1 - Come back

48 3 2
                                    

"Teda Kámo, ty jsi tomu dal. Měl jsi ji vidět včera. Jako by dostala záchvat. Hodinu se třásla, plakala, byla jako mrtvá. Ta barva v jejich očích, na jejich tvářích. Nic pěkného. Drž se Kámo."

"Harry. Promiň (...) Nechtěla jsem ti nijak ublížit. Omlouvám se."

"Čau Kámo. Ehm.. mě by jsi tu asi nečekal já vím, přece jenom Christian Semetry je ten zlej že... ojel jsem ti holku a tak ale... Ehm.. chci aby jsi věděl že i mě chybíš."

"Ahoj Harry. Prosím vzbuď se mi. Lásko prosím. Už to nevydržím. Prosím. Omlouvám se."

"Au! Sakra! Blbé okno! (...) Ahoj Harry. (...) Jsi tak krásný když spíš. Tak jako vždy, jako každé ráno co jsem se vedle tebe probudila. (...) Ehm.. musela jsem sem tak trochu přijít oknem, protože jsem zjistila že ta tvoje vysněná Katarina je vlastně strašná mrcha. A já jsem tě měla první.. chci říct, ehm... (...) Měj rád mě Harry, mě Annu. Já tě totiž ráda mám. (...) tak zase jindy."

"Ahoj Harry. (...) Už se mi vymyla ta modrá barva z vlasů. A Chris mi slíbil, že už mi nebude dělat naschvály. Myslím že i on nás lituje. Je to zvláštní. Všichni mě lituji, ale já si za to mohu sama. (...) Omlouvám se."

"Ahoj Harry. Já.... přišla jsem ti číst. (...) "Ale oči jsou slepé. Musíme hledat srdcem." Napil jsem se. Dobře se mi dýchalo. Písek má za úsvitu barvu medu. (...) Omlouvám se."

"Ahoj lásko. (...) Lidé mají své hvězdy, jenže ty nejsou stejné. Těm, kdo cestují, jsou průvodci. Pro druhé nejsou ničím než malými světýlky. Pro jiné, pro vědce, znamenají problémy. Pro malého... (...) Omlouvám se."

"Ahoj zlato. (...) Dnes je to rok co... dnes... je to... co Nick... omlouvám se."

"Ahoj Kámo. Dneska to je rok od toho co zastřelili Nicka. Myslel jsem že by bylo dobré, kdyby jsi to věděl. Nikdy mi nepřestaneš chybět a jí také ne. Vzbuď se Kámo. Nenechávej ji v tom."

"Ahoj Harry. Jak se máš? (...) Z tvého oblečení už skoro není cítit tvá vůně. Už tu není nic co by mi tě reálně připomínalo. (...) Omlouvám se."

"Už mi roste bříško. Podívej. Leonardo mi pomáhá. Požádala jsem ho o to. Snad ti to nevadí. Vysvětluje mi jak chodí obchody a občas jde s ostatními do akce. Já nemůžu. (...) Chybíš mi Harry, prosím vzbuď se. Strašně se omlouvám."

"Ahoj zlato. (...) Dnes jsem mluvila s Annou. Tou Annou co mě chtěla mrtvou. (...) Myslím že mě mrtvou pořád chce. Že mě nikdy nepřestane nenávidět. (...) Omlouvám se Harry."

"On kope Harry. Tvůj malí Luke kope. (...) Kéž by jsi to mohl cítit. (...) Omlouvám se."

"Dej si aspoň kávu Katarino, nemůžeš se takto trápit. Harry by to takhle nechtěl."

"Leonardo mi udělal ultrazvuk. A... a.... (...) řeknu ti to zítra. Dnes na to nemám. Omlouvám se."

"Budou to dvojčata Harry. Budeme mi vysněného chlapečka i kouzelnou holčičku. Kéž by jsi to viděl. Tak mě to mrzí. Strašně moc. Omlouvám se Harry."

"Dneska jsem se sešla s Charliem. Pomáhá mi cvičit, abych nevyšla že cviku. Hodně mi pomohl. (...) Strašně mi chybíš Harry. Už je to tak dlouho. Ale já na tebe nezapomněla. Omlouvám se Harry."

I Know YouWhere stories live. Discover now