Chapter thirty three

693 56 3
                                    

-Ti se šališ? –sa nevjericom sam upitao Jade, koja je malenog dječaka držala za ruku. I on je sav bio zbunjen, kao i ja.

-Naravno da se ne šalim. On je tvoj sin. On je razlog što je Perrie sve to učinila. –njene riječi su bile šokantne i prosto nisam mogao da vjerujem. Istina, dječak mi je mnogo ličio. Imao je moju kosu i oči, ali kako da znam da ovo nije neki Perriein trik. –Ako želiš, možeš uraditi DNK test. –to što je rekla mi se učinilo kao jako dobra ideja. No, ono što me najviše muči jeste kako će Sarah da reaguje na sve to? Kako a joj saopštim da imam dijete sa osobom koja je nju uništila? Koja nam je nanijela toliko zla.

Uradiću DNK test i tek onda razmišljati o dalje.

Sarah's POV.

Već tri sata pokušavam unijeti prokleto gradivo u svoj mozak, ali su svi moji pokušaji bezuspješni. Koliko god pokušavala da se skoncentrišem, prosto ne mogu. Mislim na sve osim na ono što čitam. Mislim mi neprestano lete na Zayna, ne mogu ga izbaciti iz glave. A ispiti su i više nego teški. Zbog posla sam propustila mnogo predavanja i sada učenjem treba sve da nadoknadim. Ali kako kada u svakoj prokletoj rečenici pronalazim njega? Kako kada me svaka prokleta slika u knjizi podsjeća na njega?

Više sam i na svađu zaboravila... Dobro, ne doslovno. Ali znam da bih mu se bacila u naručje samo ako bi došao do mene. Spremna sam mu sve oprostiti. No valjda je to tako kada nekoga voliš više od svoga života. Kada si spreman pregaziti i ponos zbog te osobe.

A šta je sa njega? Da li me i dalje voli ili su njegovi osjećaji vremenom izblijedili? Da li će on odustati od mene? Moram prestati sa ovim. I moram što prije razgovarati sa Zaynom. Jer ovo polako postaje nepodnošljivo.

Uzela sam laptop u nadi da će mi to barem malo odvući misli i prijavila se na sve društvene mreže na kojima imam profile. Istina, ne volim toliko društvene mreže i internet uopšte, ali moj menadžment me natjerao da napravim profile barem na facebook'u, twitter'u i instagram'u. Tako da se to ispostavilo kao jako dobra ideja, uvijek kada želim da se opustim odem na twitter i odgovaram fanovima. Volim kada me ljudi vole. Zvučim umišljeno, ali ko ne bi volio da ima ljude koji te smatraju idolom? Koji jedva čekaju kada će da izađe tvoj novi film i onda uživaju gledajući to?

No, naravno, tu je i loša strana. Kada paparaci prate svaki moj korak i odmah to objavljuju. Tu je bila i Zaynova i Garyeva tuča. Fanovi su saznali za to. I sada me Directioneri još više mrze. Došlo mi je da plačem dok sam čitala hejtove. Na to niko ne može biti imun. Piše kako sam iskvarila Zayna i kako je on bio mnogo bolji dok je bio sa Perrie. No problem je što oni ni ne znaju šta se tamo desilo. Svi misle da sam prevarila Zayna. Šta da radim?

„Don't judge book by the cover...“ napisala sam tweet, nadajući se da će Directioneri barem malo da razmisle o tome. Nisam time mislila samo na trenutačnu situaciju, nego i na to kako su me oni uopšte prihvatili. Odmah na početku moje i Zaynove veze su me svi mrzili i ja sam bila kriva za sve. Sudili su mi a da me nisu ni upoznali.

Na kraju sam odlučila objaviti moju i Zaynovu sliku. U opisu sam napisala „U&I“. Nadam se da će ovo barem malo da ih smiri i da prestanu pričati gluposti.

