-Ne želim ići sa njim na dejt. -odjednom sam ispalila iako ni sama nisam sigurna da li to želim ili ne. Od svih njih sam dobila začuđene i iznenađene poglede. Šta se gospodinu Ufuranom nikada nije dogodilo da neka djevojka ne želi ići sa njim na dejt? Glupačo nije to bila njegova ideja. Podsvjest mi se narugala davajući mi do znanja da se ne bih trebala nadati da ću se svidjeti Zaynu.
-Daj Sarah prestani sa sranjima i pristani. -pomalo iznervirano je rekla Mel. Istina je da su sranja ovo što sam rekla, ali to joj ne daje za pravo da mi tako govori. -Ionako smo te nadglasali. -ispalzila mi se. Nadlgasali u čemu? Ah, njih je troje koji žele ići a ja se jedina bunim. Na to je mislila. Prevrnula sam očima davajući joj do znanja da me nije briga ni za kakvo nadglasavanje. Zašto im je to toliko bitno?
-Ajde Sarah, molim te.. -rekao je Harry pokušavajući da napravi neku slatku facu, što mu je (nerado priznajem) pošlo za rukom. Ponovo sam prevrnula očima, jer vidim da oni neće tako lako odustati. Samo se čudim zašto me Harry moli? Mislim prije mi se jedva obraćao, a sada me moli.
-Ajde dobro.. Idem. -izgovorila sam opet čudeći samu sebe. Na njihovim licima su se ocrtali srećni osmijesi. Zašto sam ja dovraga pristala? Zar mi se Zayn stvarno toliko sviđa? Ne bih rekla. Mislim tek sam ga upoznala. Jedva da sam riječ progovorila sa njima.
-Sada bi i ostali trebali doći. -više za sebe je rekao Zayn. Htjela bih pitati Melody ko su ti ostali. No ona je bila preokupirana ljubljenjem Harrya. Kako im to više ne dosadi? Pošto nisam imala drugog izbora poslala sam Zaynu upitan pogled u nadi da će mi ipak odgovoriti.
-Niall, Liam, Louis i Eleanor. -uz prevrtanje očima je odgovorio. Mogla sam primjetiti kako nas Melody gleda krajičkom oka i smješka se. Vjrovatno se nada da će se među nama nešto desiti. Zar se i ti ne nadaš tome? Zajedljivo me upitala podsvjest. Zašto već jednom ne začepi i pusti me na miru? Na vratima se začulo zvono na koje sam ja refleksno ustala. Bolje je ići otvoriti vrata, nego sjediti ovde u ovoj veoma neugodnoj tišini.
Otvorila sam vrata i prva osoba koja mi je zapala za oko bio je prelijepi dečko razborušene plave kose. Na licu je imao prelijepi osmijeh, ali ipak su se najviše isticale njegove predivne plave oči. Po tim Anđeoskim očima sam zapamtila da se zove Niall. Odmah pored njega stajao je veoma zgodan lik, koji je baš moj tip. Zgodan i lijep sa malim smješkom na licu. Pored njega je prelijepa djevojka crne kose i tamno smeđih očiju. Predpostavljam da je to curaa koja je Louisu ukrala srce. Dečku koji stoji pored nje.
-Hej. -veselo sam ih pozdravila nakon što sam završila odmjeravanje. Louis me čudno pogledao shvaćajući da me od nekud zna. Nije ni čudo što me se ne sjeća, jer on dnevno upozna i previše ljudi da bi se sjećao neke tamo modne kreatorke, ako se uopšte tako mogu nazvati.
-Šta je Hazzina cura modna kreatorka? -ipak me prepoznao. Ovo trroje su ga čudno pogledali ne shvaćajući odakle se mi znamo i šta on to priča. Znači on misli da sam ja Melody.
-Ja sam Melodyina prijateljica, Sarah. Uđite. -krenuli su unutra, a Louis im je usput objašnjavao šta je mislio pod onim od maloprije.
