16 - Cell as a new home

7 2 0
                                    

Abouth p.o.w

Když jsem uslyšel smích stoupl jsem si k mřížím a koukal jak vedou Kat. Dali ji do cely po mě levé straně ale myslím že si toho nevšimla. Na právy straně byl nějáky kluk a na proti němu byl Oliver. Když odešli bylo slyšet jak si lidi mezi sebou šeptaji.
,,Katarino?" Řekl jsem víc nahlas.

V cele vedle mně byl Harry a z druhé strany nějaký kluk.
"Harry ..." řekla jsem a natěsnala se k těm mřížím, abych mohla Harrymu podat ruku. Jakmile se tak stalo stiskla jsem ji a už nechtěla pustit.

,,Jsem tu zlato.." stiskl jsem ji ruku na zpět.
,,Jsi v pořádku Kat?" Zeptal jsem se ji ustaraně. Byl jsem natisknuty k mřížím jak jen to šlo. Výhoda těchto cel byla že měli 3/4 stěn z mříží a jen jedna byla kameny. Na tě byla přidělaná deska s matraci. Asi to mělo představovat postel.

"Jen mi asi vybuchli kosti v ruce. A nemyslím to jako přirovnání. Spíš jako moji diagnózu. Něco mi říká že bych s tím měla něco dělat. Nerada bych si ji musela amputovat. Však se podívej." Řekla jsem a sundala si kus trička z druhé ruky. Opravdu jsem ji měla hodně fialovou. No kdybych nebyla hloupá.

Když jsem viděl jeji ruku asi jsem zapoměla dýchat.
,,To.. No doprdele." Dostal sem ze sebe. Stoupnul sem si a přešel sem k hlavním mřížím. Chytl sem se kovových tyčí a začal s nimi cloumat.
Po chvilce přišel nějákej týpek.
,,Co si myslíš že děláš?!" Zeptal se mě a flak mě přes prsty.
,,Dave nech ho vyřídím to s nimi." Řekl kluk co přišel hned po něm. Ten první jen zafuněl a odešel.
,,Co se děje Connere?" Zeptal se a já pozvedl obočí.
,,Nemůže jí někdo tu ruku ošetřit? Prosím.." zeptal jsem se zoufale a kývl hlavou na Kat.
,,Něco s tím udělám.." řekl a mrkl na mě.

"Vstávat." Řekl a mrkl na mě ten strážný, který před chvílí mluvil s Harrym. Vstala jsem a raději šla poslušně za ním. Došli jsme až ven z cel a tam jsme zahučeli hned do vedlejší místnosti. Byla to ošetřovna. Seděla tam nějaká holka. Koukla se mi na tu ruku a ošetřila mi ji. Strašně bolelo, když mi ji rovnala, ale povedlo se. S rukou v obraze jsem potom šla zpět do cely. Cestou jsem si ale všimla jedné osoby, kterou bych tu nečekala. Frederika de Nelovare. Co ten tu chce? Proč je v cele? Luky, ten strážný, mi pomohl zpět do cely a slíbil, že přinese deku. Aspoň něco.

,,Všechno v pohodě?" Zeptal jsem se Kat hned jak ji přivedli. Celou sem si jí prohlédl jestli jí náhodou neublížili. To bych asi zabíjel. Ale vypadala stejně jako když ji odvedli jen měla obvázanou ruku.

"Všechno v pohodě." Řekla jsem a zase jsem mu podala ruce, abych se ho mohla držet. Byla jsem ráda, že můžu být v jeho blízkosti. Milovala jsem ho celým svým srdcem.

Oliver p.o.w

Byl jsem v cele naproti klukovi co byl vedle Harryho, takže to bylo relativně daleko. Kdyby jsme si chtěli povídat tak by jsme museli zvýšit hlas a to se mi nechtělo. Nepotřebuju na sebe zbytečně upozořnovat. Vedle mě byl nějákej kluk a vypadal jako by tu byl už dýl.
,,Hej ty jak se jmenuješ?" Zeptal jsem se ho a přesunul se blíž k mřížím.
,,Tomas..Ty?" Řekl stručně a taky se posunul blíž.
,,Oliver, těší mě.." odpověděl sem a on jen kývl hlavou.
,,Hele, co týdny s těmi lidmi dělají?" Zapletal jsem se a nezkrýval zvědavost.
,,Vlastně nic, jen nás tu drží a dopují nás tím jídlem jednou denně." Odpověděl na mou otázku.
,,Aha, a proč vás držej?" Opět jsem se zeptal. Moje zvědavost nezná meze.
,,Protože kazdy z nás ovládá nemjákou moc, v tom jídle je něco co nám bráni v tom jí používat. Zkoušel jsem to nejíst ale moc dlouho se to vydržet nedá. Po dvou dnech se ti ta látka dostane z těla.." Aha, proto my neslo vlést Kat do hlavy. Vše to vysvětluje.
,,A proč si tu ty?" Zeptal se tentokrát on.
,,No, vidíš tam ty dva.." ukázal jsem na Hazzu a Kat kteří se drží za ruce.
,,Lovci jim unesli dětmi a když sme se je sem přišli zachránit zajmuli nás. A co máš vubec za moc?" Neodpustil sem si otázku po tom co jsem mu odpověděl.
,,Jsem až moc silnej a přitom jsem jak paratko. Ty máš nějákou?" Jo pravda byl jak párátko žádné svaly jen kost a kůže.
,,Jo mam, nevím jak ti to vysvětlit. Mužu lidem číst myšlenky, vidět jejich minulost, mužu ovlivnit to co lidé uvidí.. umím toho víc.." usmál jsem se a povzdechl si. Jen kývl a složil hlavu do rukou.
,,Je tu strašná nuda." Řekl po chvilce.
,,Máš pravdu a to jsem tu max 24 hodin.."

I Know YouWhere stories live. Discover now