Dok sam čekala njihovu reakciju na to, primijetila sam Zaynove slike sa nekom djevojkom. Pokušavala sam da shvatim ko je to, tj pokušavala sam sebe da uvjerim da to nije Jade. Slike su od danas. Šta je on kog đavola radio sa Jade?

Ruke su mi zadrhtale, dok sam samu sebe uvjeravala da je sve to samo fotošop. Ali znam da nije. Te slike su stvarne. Zayn se našao sa Jade. Samo je pitanje šta su njih dvoje radili zajedno.

Mislim da je sada pravo vrijeme da saznam istinu. I nadam se da ću ga ovaj put naći kući.

Izašla sam vani i kada sam se spustila u prizemlje primijetila sam dobro poznatog crnokosog dečka kako sjedi na stepenicama, sa cigaretom u ustima. Odmah sam se sjetila Gusa i voljela bih da i Zayn radi isto sa cigaretama, ali on ih nažalost puši.

-Zayn? –tek kada sam ga dozvala podigao je glavu ka meni i lažno se osmijehnuo. Vidjela sam da nešto nije u redu, a on to pokušava sakriti od mene.

-Na kraju sam ipak ja došao do tebe... –rekao je kada sam sjela na stepenice pored njega. Ugasio je cigaretu i nemarno je bacio na pod. Samo sam prevrnula očima na njegov postupak, ne želeći ni da komentarišem. Prioritet je bio saznati šta je on radio sa Jade.

-Dobro da si imao vremena jer si se sastajao sa Jade. –ljubomora se osjetila u om glasu, iako sam je trudila prikriti. Zayn se naglo okrenuo ka meni, dok sam ga ja ljutito gledala. Moje obrve su formirale liniju crne krvi.

-Znaš i sama da nisam išao tamo namjerno, ali me ona molila i na kraju sam pristao... –nešto u njegovom glasu mi je otkrivalo da ne govori potpunu istinu, no nisam znala protumačiti o čemu je riječ.

-Šta je rekla? –nisam htjela ništa da pustim.

-Pričala je gluposti kako treba da odem kod Perrie u zatvor i da razgovaram sa njom... –nešto me u grudima presjeklo na spomen njenog imena. –No, ja sam joj rekao da neću i to je sve. –skrenuo je pogled u stranu i ja sam na trenutak odahnula.

-Ništa više? –navaljivala sam, a on je odmahnuo glavom. Dobro, vjerujem mu.

-Žao mi je što sam onako reagovao. Nisam trebao napraviti skandal... Ali zašto si ga kog đavola grlila? –upitao je, stiskajući šake od ljutnje. Osjetila sam neku neopisivu sreću i leptiriće u stomaku kada mi se ispričao. Onda mu mogu reći i istinu.

-Nisam grlila samo njega, nego sve koji su bili tu. To je bio prijateljski zagrlja, koji si ti pogrešno protumačio. –nastavila sam svaljivati krivicu na njega.

-A zašto mi to odmah nisi rekla? –upitao je sa podignutom obrvom, dok mu se vragplasti smiješak izvijao u kutu usana. Nasmijala sam se samoj sebi te slegla ramenima. Neću mu priznati da sam to učinila iz čistog inata, iako on to već zna.

Čudno mi je što vodimo ovako miran razgovor i što već nismo jedno drugom skočili za vrat. Ali valjda smo se više umorili od svega ovoga. Imali smo mnogo svađa u našoj vezi, a najčešći su bili ljubomorni ispadi kojih mi je preko glave. Ne znam ni sama zašto, ali imam osjećaj kako se plamen naše ljubavi polako gasi.

_________________________________________________

Još jedan dosadan nastavak. Čini mi se kako je font povećan, pa se nadam da to neće smetati.

Inače, nema novog nastavka dok na svakom dijelu priče ne bude najmanje 20 lajkova. Ne pitajte me zašto jer bih vam morala do sutra objašnjavati.

Love ya xx

Everything Has ChangedWhere stories live. Discover now