Tak tak mój rysunek xd
Kofiam tą piosenkę \(*^*)/
Oczami Cola
Poszedłem po Zane'a. Tylko on mi pomoże.....no i jeszcze zapytam Kai'a. Chociaż zanim go zapytam kupie sobie strój ognioodporny, albo śpisz testament. Nie no bez przesady...chyba mi nic nie zrobi...chyba...Dobra Zane jest w bibliotece, podeszłem do niego. Wole go nie wystraszyła bo czyta więc się skupia.
Ja: Hej.
Zane: Witaj. Czytam tą oto piękna książkę.
Ja: Jaką?
Zane: Romeo i Julia.
Ja: Jak byłem mały to mama mi ją czytała...
Zane: A twój tata?
Ja: Ojciec uważał, że bajeczki są dla dziewczynek.
Zane: Więc po co chciałeś się spotkać?
Ja: Wiesz bo Nadakhan żucił urok na Anielę.
Zane: Urok drudno zdjąć.
Ja: Tak?
Zane: Nie damy rady. To Aniela musi walczyć, ale Nadakhan ją hamuje.
Ja: Czyli musimy odciągnąć jego uwagę.
Zane: Kiedy byłem u wampirów to nie spuszczał jej na krok.
Ja: Hm...coś musi go przekonać.
Zane: Kai by się przydał.
Ja: Wiem.
Zane: To chodźmy po niego.
Ja: Ale wiesz są niedługo gody...Ania go nie puści.
Zane: Napewno pomoże.
Ja: No dobra.
Oczami Nadakhan'a
Wszystko przebiega świetnie, a żeby było jeszcze lepiej zrobię Anielce niespodziankę muahahaha nie będzie miała wyboru. Pokaże ją już za niedługo. Jay nic nie podejrzewa i dobrze, musi mi ufać bo to ja znalazłem jego siostrę. A teraz pora na finał tej historii!
Oczami Jay'a
Nie podoba mi się zachowanie Anieli. Nawet nie chciała wypiçz nami kakałka. Nie podoba mi się to. Ale może to przez miłość i strach po spotkaniu z Cole'm. Nie sądziłem, że Cole będzie w stanie rzucić ją. Toć by ją zabił prawie, nasza nieśmiertelność może zniszczyć wilkołak i są na to dwa sposoby. Dobrze, że cole nie użył żadnego z nich.
Oczami Anieli
Próbuje walczyć, ale to nic nie daje. Myślę, że to koniec. Nawet nie zdążyłam zasmakować prawdziwej miłości. Cole....zawsze będę cię kochać.
Ale to słodkie. Zaraz zwróce. Myślisz, że pokonasz mnie? Jesteś słaba! Nawet nie wiesz jaką masz potężną moc! Można ją wykorzystać, ale Nadakhan woli ślub z tobą. Jesteś mu potrzebna.
CZYTASZ
Ninjago: Krwawa Miłość
FanfictionWojna pomiędzy dwoma plemionami wampirów i wilkołaków. Jak i czym się skończy? musisz to przeczytać by się dowiedzieć!