Stukje van vorige hoofdstuk:
Hoe durft ze me te slaan! Ik ben de grootste alpha maar ze slaat me toch! Ik loop boos naar buiten en zie Debbie 'Hey Daan.' Zegt Debbie en ze kust me. Ik weet niet waarom maar ik kus haar terug. Ik ruik vreemde geuren maar ik negeer het. Na een paar minuten Verbreek ik de kus. 'Doei Daan.' Zegt Debbie flirterig. 'Sukkel wat heb je gedaan!' Roept Caleb. Nu pas besef ik dat ik Debbie heb gezoend terwijl iedereen het kon zien maar gelukkig skyler niet. maar toch voel ik me schuldig ach ja. Ik loop naar Skylers kamer maar zie niemand. 'Alpha zou ik er langs mogen?' Vraagt een zuster. Ik kijk haar woedend aan en zeg: 'waar is skyler!' 'Miss skyler heeft de ziekenhuis verlaten.' 'Waarom!!' 'Dat weet ik niet alpha maar ze leek nogal boos en gebroken.' Nee skyler moet het gezien hebben! Ik gooi de zuster tegen de muur aan en ren achter Skylers geur aan. Nu ruik ik ook de andere 2 geuren die binnen waren gedrongen toen ik Debbie zoende het was Calum en Evan. Ik heb het verpest ze is al 3 keer van me weggegaan!Hoofdstuk 14
Pov Skyler
'Skyler alles goed ik heb alles gehoord van je broers wat erg voor je!' Roept Lindsey blij en knuffelt me plat waardoo ik pijn krijg aan mijn rib. 'Auw auw Lindsey stop mijn rib!!!' Roep ik snel. 'Oh sorry.' Zegt Lindsey beschaamd. 'Lindsey wil je mijn huiswerk ban school meenemen als je komt?' Ze knikt en zegt: 'ja hoor.'
Na 2 uurtjes te hebben gekletst
Er komt een zuster binnenlopen en vraagt: 'miss white wat wilt u eten' 'doe maar frietjes en voor Lindsey ook.' Ze knikt en loopt weg. 'Ik moet het eerst even aan mijn moeder vertellen dat ik hier eet.' Zegt Lindsey en pakt haar mobiel.
'Verstop je Daan komt eraan!' 'Oke!' 'Lin Daan komt ik ga.' 'Ik ga mee' ik twijfel even maar knik. 'Kom.' Zeg ik en spring uit het raam aan de achterkant van het ziekenhuis. Lindsey springt er ook uit. 'Gaat het wel met je rib?' Vraagt Lindsey bezorgt. 'Maak je om mij geen zorgen.' Zeg ik. 'Hou me vast!' Ze knikt en houd me vast. Ik concentreer me op het bos en woesjhhh. Ik ben in het bos 'WoW deed jij dat?' Vraagt Lindsey bewonderd. Ik grinnik en zeg: 'maangodin dingetjes.'
Ze knikt en samen lopen we door het bos. Ik ruik in de lucht en ruik Rogue's 'Lindsey rogue's!' Maar het is al te laat ze valt neer en ik ook.Ik word wakker in een donkere vieze cel. 'Lindsey Lindsey!' 'Ja skyler ben je Oke?' 'Ja met mij wel en met jouw?' 'Met mij ook. Kan je ontsnappen?' Ik probeer mijn krachten maar het lukt niet door de wolfsbane. 'Nee het lukt niet ik heb teveel wolfsbane in mijn aders!' 'Oh nee he hoe komen we hier uit!' 'Geen zorgen mijn vader red ons wel.'
'Zo damens eindelijk wakker?' Ik grom 'wat wil je!!' 'Zo niet zo boos ik hou jullie alleen hier jullie krijgen gewoon eten en drinken.' 'Waarom hou je ons dan hier?' Vraagt ik wat rustiger. 'Om Daan te lokken.'
'Hij geeft niet om me.' Zeg ik. Ik wil gaan huilen maar ik hou me in 'tuurlijk houd hij van je.' 'Hij zoent met anderen en hij is getrouwd.' Zeg ik. Hij kijkt me denkend aan 'misschien heb ik je inderdaad niet nodig om hem te verslaan.' 'Waarom wil je hem verslaan?'
