Stukje van vorige hoofdstuk:
'Bevalt het uitzicht je?' Vraagt ik lachend. 'Mooiste uitzicht ooit.' Zegt hij als ik alleen mijn lingerie aan heb. Ik begin hevig te blozen en doe snel wat kleren aan. 'Ik hou van je.'zeg ik zacht maar hard genoeg zodat Daan het hoort. 'Ik ook van jou alleen van jou prinses.' Zegt hij en hij komt naar me toe. Niet veel later voel ik 2 zachte lippen op de mijne. Hij is perfect. Ik hou zo veel van hem.
Hoofdstuk 14
Pov. Skyler
Ik laat hem los en zeg:'ik ga douchen.' Hij knikt en gaat op het bed zitten. Ik pak wat kleren en ga douchen. Als ik klaar ben doe ik mijn ochtendroutine. Ik loop naar Daans kamer en ze dat Daan er niet is. Net als ik weg wil lopen word ik bij mijn heupen gepakt en aan de tintelingen te voelen is het Daan. Ik leun naar achteren en vraag:'wat is er?' 'Niks ik wil je gewoon knuffelen.' Ik glimlach en knuffel hem.
'Heb je nog spuitjes voor Laura?' Vraag ik. 'Nog eentje kan je er meer maken.' Ik knik en vraag:'mag ik het overige spuitje dan?' Hij knikt en loopt weg.
Na een tijdje komt hij terug en geeft me een spuitje 'dankje.' Zeg ik en ik begin meteen met het vermenigvuldigen wat gelukkig niet zo moeilijk meer is als de eerste keer. Na een kwartier komt Daan binnen met een dienblad vol lekkere dingen.
'Mmmm' zeg ik. Daan lacht en vraagt:'kom je eten?' Ik knik en ga naast hem op bed zitten. 'Ziet er lekker uit.' Daan grinnikt en zegt:'waar wacht je dan nog op begin maar met eten.' Dat laat ik me geen tweede keer zeggen! Meteen begin ik aan de croissant 'Mmm........ Lekker' Daan glimlacht en gaat zelf ook eten.
Klaar met eten
'Sky....' Zegt Daan zenuwachtig. 'Mja?' 'Wil je mijn Luna worden?' 'Ja tuurlijk wil ik dat.' Roep ik en ik knuffel hem. 'Wanneer wil je Luna worden?' 'Weet niet zeg zij maar.' 'Oke overmorgen.' 'WAT ZO SNEL?!' 'Maak je geen zorgen je ouders en broer en vriendinnen mogen komen en je mag iemand meenemen om te shoppen naar wel een witte jurk he.' 'Waarom?' 'Traditie.' 'Oke.' 'Ik ga alvast mensen uitnodigen wie wil jij uitnodigen?' Vraagt hij.
'Ehm Lindsey, mam, pap, Calum, Evan, Damian, Jack, Jason, demi, max, Mike en Luke.' Daan gromt. 'Wat?' 'Waarom nodig je zoveel jongens uit en met jouw moeder erbij zijn er maar 3 meisjes.' Ik grinnik. Ik hou van hem vooral de jaloerse 'Daan ik hou van je en van niemand anders het zijn gewoon vrienden ik heb niks met ze.' Zeg ik en ik kus hem. Langzaam gaat zijn hand naar de onderkant van mijn shirt.
'd-Daan ik ik wil het nog n-niet.' Stotter ik. Bang dat hij boos word. 'Ik zal wachten tot je er klaar voor bent babe.' Zegt hij lief en zoent me weer. Ik zoen hem terug. 'Ik ga shoppen voor een jurk Okay?' Vraag ik na een tijdje zoenen. Hij gromt maar laat me los. Ik kijk in zijn gouden ogen. Oh Oh. 'Hoi wolf hoe heet je?' 'Caleb.' Gromt hij lustig. 'Mag Daan alsjeblieft weer de controle?' Hij gromt en gromt iets van:'alleen voor jou.' Ik glimlach en geef hem een kort knuffeltje.
Snel loop ik naar buiten en ren naar de stad. Ik pak mijn telefoon en stuur een bericht naar demi en Lindsey
Skyler: lin kom je mee shoppen voor overmorgen want dan word ik Luna!
Lindsey:OMG ja tuurlijk ben al onderwegZe heeft demi's nummer en die van Jack en Jason tijdens de 'kletsmoment' gewisseld
Skyler: Hey deem kom je mee shoppen ik word bijna Luna!
Demi: tuurlijk gefeliciteerd maar je moet wel een witte jurk he
Skyler: weet ik kom je? Dan kan je mijn andere vriendin uit een andere roedel ontmoeten.
Demi: Tuurlijk kom eraan.Niet veel later komen demi en Lindsey eraan. 'Hou Sky ' zeggen ze allebei tegelijk.' 'Wie is zij?' Zegt Lindsey wijzend naar demi. 'Dat is demi mijn nieuwe vriendin, demi dit is Lindsey dochter ban alpha jayden.'
'Hallo Lindsey.' Zegt demi beleefd. Sjonge wat zijn ze beleefd tegen de alpha familie. 'Hallo deem mag ik je deem noemen!?' 'Ja hoor zo noemt Sky mij ook altijd.' Ik glimlach en zeg:'laten we shoppen Willem jullie ook een jurk?' Allebei schudden ze hun hoofd.
'Oke dan alleen ik.' Samen lopen we naar een winkel toe waar ik buik aangekeken worden door 2 trutten.' 'Kijk Melanie daar is die alpha afpakker.' Pardon!? Ik kijk haar goed aan en zie dat het die ene meid was die vroeger wat met Daan had toen ik in coma lag.
Argh stomme barbiepop! Demi merkt dat ik boos ben en zegt:'toon eens respect tegen de Luna!' 'Pffff waarom zo ik ze heeft niet eens een mate.' 'Echtwel Daan is mijn mate.' Zeg ik mijn woede inhoudend.
'Jaja geef maar toe Daan is MIJN mate.' Zegt ze met nadruk op mijn. 'HIJ IS MIJNMATE VRAAG HET HEM ZELF MAAR!!' Schreeuw ik naar haar. 'Hoho rustig Rogue luister mijn winkel uit of ik haal de bewakers.
Ik grom en stamp woedend naar buiten gevolgd door 2 bezorgde vriendinnen 'skyler zullen we naar Daan gaan die zal haat wel straffen.' Zegt demi bemoedigend. 'Kom dan gaan wij mee.' Zegt Lindsey en zonder op antwoordt te wachten sleuren ze me mee naar het packhuis.
Klop klop 'binnen' zegt Daan. 'Alpha uh hier is Luna ze is zeg maar....' 'Wat?! Wat is er gebeurd heb je pijn?' Zegt Daan bezorgd en vliegt zowat naar me toe. 'Nee niks.' 'Lieg niet skyler wat is er.' 'Ben ik je mate?' 'Ja tuurlijk.'
Woorden:954
Sorry voor het korte maar ik koet nu slapen dus doei morgen een langere hoofdstuk (hoop ik)
Xxx michellletje
JE LEEST
The alpha's mate -voltooid-
WerewolfZij: speciale wolf Hij:gevreesd Zij:aardig Hij:sterkste Zij:best sterk Hij:pik zwart Zij: spierwit Hij:zoekt haar al 4 jaar Zij: heeft geen behoefte aan een mate Hij: alpha van de sterkste pack Zij: dochter van de alpha van de een na sterkste pack ...