Ceremonie-30

2.8K 139 5
                                    

Stukje van vorige hoofdstuk:
Ik loop de keuken in en smeer een broodje met...... NUTELLA met nutella word mijn dag wel weer beter. Snel eet ik alles op en ga naar boven om mijn handen te poetsen. Als ik de kamer in ben zie ik Daan net de deur eruit slaat. 'Daan het spijt me Oke?' Zeg ik en knuffel hem.
'Het spijt mij omdat ik je heb geslagen.' Ik schud mijn hoofd en zeg:'het was mijn verdiende loon.'

Hoofdstuk 30

Pov skyler

Dag van de ceremonie

Vandaag is het de dag ik word vandaag officieel Luna! Ik moet eerlijk toegeven in ben mega zenuwachtig. 'Ben je al klaar?' Vraag ik ongeduldig aan demi die mijn haten aan het krullen is. 'Bijna.' 'Luna zou u een beetje stil willen zitten?' Vraagt de stylist. 'Oh sorry.' Zeg ik en ga weer stil zitten.

Eindelijk na die eeuwen dat in werkelijkheid maar een half uurtje is is mijn make-up en mijn haar klaar. Ik kijk in de spiegel en zie een super mooi gezicht. Ben ik dat??? Ik heb een lichte kleur roze lipgloss met foundation en mascara een klein beetje blush en als laatste een lichte kleur roze met een beetje glitter zilver. 'Wat mooi.' Zeg ik bewonderend.

'Wauw wat kunt u mooi make-uppen.' 'Dank u Luna.' 'Noem me maar bij me naam.' Ze knikt en zegt:'zal ik uw jurk halen?' Ik knik. Ze loopt weg en komt terug met mijn jurk. 'Alstublieft.' 'Dankje.' Ik neem hem aan en kleed me aan. Het lijkt net een bruiloft. Klop klop. 'Binnen.' Zeg ik.

'Wauw zusje je ziet er prachtig uit.' Zegt Evan. 'Dankje moet ik komen?' Hij knikt. Samen lopen we naar buiten waar de ceremonie is. Ik loop naar het podium toe en ga naast Daan staan. Na een lange speech komt het stuk waar ik op heb gewacht. 'Beloof jij skyler white de roedel altijd trouw te blijven en hun boven alles te zetten zelfs boven je eigen leven?' Vraagt Daan. 'Ja ik skyler white beloof dat ik de roedel altijd trouw blijf en hun boven alles te zetten ook boven mijn eigen leven.'
Zeg ik.

Daan glimlacht en pakt mijn pols. 'Sorry.' Fluistert hij. Hij drukt zijn mes zachtjes tegen mijn pols maar net hard genoeg om er bloed uit te laten druppelen. Ik hou mijn hand boven de kom en laat het bloed eruit druppelen.

Daan doet nu hetzelfde bij hem. Als ons bloed zich bij elkaar mengt voel ik me sterker en machtiger. De hele roedel begint te Juichen. Glimlachend kijk ik naar ons roedel. 'Je bent Luna!' Gilt demi blij en als ze bij mij is knuffels ze me plat 'gefeliciteerd Luna.' Ik glimlach en zeg:'hallo ik ben skyler white.' 'Dat weet ik.' 'Waarom noem je me dan Luna?' Vraag ik en ik doe alsof ik het niet weet.

'Oke Oke skyler.' Zegt ze met nadruk op skyler. Ik glimlach. 'Gefeliciteerd lieverd.' Zegt mijn moeder huilend. Ze rent op me af en knuffelt me. 'Gefeliciteerd zusje.' Zeggen Calum en Evan. 'Dankje.' Mam laat me los en bekijkt me eens goed. 'Niet te geloven Luna al.' Zegt ze.

'Mijn kleine meisje word groot.' Zegt mijn vader die met moeite zijn tranen in houd. Ik kijk hem ook bijna huilend aan en knuffel hem. 'Geen zorgen ik ben en blijf altijd jou kleine meisje.' Zeg ik geruststellend. Hij glimlacht en zegt:'je kan altijd bij ons lang komen.' Ik knik.

