Oblečení lítalo po pokoji neuvěřitelnou rychlostí. Nevěděl jsem jestli na ni nejsem moc rychlej. Ale asi bylo pozdě na to abych zpomalil nebo přestal uplně. Přetočil jsem ji pod sebe a opatrně do ni kousek po kousku zasunul. Nevěděl jsem jestli za těch 8 měsíců s někým spala a tak jsem chtěl byt něžný.
Když zasunul bolelo to. Prohla jsem se jako luk a zaryla mu nehty do zas. Do očí se mi nahrnuly slzy. Rychlé jsem je rozmrkala. "Pokračuj." Řekla jsem mu, když stuhnul.
,,J-já ti ale nechci ubližovat.. Nechci aby tě to bolelo." V očích měla slzy a já vážně nevěděl jestli mám pokračovat nebo ne.
"Ne. To je dobrý Harry. Jen jsem si musela zvyknout." Řekla jsem a slzy ještě více rozmrkala. Už to opravdu tolik nebolelo. Přitáhla jsem si ho blíž a začala ho libat.
Po chvilce jsem do ní začal přirážet ale líbal jsem jí dál. Myslím že na sexu začnu být závislý. Nechápu jak jsem to mohl zvládnout osm měsíců. Teď si to vynahradím a né jen tak s někým.
Vzdychla jsem když pořádně přirazil. Celou dobu sem mu zarývala nehty do zad. Chudák. Nakonec jsme se společně udělali. Tak tohle mi zatraceně chybělo cele ty měsíce.
Po tom co jsme se společně udělali jsem se svalil do postele vedle ní.
,,To jsi byla takhle skvělá vždycky?" Zeptal jsem se když jsem tak něják dokázal normálně dýchat. Tak tohle byl teda výkon po osmi měsících spánku. Mělo by se to zapsat do Guinessovi knihy. Fakt že jo.Zčervenala jsem. "Děkuju, asi." Řekla jsem a lehla jsem si na Harryho hruď. "Naposledy, když jsem na tobě ležela, tak jsi měl obvaz." Řekla jsem a kreslila mi různé obrázky po břichu.
,,Proč jsem měl obvaz?" Zeptal jsem se. Katarinu jsem chytl kolem ramen a lehce jí hladil. Myslím že to půjde rychleji než jsem si myslel. Už teď jí mám rád, a docela dost.
"Protože ti zlomili žebra. Pak to s tou polevou nebyla až taková zábava, jako kdyby jsi ho neměl." Řekla jsem a uchechtla jsem se. Užívala jsem si Harryho přítomnost.
,,Tak to by jsme to měli napravit když už ten obvaz nemám ne?" Zeptal jsem se a vyplázl jazyk. Široce se usmála a já se nad tím rozplýval. Byla vázně krásná.
Obkročmo jsem si na něj sedla. "Takže by jsi se ode mě nechal znovu svázat jo?" Svůdně jsem mu pověděla do ouška a skousla jeho ušní lalůček. Vzdychl a tak jsem ho začala lehce kousat na krku.
,,Od tebe nebo pro tebe cokoliv Katarino.." Odpověděl jsem jí na otázku. Od ní se klidně znovu nechám svázat.
"Nu dobrá." Zavřela jsem a vstala. Došla jsem si pro Harryho tričko a karamelovou polevu. Ve dveřích do pokoje jsem narazila na Nathana. Přeměřil si mě pohledem. Harry nás pozoroval z postele. "Ta trojka pořád platí?" Zeptal se. Zasmála jsem se a zavřela jsem mu před nosem dveře. Pak jsem přišla k Harrymu a přivázala ho k posteli. "Můžeme začít s oživování vzpomínek?" Mrkla jsem na něj a skousla si ret. Pak jsem mu na břicho a i spodnější část jeho těla dala moji oblíbenou karamelovou polevu.
,,J-jo můžeme.." Vykoktal jsem ze sebe. Karamel jsem měl teď po celém břiše a na littlebig Harrym..
Začala jsem z Harryho břicha pomalu sundávat polevu svým jazykem. Navázala jsem s Harrym oční kontakt. Jazykem jsem mu objížděla svaly. Harry se zachvěl a zavrtěl. Smála jsem se. Pomalím tempem jsem se dostala až dolů. Začala jsem si hrát s Harryho kamarádem a to pěkně pomalu. Jak já miluju Harryho trápit.
YOU ARE READING
I Know You
FantasyDruhý díl neuvěřitelného příběhu Katariny a Harryho. Změna může být hodně zla a nebo hodně dobrá, záleží jaká bude. Druhý díl, takže i další spolupráce s @tynka_99. První díl můžete nalézt na jejím profilu.