Stukje van de vorige hoofdstuk:
Ik weet niet waarom maar ik verlang heel erg naar hem. 'Dan laat je je wolf toch vrij.' Die woorden floepte gewoon uit mijn mond! Daan gromt en zoent me in mijn nek. 'Daan in onze kamer niet hier!' Daan gromt maar stopt toch en brengt me met bruid style naar onze kamer. En toen gebeurde het (😳😳😳 ik ben pas 11 dus ehm..... Snap er niks van...........)Hoofdstuk 27
Pov skyler
~volgende ochtend~
Ik word wakker door iemand die kusjes in mijn nek geeft. Ik open mijn ogen en kijk naar de persoon die me steeds kusjes geeft. 'Goedemorgen prinses.' Zegt hij met zijn sexy ochtend stem. 'Goedemorgen.' 'Hoe vond je het?' 'Wat?.....' 'Oh wacht dat....' Meteen word ik rood.
Ik draai mijn hoofd weg en fluister:'het was fijn.' Hij glimlacht en zegt:'blijf maar liggen ik ga ontbijt maken Oke?' Ik knik. Hij loopt weg en komt ongeveer 10 minuten later komt hij terug met een dienblad vol lekkere dingen. Ik staar er half kwijlend naar. Daan grinnikt en zet het dienblad voor me neer 'eet smakelijk.' Meteen val ik aan.
WoW dit is lekker. 'Is het lekker?' Vraagt Daan. 'Nee het is niet lekker.' 'Oh.' 'Nee het is heerlijk!' Roep ik. Hij glimlacht en geeft me een kusje en eet zelf ook. Na het eten doe ik mijn ochtend routine en huppel vrolijk naar beneden waar ik mason grijnzend zie zitten.
'Wat?!' 'Niks maar hoe gaat het met je heat of ben je er al vanaf.' Zegt hij grijnzend. Ik word nog roder dan de roodste tomaat en zeg:'gaat je niks aan' 'sky ik slaap naast je en als weerwolf hoor ik je hoor.' Ik kijk weg en zeg beschaamd:'dat heb je niet gehoord!'
'Wat niet?' Vraagt Daan. 'Niks.' 'Wat is er nou?' Vraagt hij een beetje geïrriteerd. 'Ehm hij daar luisterde ons s'avonds af.' Zeg ik terwijl ik naar Mason wijs. Daan grinnikt en zegt:'wat is er erg aan?' Ik zucht. Jongens. 'Niks ik ga buiten wandelen Oke?' Ze knikken en ik loop weg.
Een jongetje bots tegen me aan en zegt snel:' sorry mevrouw.' Ik glimlach en hurk voor hem neer. 'Geeft niet wat doe je?' 'Mijn ballon is weg gevlogen.' 'Waarheen?' Hij wijst een richting op en ik zie zijn ballon in een boom hangen.
'Ik ga hem halen Oke?' Hij knikt en kijkt aandachtig wat ik doe. Ik klim in de boom en loop langzaam naar de tak toe waar de ballon hangt. 'Skyler wat doe je?!' Roept Daan. Ik kijk naar hem waardoor ik mijn evenwicht verlies en val. Ik sluit mijn ogen en wacht op de klap die ik niet voel.
Ik open mijn ogen en zie Daan bezorgd en boos naar me kijken. 'Doe dat nooit meer je kon wel gewond raken!' 'Ben ik toch niet.' 'Het kon anders wel.' Ik haal mijn schouders op en spring uit zijn armen.
Ik gebruik de aarde om een soort van trappetje te maken. 'WoW ben je een heks?' Vraagt het jongetje bang en verbaasd. Ik grinnik en schud mijn hoofd 'nee geen heks maar ik kan wel toveren.'
Ik loop de trappetje op en pak de ballon.'Daahaan!' Roep ik. 'Ja?' 'Vang me op!' Roep ik en ik spring naar hem toe. Onhandig vangt hij me op. 'Oke beneden.' 'Geen bedankje?' 'Nee.' Hij kijkt me teleurgesteld aan maar laat me verder lopen. 'Hier deze is voor jou.' Zeg ik en geef de ballon aan het jongetje.
JE LEEST
The alpha's mate -voltooid-
WerewolfZij: speciale wolf Hij:gevreesd Zij:aardig Hij:sterkste Zij:best sterk Hij:pik zwart Zij: spierwit Hij:zoekt haar al 4 jaar Zij: heeft geen behoefte aan een mate Hij: alpha van de sterkste pack Zij: dochter van de alpha van de een na sterkste pack ...