20 - I'm hallucinating

12 1 0
                                    

Harry p.o.w.

Už je to asi dva možná tři dny co jsme všichni nejedli a nepili. Začalo se to na mě podepisovat. Byl jsem čím dál tím unavenější a motala se mi hlava.
,,Myslíte že mě pustí na záchod?" Zeptal jsem se se smíchem protože jsem už vážně potřeboval.
,,No jo jen zařvi a on někdo přijde.." odpověděla mi Lara a mrkla na mě. Katarina si toho všimla a kdyby pohled zabíjel Lara by byla už dávno mrtvá. Zařval jsem tedy a chvilku počkal. Mohutné dveře které byli jedinými v této místnostmi s celami zavrzali a vešel nějákej chlap.
,,Co se děje?" Řekl a rozhlížel se kolem. 
,,Potřebuju na záchod.."řekl jsem jakoby nic a přešel k mřízim. Pomalu otevřel zámek.
,,Ať tě nic nenapadne jasný?" Zeptal se a já kývl. Vydali jsme se k těm dveřím kterými předtím přišel. Šli jsme dlouhou chodbou a pak zahli do práva byla tam koupelna.
,,Počkám tady a ty si pospěš.." řekl a já zase kývl. Odmítal sem se s ním něják bavit. Když jsem vykonal svoji potřebu vrátil sem se k němu. Šli jsme stejnou trasu jako předtím ale až teď sem si všimnul osoby co stala kousek od dveří které vedou co cel. Byl ponořený ve stínu chodby ale i tak jsem mu trochu viděl do obličeje. Někoho mi připomínal. A když promluvil hned jsem poznal koho..
,,Harry?" Zeptal se. Doprdele to je Erik?! Zdá se mi to ne? Musí to být jen sen. Mam halucinace. Dlouho sem nejedl a nepil. To bude jediné rozumné vysvětlení. Když sem byl zpátky ve své cele nemohl jsem myslet na nic jiného. Seděl jsem na zemi v tureckém sedu a hleděl do blba. Kat a o Oli na mě volali ale já je nevnímal. Byl jsem v tranzu. Mam halucinace opakoval jsem si pořad dokola.

Katarina points of wiew

"Harry?" Křičeli jsme na Harryho pořád dokola. Od té doby co přišel nevydal ani hlásku a jen tupě zíral do země.
"Harrolde!?" Křikl na něj už vcelku rozčilený Oliver.
"Kašli na to. Ať nám to neřekne. Třeba je to kvůli té vodě nebo jídlu. Přemýšlej jediná možnost jak se napít je když chceš na záchod z umyvadla a upřímně ta voda je tak odporná že už se mi dělá zle a já, ty a Harry jsme jediní, kteří to ještě vydrželi. Nedivila bych se, kdyby už z toho měl třeba halucinace." Řekla jsem a ušklíbla jsem se.
"Nebo zlí sny jako ty Katarino?" Povytáhl obočí Oliver. Zamračila jsem se.
"Nevím o čem mluvíš." Řekla jsem.
"Třeba o tom že křičíš ze spaní." Řekl a zamračil se na mě.
"Pověz mi k tomu něco hm?" Řekl a Koukl na mě.
"Jak jsme se dostali od Harryho nemluvení k ním zlým snům?" Zarazila jsem se a usmála jsem se.
"Fajn tak si to nech pro sebe." řekl Oliver uraženě a otočil se ke mě zády. Protočila jsem nad tím oči.
"Harry? Všechno v pohodě?" Zeptala jsem se znovu protože mi to nedalo.

Harry p.o.w.

Všichni na mě mluvili ve snaze že jim odpovím ale nestalo se to. Byl jsem furt v tom šoku. Proste mám jen halucinace z toho že moje tělo poslední tři dny nic nepozřelo.
,,J-já.." bylo jediné co jsem ze sebe dostal. Katarina se na mě ustaraně podívala.
,,Co se děje Harry?" Zeptala se mě a já přemýšlel co ji řeknu. Nemůžu ji říct že mám halucinace a viděl jsem jejího tátu.
,,O-on tam s-stál a-a koukal na mě.." vykoktal jsem struněji. Jen mi ten obraz přeletěl mysli a měl jsem husinu po celém těle. Nenáviděl jsem ho po tom co jsem se dozvěděl že Katarině udělal.

Katarina points of wiew

"Harry, musíš být konkrétnější, kdo tam stál? Stalo se něco? Udělal ti někdo něco?" Zeptala jsem se a měla nejsem docela strach. Byl vyděšený jako kdyby ho třeba i někdo uhodil, nebo by viděl ducha nebo já nevím. Děsil mě tak moc mě děsil.
"On...on... stal tam on...." říkal a já začínala chápat že je tak moc mimo, že vůbec neví co říká. Povzdechla jsem si a podívala se na Olivera. Ten jen pokrčil rameny a pohledem dále hypnotizoval Harryho. Podívala jsem se na něj a povzdechla jsem si znovu.
"Harry, pokud chceš pomoct, musíš mi říct co jsi viděl." Řekla jsem rozhodně.
"Chtěl bych mít vaše problémi děti moje." Ozval se strašně známí hlas od dveří. Zvedla jsem hlavu a podívala jsem se tam. A pak vystoupil ze stínů.
"Tati?!" Uniklo mi z úst.

Harry p.o.w.

Vím že mi chtěla pomoct ale s tímhle není jak. Začínal jsem se uklidňovat a chtěl ji to říct když v tom.
,,Chtěl bych mít vaše problémi děti moje." Řekl zase ten hlas a když jsem se otočil abych se podíval kdo to je, zase tam stál on.
,,T-to je on! M-mám halucinace Kat." Řekl jsem a prstem ukázal tam kde stál Erik.
,,Já ho taky vidím.." řekl Oliver a já nevěděl jestli má halucinace i on nebo mi jen leze do hlavy. Katarina koukala směrem kde stál. Takže to nebyli halucinace. Takže mam jinou otázku co to kurva má znamenat?

Tak a máme tu poslední díl z IKY!
Doufáme že se vám druhý díl líbil stejně tak jako první! :)
Třetí díl čekejte opět u Tynka_99

Děkujeme!
Xoxo Tess a Týnka

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 17, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I Know YouWhere stories live. Discover now