7 - Tell me it was a dream

16 3 0
                                    

Harry points of wiew

,,Kat, co ty tu děláš máš být kurva schovan..! Doprdele!!" Skláněla se nad tělem Nicka a brečela. Ona brečela!

Klekl jsem si vedle ní a zkontroloval Nicka jestli dýchá. Žádný tep jsem nenašel. Je mrtvý. Můj jediný nejlepší kamarád je mrtvý. Po tváři mi stekla jedna neposlušná slza kterou jsem hned setřel. Vzal jsem Nickovo tělo do náruče.

,,Vlastně chci aby si mě trénoval." Řekla docela rozhodnutě přesto jak jsem na ní koukal. Do toho pytle mlátila uplně blbě.. Zítra bude mit klouby samé modřiny.

,,Cože?" To je jediné co ze mě vypadlo. To nemyslí vážně.

,,Koukni se na mě Harry..." Přejedu jí pohledem od hlavy až k patě. Má tak 160cm a 50kg i s postelí. Dlouhý hnědý vlasy. Krásný modro zelený oči. Prsa.. No něco by se tam našlo. A postava ta je dokonalá, když trochu zamaká bude dobře vypracovaná.

,,...jsem zoufalá. Copak někdo jako já může vest spolek? Oba dobře víme odpověď. Ale já se mužu zlepšit. A taky že to udělám uvidíš. Jen mě uč." Dořekla co načala. Zkusila na mě ty svoje psi oči a já bych pro ní snesl modré z nebe ale nesmí vědět že to na mě tak platí.

Prošla kolem mě tak těsně až sem přestal dýchat. Nemůže si ke mě do pokoje napochodovat jen v ručníku. Kort po tom co se mi zdálo.  ,,A mužu tu spát?" Zeptala se otevírajíc mojí skříň tak sebejistě jako by to byla jeji vlastní. Vzala si moji černou mikinu a nechala sklouznout ručník k zemi mezitím co si jí oblékala. Asi mi vypadnou oči s ďulků pokud se na ni nepřestanu koukat.

"Se mnou se fakt vyspíš" zavrněl jsem ji do ucha a nadzvel jedno obočí.
"O to mi jde Harry" zavrněla.

,,Ty.. Ty jsi ještě panna?" Být Nick živý jsem mrtvej já za to že jsem mu právě odpannil sestru. Kat jen sklopila hlavu na stranu a mírně přikývla.

"Nemám kde spát. Ale zajdu si do města, koupím si nový peřiny a polštáře. A asi oblečení. Takže si beru tohle tričko. Tak se nestarej Harry. Nepotřebuju aby jsi to dělal jen proto, že jsem Nikova sestra!" Řekla jsem když jsem vstala cestou ke dveřím. Bylo mi jedno že mě viděl brečet. Byla jsem prostě blbá. "A možná by ses nad sebou mohl taky zamyslet Harry. Protože to že se nemáš rád ty neznamená že tě nemají rádi ani ostatní. A možná je tu někdo kdo tě má víc než rád. A možná je to ta malá holka o kterou se prostě musíš starat."

Vyhlídl jsem si jednu takovou hezkou zrzku. Pozval jsem jí na panáka a pak už to šlo docela rychle. Vzal jsem jí do institutu. Myslím že cestou do mého pokoje nás nikdo nezahlédl ale vyloučit to nemůžu.
Během 5 minút se místností rozléhali naše vzdychy. Bylo to dobrý ale ne takový jako s Kat..
Nešlo to. Dodělal jsem to co bylo rozdělaný. A vydal se do sprchy.

"Chtěla jsem si to říct Harry, ale měl jsi plné ruce práce s jednou zrzkou. Tak jsem šla za někým jiným! A vůbec jak to víš? Z té fotky že? Radši běž Harry..." mlela jsem páté přes deváté, ale chtěla jsem ho tak moc seřvat, jenže to nešlo...
,,Bože víš proč jsem tu měl tu zrzku? Abych na tebe zapomněl! Mám tě rád. Víc než rád kurva! A já tě nemůžu mít rád chápeš! Ublížil bych ti! A to nechci.. Už takhle jsem ti ublíž.." A teď mi to docvaklo. Dolehla ke mě ta důležitá informace. ,,Počkat o jaký fotce to mluvíš?!?! Já žádnou fotku neviděl! Řekl mi to Leo.. Kurva kterej kokot ti to udělal!?! Mluv! A nezkoušej se té odpovědi vyhnout!"
"Proč ne Harry?! Proč se tomu pořád bráníš? Co bys mi asi tak mohl udělat?"

I Know YouWhere stories live. Discover now