8 - Will you marry me, again?

25 2 0
                                    

Abouth points of wiew

Vzbudila jsem se v Harryho posteli bez Harryho. Slyšela jsem zvuky z pokoje dětí a tak jsem si jednoduše pomyslela, kde Harry je. Vstala jsem a došla jsem do kuchyně. Dala jsem si müsli jako snídani a pak zamířila do sprchy. Nezamikala jsem, kdyby se i tentokrát něco stalo. Podívala jsem se na sebe do zrcadla. Rýhy po skle byli pryč. Zvláštní. Vlezla jsem si pod sprchu a zapla ji. Kokosovým šamponem jsem si umyla vlasy a vanilkovým začala mýt tělo.

,,Zazvonil zvonec a pohádky je konec." Řekl jsem jakmile skončil příběh. Luke usnul a tak jsem ho položil do postýlky a přikryl dečkou. Camryn si něco brblala a hrála si s prstama na ručíčce.
,,Co kdyby jsme se šli podívat na mamku?" Zeptal jsem se i přes to že jsem vědět že odpověď nedostanu. Vzal jsem si Cam do náruče a odešel směrem k mému pokoji.

Pomalu jsem se umyla a tak jsem vyšla ze sprchy. Zabalila jsem své tělo do ručníku a vyšla i z koupelny. Do pokoje zrovna vešel Harry spolu s Camryn. Usmála jsem se na ty dva. "Dobré ráno lásky moje." Řekla jsem a došla až k nim.

,,Dobré ráno zkato." Políbil jsem Katarinu.
,,Dobré ráno maminko.." vzal jsem ručku Cam a zamával s ní směrem kde stála Kat. Přešel jsem k posteli a spolu s Camryn sem si na ni lehnul. Pozorovali jsme Katarinu jak se převléká. Musel sem se zasmát když hledala nějáké vhodné triko na sebe. Nakonec si vzala moje šedé a k tomu krátké kraťásky.

Došla jsem k posteli a sedla si vedle těch dvou. Pozorovala jsem Harryho rozzářené oči, kterými pozoroval jak mě, tak i Camryn.
"A kde máte Luka?" Zeptala jsem se a rozhlédla jsem se po pokoji. Pohled mi zakotvil na snídani, připravené na nočním stolku. Plácla jsem se do čela a lehla do postele.

,,Lukeho jsme nechali v postýlce, spinká jak andílek. Zajímalo by mě po kom jsou ty děti tak hodný a tak krásný.." zamyšleně sem se podíval na Camryn. Byla prostě dokonalá. Stejně jako Kat. Jsou to nejdražší co v životem mám.

Odtrhla jsem pohled od výtečně vypadající snídaně a koukla se na Camryn.
"No..." dělala jsem že přemýšlím, "určitě jsou krásní po tobě a hodný po mě." Řekla jsem a vyplázla na něj jazyk, na tváři se mi usadil úsměv.
"Protože to já jsem tady ta poslušná přece, tobě se pořád něco nelíbí." Zasmála jsem se a nasadila Harryho hlas. "Netrap mě Katarino! Zrychli Katarino. Nech mě spát Katarino." Začala jsem se smát nad jeho výrazem, až mi tekly slzy. Samozřejmě jsem vytáhla Harryho hlášky, které říkal při sexu se mnou. Ale já si nemohla odpustit takhle do něj rýpnout.

To je mrcha. Mohla si to odpustit.
,,Tak to teda prrr.. Ty taky nejsi uplně nevinná.." řekl jsem a ukázal na ní prstem. Chtěl jsem vytáhnout to jak několikrát někoho zmlátila a tak ale po tom čím jsme si teď prošli by to nebyl nejlepší nápad. Nechci aby se z něčeho obviňovala.

"Jo a to proč?" Zeptala jsem se, pak mi došlo, kam ti Harry mířil. Když otevřel pusu rychle jsem mu ji zavřela. "Ne počkej, já vím." Začala jsem a Harry vypadal, že chce stále něco říct. Varovné jsem se na něj koula a tak raději zmlkl.
"Zmlatila jsem Chrise" vztyčila jsem palec "odhodila jsem na zeď tebe" vztyčila jsem i druhý prst "zmlatila jsem Chrise po druhé a po třetí" už jsem mu ukazovala čtyři prsty "a zmlatila jsem koupelnu, teda, počítá se to? Vysklila jsem ji a musela jsem ti lhát, za to se omlouvám mimochodem." Usmála jsem se. "Mám počítat i dny kdy jsem si přála zabít Annu za to že tě políbila? Nebo Violu? Nebo tu zrzku? Mám počítat dny kdy jsem zmlatila Nika protože mi sebral panenku?" Zeptala jsem se a jemně se usmála nad pěknou vzpomínkou. "Myslím že hodný nejsou po nás." Usmála jsem se a pohladila Camryn po tváři.

I Know YouWhere stories live. Discover now