***
-Ne želim da igram jebenu igru! -viknula sam iznervirano pokušavajući da im objasnim da ne želim da igram istina-izazov. Po meni je ta igra veoma glupa, ali ostali nisu marili za moje mišljenje i moje želje. To me užasno nerviralo. Kad god igramo ovu igru Melody me mora zezati i postavljati mi glupa pitanja. Znam da će tako biti i ovaj put. Ali ako ništa bar sam pokušala.
-Ja prva. -ushićeno je povikala Melody podsjećajući me tako na neko malo dijete. -Zayn.. Istina ili izazov? -upitala je. Plašim se čuti ovo jer se plašim da će da bude loše po mene.
-Izazov. -kratko je odgovorio na što su se svi nasmijali. Izgleda da je ovaj Zayn veoma hrabar dok je izabrao izazov. Ili samo ne poznaje Melody? Da, biće da je ovo drugo.
-Poljubi Sarah. -tek tako je to izgovorila kao da mi je trebao reći "hej", a ne poljubiti me. Odma sam odmahnula glavom davajući im do znanja da se ne želim ljubiti sa njim.
-'Ajde nemoj biti kukavica! -svi su povikali pljeskajući rukama. Prije nego što sam se okrenula ka Zaynu poslala sam Melody ubitačni pogled koji je upravo trebao značiti da će joj uskoro biti sahrana. Moje lice je preplavilo crvenilo, a Louisovi zviđduci su postajali sve glasniji. Ne mogu vjerovati da mi je najbolja drugarica to učinila. Trebaš biti srećna? Progovorila je moja veoma romantična podsvjest. Šta je danas i moja sopstvena podsvjest protiv mene?
-Bez blica moliću.. -dodala je ona, a ja se nisam suzdržavala nego sam joj poslala srednjaka. Ta cura je definitivno na drogama. Primakla sam se Zaynu i on me poljubio na blic. Ja sam se odma odmakla od njega jer ne želim da me počnu zezati. Svi su pljeskali iaka su očekivali nešto više od običnog poljupca na blic. Oh moj Bože. Jesam li ja sanjala ili me Zayn Malik upravo poljubio? Mora da jesam.
-Vidite da nije bilo strašno. Čak ste i uživali. -provokantski je izgovorila Melody. Neće njoj biti strašno kad je budem zadavila. A da ću uživati u tome? To svakako. Duboko sam udahnula te izdahnula pokušavajući da se smirim. Nakon što su se strasti svih prisutnih nakon poljupca smirile nastavili smo sa igrom. Sada je red na Harrya da pita.
-Sarah. Istina ili izazov? -upitao me sa ogromnim osmijehom na licu. Zašto su se okomili na mene pored svih ljudi ovde? Šta je toliko zanimljivo u zajebavanju mene? Mislim da je po mene bolje da pametno izaberem jer se plašim njegovih pitanja i izazova. Ali šta mi se lošije može desiti od polupca sa Zaynom?
-Izazov. -nesigurno sam odgovorila, na što se njemu razvukao još veći osmije na licu. Zašto mi se čini da je moj izbor bio loš? Samo još fali da mi kažu da se jebemo ovde pred svima. Stvarno me ne bi čudilo kada bih to čula od njih. Zatvorila sam oči moleći Boga da se smiluje na mene.
_________________________________________________________________________
Nije nešto dug, ali obzirom na vaše vote i komentare nije moglo duže. No meni nije bitno koliko će vas čitati, meni je bitno da ja ovo pišem. Pa makar bio 1 vote i jedan com. Sledeći nastavak ide kada nađem vremena ili kada me brat ne bude kući, haha xx
YOU ARE READING
Everything Has Changed
FanfictionSarah Collins je djevojka koja je sa 19 godina propatila što neko neće za života. Svo vrijeme je trpila svog oca koji joj je zagorčavao život. Da li će se ona ikada suprotstaviti svom ocu? Šta se desi kada se ona zaljubi?