'Ben je ons vergeten kleine?' Vraagt Calum. 'Natuurlijk niet!' Roep ik terwijl ik ze een voor een platknuffel. 'Auw jij bent sterk geworden man!' Zegt Evan met een pijnlijke blik. 'Sorry.' Zeg ik schuldig. 'Geeft niet kleine.' Ik kijk hem beledigd aan. 'Ik wist niet dat kleine zo sterks zijn.' Zeg ik met een gemene grijns.

'Oke Oke sorry Luna.' Ik zucht maar negeer hem. 'Mam pap willen jullie blijven slapen? Fabio kan toch even de leiding nemen?' 'Ja dat kan maar eh mag het van alph.....' 'Meneer maakt u geen zorgen u bent welkom en u hoeft me geen alpha te noemen gewoon Daan of je.' Zegt Daan. Mijn vader knikt en zegt:'goed we blijven even fabio bellen.' Zegt hij.

Hij loopt weg. Ik gaap en kijk slaperig voor me uit. Wat ben ik moe! 'Prinses gaat het? Wil je slapen?' Ik knik. 'Eerst afscheid nemen.' Ik loop naar ze toe en neem afscheid van ze en wens ze een fijne nacht. 'Mam wil je voor pap ook fijne nacht voor me wensen?' Ze knikt en zegt:'zal ik doen ga maar slapen.' Ik knik en wil weg lopen maar eigenwijze alpha tilt me in bruid style op naar binnen.

'Daan ik kan zelf wel lopen.' Zeg ik zuchtend. 'Weet ik.' 'Laat me dan los.' 'Nee wij gaan slapen.' 'En de mensen buiten dan?' Vraag ik. 'Die feesten zelf wel.' Ik zucht en knik. Als we in onze kamer zijn doen we onze avond routine. Ik wil net gaan douchen als Daan binnen komt. 'Babe mag ik mee douchen.' 'Nee.' Zeg ik blozend.

'Wat maakt het uit ik heb je toch al naakt gezien en we besparen water.' Oke hij heeft een punt maar of we water besparen? 'Alsjeblieft?' Smeekt hij. Ik zucht. 'Goed dan.' Hij grijnst en kleed zich uit wat ik ook doe.

Verlangend kijkt hij naar mijn lichaam. 'Kijk niet zo eng.' Mompel ik. Hij negeert me en zoent me.
Hij gromt verlangend en wilt verder gaan maar ik hou hem tegen. 'Daan ik ben moe en wil slapen.' Hij gromt maar laat me douchen. Als we allebei klaar zijn gaan we slapen. 'goodnight prince of my dreams.' Zeg ik voordat ik in slaap val.

Volgende ochtend

Als ik wakker word wil ik uit bed stappen maar iets houd me tegen. Een arm! Ik volg de arm en zie en slapende Daan. Zachtjes grinnik ik. Mijn mate. Opeens voel ik me weer misselijk. 'Daan Daan.' Maar hij word niet wakker. 'HELP IK WORD ONTVOERD!!!!' Roep ik in zijn oor.

'Wat skyler!' Roept hij klaarwakker. 'Laat me los gek.' Hij zucht opgelucht als hij me ziet en laat me los. Meteen ren ik naar de wc en maak kokhalzende geluiden. Daan geeft me bezorgd wat water. 'Gaat het moeten we naar de dokter?' Snel schud ik mijn hoofd. Daan kijkt me twijfelt aan maar knikt. We lopen samen naar beneden en ontbijten gewoon in de keuken.

'Sky je moet me nog vertellen waarom je kn de winkel schreeuwde he.' Ik knik en zeg:' ik zag Debbie en ze zei dat ik je mate niet was maar zij en toen schreeuwde ik dat het niet waar was en toen werd de winkel vrouw boos en stuurde me weg en noemde me Rogue.' Antwoorde ik simpel.
'Hoe durft ze!' Gromt Daan boos.

Woorden:1131
Hoi hoi ik heb nog vragen voor de Q&A nodig!

Xxx michellletje

The alpha's mate -voltooid-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu