4 - Will you hug me, please?

24 5 6
                                    

Harry points of wiew

Chvilku jsme na sebe s Leonardem jen koukali a pak ke mě přistoupil.
,,Hele byl si mimo fakt dlouho, takže bych tě měl asi prohlédnout." Jen jsem kývl a nechal ho dělat jeho práci. Nejdříve mi změřil tlak, pak teplotu a nakonec mi odebral krev.
,,O jakých dětech si předtím mluvil?" Nazdvyhl jsem jedno obočí s koukal na něj z postele.
,,No jak to říct Harry, máš snoubenku která porodila tvoje děti.." Já že mam snoubenku s děti?! Kde to sakra vzal? O tom bych musel něco vědět.
,,Měl by sis promluvit s Kat, ta ti toho řekně víc.." Pokračoval v mluvení. Jakou Kat myslí? Nalil mi do sklenky ještě vodu a pak se rozešel směrem ke dveřím.
,,Donesu ti něco k jídlu jo?" Zeptal se a já přikývl.

Katarina points of wiew

Okolo pasu se mi obmotali dvě silne paže a přitáhly mě na zem. Zkazili to. Všechno. Rychlé jsem se vymanila a otočila. Byl to Chris.

"Proč jsi to udělal?! Přeskočilo ti! Nech mě být!" Zakřičela jsem na něj a chtěla znovu skočit. Chris mě chytl a držel.

"Ne! Pust mě! Nech mě být!" Křičela jsem a mlátila jsem sebou. Z očí mi tekly slzy. Byla jsem jak vyšinutá.

"Neblázni Katarino! Nestojí ti to za to! Harry tě miluje doprdele! Uklidni se!" Říkal v klidu. Přestala jsem se mu vzpírat a objala jsem ho. Plakala jsem.

"Pojď vrátíme se." Řekl a vydal se pryč. Chtěla jsem jít za ním, ale podlomili se mi nohy. Chris si povzdechl a vzal mě do náruče.

"Měla by jsi se nažrat jsi jako kost. A teď ne v tom dobrým smyslu. Takhle nepřitahuješ ani mě. Možná nějakého čokla." Řekl a protočil nade mnou oči. Donesl mě až k pokoji Lea.

"Nechci tam." Řekla jsem. Nevydržela bych se dívat na Harryho. Chris jen pokrčil rameny a stejně vešel. Na posteli seděl Harry a jedl, u něj seděl Leo. Chris mě položil na židli. Sklopila jsem pohled.

"Leo udělej s ní něco. Je jako kost, vůbec nežere a to už je tenhle ten vzhůru!" Ukázal na Harryho. Pak mávl a odešel. Sledovala jsem svoje plátěné tenisky. Měla jsem je mokré a zablácené. Původně byli bílé. Na sobě jsem měla pořad ty šaty co jsem si ušila. Vyseli na mě. Chris má pravdu. Jsem k ničemu.

About points of wiew

Když jsem jedl do pokoje přišel Chris a nesl v náručí tu holku. Změnil se strašně se změnil je dospělejší a o dost. Přestal jsem jíst a odložil příbor s talířem na stolek vedle mě.
,,Muže mi někdo říct co se tady děje?! Proč Chris vypadá tak o 6let starší než si ho pamatuju, kdo je tahle holka? Co se semnou stalo? Chci znát pravdu, takže nikdo už odsud neodejde dokud mi vše neřeknete!" Už jsem byl fakt naštvaný.

Zase mě obklopil ten pocit. Hlas, který Harry použil byl jednoznačně rozkazovací. Prostě jsem mu musela vše vysvětlit. "Málem tě zastřelili." Řekla jsem a všichni se na mě otočili. Asi nečekali, že začnu mluvit. "Kulka letěla k tvému srdci. Zbýval jen kousek. A já tě odstrčila. Na zeď. Byla to rána. Upadl jsi do kómatu. A byl jsi v něm osm měsíců. Ten den, kdy se to stalo ti bylo už dvaadvacet. Měl jsi přítelkyni. Snoubenku. Čekala s tebou dvojčata. A Nick už... chci říct že Nick..." skousla jsem si ret. Nemohla jsem mluvit, nikdy mi o tomhle nešlo mluvit. "On...on..." nemohla jsem. Leo se na mě podíval a dořekl to. "Umřel."

I Know YouWhere stories live. Discover now