Abouth points of wiew
,,No, napadlo mě.. že by jsme mohli mít svatbu na tvoje narozeniny.." řekl jsem nejistě muj nápad nad kterým sem nejednou přemýšlel. Podle mě by to nemuselo být špatný.
"To zní dobře." Usmála jsem se a Objala ho. Je to ten nejlepší snoubenec jakého jsem si mohla přát. Haha snoubenec, to zní dobře.
"Já si dám sprchu dobře?" Řekla jsem a usmála jsem se. Prošla jsem kolem Harryho a zamířila do sprchy.Harry points of wiew
Po tom co Katarina zamířila do sprchy jsem svolal kluky aby jsme mohli pořešit svatbu. Hlavně co se týče výzdoby a tak. Takže teď jsme tady seděli a řešili oblečeni.
,,Já bych řekl že my chlapi budeme mít normálně oblek..." začal jsem.
,,Jo s tím souhlasím, a šéfová bude určitě mít nějáké dlouhé bíle šaty s vlečku a tak ne? Bude chtít vypadat jako..." nedořekl Nathan protože ho Derek přerušil.
,,Jo, jako princezna. Všichni víme..." Přijde mi že on je takový, no zvláštní.
,,No takže, seženete si oblek. Katarina s holkama bude řešit asi jejich šaty a tak. Na nás zůstává výzdoba, myslím že do toho budou chtít holky taky mluvit ale co, něják se dohodneme ne?" Řekl jsem a všichni přikývli. No nejsem tak dobrý v řešení důležitých věci, takže sme ještě dobrou hodinu a pul ještě dopilovávali maličkosti. Když jsme zkončili, kluci odešli a tak já se vydal hledat Kat.
Nikde jsem ji nemohl najít. Poslední možnost byl jeji pokoj a tak sem tam zamířil. Dveře se otevřely a vyšla z nich nahá Alex.Katarina points of wiew
V klidu jsem se sprchovala. Něčí rty mi přistáli na krku. Usmála jsem se a chvíli si nechala krk laskat.
"Harry, já se chtěla v klidu vysprchovat." Zaprotestovala jsem otočila jsem se.
"Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!" Šílené jsem zakřičela protože jsem se strašně lekla. Nebyl tam Harry, ani nikdo jiný z klučičího obsazení spolku. Byla to Alex. Doprdele co ta tady dělá! Koukala na mě jako na blba.
"Vypadni hned! Co tu sakra děláš!" Křičela jsem na ní. Rychlé vycouvala ze sprchy. Vzala jsem si na sebe ručník. Jí očividně nahota nevadila.
"Tak?" Chtěla jsem vysvětlení. Todle přece nemůžu nechat jen tak, bože vždyť se mi to líbilo!
"Já... Já.." nemohla najít správná slova a koukala na své nohy.
"Myslela jsem, že v tuto dobu kdy byl Harry mimo se mezi námi vytvořila taková, no jak to říct, Ehm... takové pouto, a no myslela jsem ze to cítíš stejně, já, já tě miluju Kat." Zůstala jsem na ni civět. No skvěle.
"Ehm... no já.... Alex, asi... já..." koktala jsem a snažila se vymyslet co ji na to odpovědět. Pořad jsem tam stála jen v ručníku a ona nahá.
"Pojď aspoň do pokoje.. " řekla jsem a sklopila pohled na své nohy. Odešla jsem do pokoje a ona mě následovala. Sedla jsem si na postel. Ona zůstala stát přede mnou. Pořad jsem se jí dívala do očí.
"Mám s Harrym děti a budeme se brát Alex. A mezi námi. Já tomu nerozumím. Vždyť jsme byli jen kamarádky. Jako s Nathali. A ty... vždyť jsi byla chvíli s Nickem. Jste stejně staří. Proč já? Proč to teď..." byla jsem přerušena polibkem. Ihned jsem ji odstrčila.
"Nedělej to Alex." Varovala jsem ji a trochu od ní na posteli couvla.
"Já musím. Prosím. Jen jednou." Řekla a znovu přitiskla své rty na ty mé. Tentokrát si me pevné chytla a tak mi trvalo trochu déle než jsem ji odstrčila.
"Přestaň Alex. Já miluju Harryho!" Už jsem byla zoufalá. Skoro jsem křičela a v očích se mi leskla hrůza. Co ta holka ještě chce? Vždyť jsme byli tak dobré kamarádky. Vždyť.
"Já vím! Já vím! Ale já tě miluju Kat. Nemůžeš popřít že ke mě nic necítíš! Tak moc jsme si rozuměli. Byli by jsme skvělí pár." Už plakala a znovu se nahla. Rychle jsem otočila hlavu a tak její rty dopadli na moji tvář.
"Nemůžu." Řekla jsem a rychle jsem se zvedla. Popoběhla jsem si ke dveřím a otevřela je na znamení, že má odejít. Sklopila hlavu a přikývla. Vzala si své oblečení z mé postele a došla ke mě.
"Stejně tě miluju a budu o tebe bojovat." Zašeptala mi do ucha a dala mi malou pusu na tvář. Pevně jsem tiskla víčka k sobě.
"Holky?!" Ozval se na druhé straně dveří hlas Nathali. Otevřela jsem oči a podívala jsem se na ní. Stála za dveřmi jen v ručníku a s turbanem na hlavě a vyděšeně koukala na Alex.
"Já... není to tak jak to vypadá." Řekla Alex a sklopila pohled.
"To je na dlouho." Řekla jsem já a mrkla na Nat. Přikývla a zatáhla nás obě do pokoje. Zavřela dveře a za zápěstí nás obě dotáhla k posteli na kterou jsme si obě sedli. Alex měla sklopený pohled. A ja koukala Nat přímo do očí. Nat měla ten její zkoumavý pohled, kterým mě propalovala.
"Takže vysvětluje. Co se stalo?!" Řekla a po pokoji se rozneslo hrobové ticho.
"No... prosím nebudeme to raději řešit?" Zeptala se Alex a já viděla jak se trápí. Bylo mi jí líto, ale přece jen, může si za to sama.
"Ne.. budeme to řešit, a ty mi to celé řekneš!" Nat namířila prst na Alex a ta si povzdechla.
"Jednou jsme se s Kat líbali, a tak jsem..." přerušila jsem ji.
"Byla jsem opilá a zoufalá Alex. Nic v tom nebylo Promiň." Řekla jsem a pak ukázala že může pokračovat.
"No a tak jsem si myslela..." vzlykla a rukou otřela slzy, které se jí valili z tváří.
".. že mě miluje tak jako já jí." Rozplakala se a doběhla ke dveřím. Otevřela je a za nima stal Harry. Lepší načasování si vážně nemohl vybrat.
Alex ihned opustila místnost a Nathalia se ke mě strčil dala mi pusu na tvář.
"Uzij si vysvětlování zlato." Řekla. Protočila jsem nad ní oči a usmála jsem se. Když procházela kolem Harryho tak na něj mrkla a mě poslala vzdušný polibek. Nezapomněla za sebou zavřít dveře. Podívala jsem se na Harryho.
YOU ARE READING
I Know You
FantasyDruhý díl neuvěřitelného příběhu Katariny a Harryho. Změna může být hodně zla a nebo hodně dobrá, záleží jaká bude. Druhý díl, takže i další spolupráce s @tynka_99. První díl můžete nalézt na jejím profilu.