Hij: alpha van de sterkste pack Zij: dochter van de alpha van de een na sterkste pack ...