-Hm... Sjedi u Zaynovom krilu do kraja večeri. -izgovorio je to kao najobičniju stvar, izazivajući gromoglasan smijeh kod ostalih. Probola sam pogledom Harryja i Melody, te se okrenula ka Zaynu u nadi da se nece složiti. No on je samo slegao ramenima. Prokleti bili!
-Stvarno niste fer! -glasno sam se izderala na njih, dok su oni napravili nevine face. Nervozno sam krenula ka Zaynu osjećajući kako mi obrazi gore od posramljenosti. Vazduh je od jednom postao tako zagušljiv, da sam otezano dirala. Zayn je to naravno primijetio.
-Opusti se. -tiho mi je šapnuo svojim seksi glasom izazivajući jezu kroz moje tijelo. Naglo sam se okrenula ka njemu, po prvi put ga gledajući iz te blizine. Te njegove oci boje čokolade izgledaju tako očaravajuce... Moram priznati da iz ove blizine izgleda jos ljepše, jos slađe... Stvarno bih trebala prestati razmišljati na ovaj način u koliko se ne zelim zaljubiti.
Okrenula sam se ka ostalima trudeci se da izgledam kao da sam u toku. Sto mi bas i nije uspjelo jer sam bila na redu da pitam. No ja sam već znala koju cu osobu pitati.
-Melody. Istina ili izazov? -dok sam izgovarala, mogla sam primjetiti trunčicu straha u Melodyinim očima. Ovaj put sam ja bila ta koja se zločesto smješila i moram priznati da je osjecaj i više nego dobar. Sta kod da ona izabere moram smisliti kako da joj se osvetim.
-Istina. -nesigurno je odgovorila ne znajući sta je čeka. Ja sam osoba koja ima mnogo vrlina, ali jedna mana je upečatljiva-osvetoljubivost. Samo se plašim da bi moja osveta mogla ugroziti naše prijateljstvo. Jer Mel se lako naljuti, a ja često pretjeram.
-------------------------------------
Nije dugo, ali sam pisala na Samsung Galaxy-ju, pa se nadam da cete me razumjeti. Punjač od laptopa mi je pokvaren i to je razlog sto nastavka nije bilo dugo, niti ce biti u skorije vrijeme. Danas je Louisu rodjendan pa sam se malo pomucila da napisem. x
Za dalje 30 lajka i 13 komentara. Znam da ne mozete skupiti, ali me ipak pokusajte iznenaditi. x ly
YOU ARE READING
Everything Has Changed
FanfictionSarah Collins je djevojka koja je sa 19 godina propatila što neko neće za života. Svo vrijeme je trpila svog oca koji joj je zagorčavao život. Da li će se ona ikada suprotstaviti svom ocu? Šta se desi kada se ona zaljubi?