'Omdat ik hem haat!' 'Waarom?' 'Hij is een soort van zoon van me voordat hij geboren werd was ik verliefd op zijn moeder en zij op mij. We waren zo gelukkig samen. Tot ze haar mate vond. Ze liet me achter en kreeg een zoon Daan. En ik zal wraak nemen op Lianne dat ze me zomaar in de steek liet! Wraak op jace dat ze lianne van me afpakte! Wraak op Daan omdat hij hun zoon is!' Zo is het eigenlijk ook met mij, Daan en Debbie. Maar ja 'het spijt me meneer maar hij geeft waarschijnlijk niet om me. Hij heeft mij ook tegen de kluisjes aan gegooid waardoor ik in het ziekenhuis lag met een gebroken rib.' Hij kijkt me aan met medelijden 'het spijt me meisje kom ik laat je eruit.' 'Waarom?' 'Omdat je onschuldig bent ik wil wraak op Daan niet op jouw ofzo en dat andere meisje mag ook gaan maar ik laat je niet vrij je weet al te veel.' Zegt hij.
Ik knik 'bedankt meneer' 'Nicolas zeg maar Nicolas.' Ik knik. Hij opent de deur en laat me eruit hij maakt ook Lindsey's cel deur open. 'Skyler!' Roept ze en ze knuffelt me. Ze draait zich om en gromt gevaarlijk naar Nicolas. 'Lin rustig hij doet ons niet hij hield me vast voor Daan maar Daan geeft toch niks om me.' Zeg ik verdrietig 'daarom laat hij ons vrij maar we moeten hier blijven want anders is Nicolas bang dat we hem verraden.' Nicolas als bevestiging. 'Best maar heb je wat te eten?' Vraagt Lindsey. Nicolas knikt en loopt voor ons weg. We lopen achter hem aan en komen in een keuken. 'Meiden wat willen jullie eten?' Ik denk na. 'Graag aspergesoep met kippenbout alsjeblieft.' Zeg ik. 'Ik ook.' Zegt Lindsey bijna kwijlend. Tja ze houd ook van kippenbout
Nicolas knikt en begint met koken 'Nicolas bent u Rogue?' Hij negeert me even maar zegt dan toch. 'Ja dat ben ik.' Ik knik. 'Woont u hier alleen?' ' nee ik heb nog een Rogue groep en voor als je het vraagt de groep is niet zo groot 13 wolven inclusief mij.' Ik knik. Eigenlijk een best aardige man. Zou hij zijn mate al hebben ontmoet? Zal ik het vragen. Nee toch niet anders ben ik zo een lastpost.
'Het eten is klaar!' Zegt Nicolas en hij legt drie borden op tafel 1 voor mij 1 voor Lindsey en 1 voor zichzelf. Lindsey begint meteen met eten. ik grinnik ' eet smakelijk.' ' danku u ook.' 'Ach meid ik vind het veel fijner toen je naar me schreeuwde.' Grinnikt hij. Ik grinnik ook. 'Stop met grinniken als een paard en eet anders ik eet het op!' Roept Lindsey.
Ik grinnik en begin met eten. Na het eten help ik met de afwas. En loop naar de kamer die ik kreeg van Nicolas. Ik heb er ook wat kleren van Laura. Ze is ook een Rogue van de groep.Woorden: 1079
Wauw wat gaat het snel hoofdstuk 14 al!
Volgensmij ben ik 2 of 3 weken geleden begonnen!
En OMG hij is 256 keer bekeken!! (Voor de genen met 10k ofzo ik weet het ik overdrijf maar het is zo cool ik had het NÓÓIT verwacht!!!!')
Ohwja en bijna 40 vote's ❤️
Bedankt!
Sorry voor de spelfouten
Vote 🌠
Comment🗣
Follow👥👥👥👥
Doei🙋🏻
❤️❤️❤️michellletje
JE LEEST
The alpha's mate -voltooid-
WerewolfZij: speciale wolf Hij:gevreesd Zij:aardig Hij:sterkste Zij:best sterk Hij:pik zwart Zij: spierwit Hij:zoekt haar al 4 jaar Zij: heeft geen behoefte aan een mate Hij: alpha van de sterkste pack Zij: dochter van de alpha van de een na sterkste pack ...