-Ne znam, Zayn. Možda bi ipak bilo najbolje da prekinemo? Ja sam više umorna od ovih svađa i svega. Ti i ja više nismo ono što smo bili... –riječi su samo izlazile iz mojih usta. Zayn me iznenađeno pogledao, ne očekujući da ću to reći. Nisam ni ja mislila sve do sad. Sve dok nisam vidjela da ovo ne vodi ničemu. Treba da se odmorimo jedno od drugoga.
-Možda si u pravu... No daj nam barem još jednu šansu, samo da vidimo da li možemo spasiti ovu vezu ili je zaista vrijeme da se raziđemo. –njegove riječi su izazvale neki čudan osjećaj u mojim grudima. Nisam mislila da bi nas dvoje mogli završiti sa ovim tek tako. Nakon svega što smo prošli zajedno... Možda bih nam trebala dati još jednu šansu?
-Dobro, ali samo još jedna šansa. –rekla sam ustajajući sa stepenica. –Mislim da je sada najbolje da ideš kući. –zvučala sam tako hladno prema njemu. Kao da osjećaji koje sam za njega imala polako isparavaju.
-Dobro, ako je to ono što želiš. –rekao je i izašao vani, bez i jednog poljupca ili barem zagrljaja. A nekada bi nam trebali sati da se pozdravimo.
Začula sam mobitel kako zvoni pa sam ga izvadila iz džepa i pogledala ko je. Lindsey.
-Hej mala. Je li sve u redu? Kakvo je stanje sa Zaynom? –upitala je veselim tonom. Ušla sam u kuhinju i nasula vodu za bijele kafe da se grije.
-Hej Lin. Upravo sada smo pričali. Odlučili smo si dati još jednu šansu, ali ne vjerujem da će nam uspjeti. –priznala sam joj iskreno. Mislim da mi je ona u poslednje vrijeme postala najbolja drugarica. Iako sam prije mislila da će mi Melody zauvijek ostati bf, izgleda da i ona ima zamjenu.
-Možda će to što ste se pomirili omesti snimanje nečega. –namrštila sam se ne shvatajući o čemu priča. I kakvo sada novo snimanje? Nismo ni ovo završili.
-O čemu novom pričaš? Valjda prvo treba ovaj film da završimo. –i dalje sam zbunjeno govorila i jasno sam mogla čuti uzdah sa druge strane slušalice. Tačno sam mogla zamisliti Lin kako prevrće očima na moje riječi.
-Pusti sada film. Njega ćemo već završiti. Bitno je da su ti ponudili ulogu u seriji. Samo treba da pristaneš i ostalo da prepustiš meni. Znaš li zašto je ovo prilika koja se ne propušta? Zato što bi sa tobom glumio Luke Benward! Da, taj savršenko. I ako ti nećeš, onda ću ja. –izbrbljala je sve u jednom dahu, tako da sam je jedva mogla razumijeti. Luke Benward je bio glavno što sam čula. Sa njim da glumim? Pa naravno da ću pristati, Luke je savršen. A i glumiti u seriji je ogromno iskustvo.
-Naravno da pristajem. Hoćemo večeras vani? –ta ideja mi je upravo sinula. Vjerujem da je i Lindsey za malo dobre zabave.
-Naravno. Dolazim po tebe u 10, budi spremna. –rekla je.
-Okej. Vidimo se. –htjela sam što prije završiti razgovor da bih navalila na bijelu kafu i kolače. Trudila sam se da ne gledam u svoj stomak. Udebljala sam se. Mnogo. Toliko sam lijena da mi je mrsko otići u teretanu i vježbati. A trebalo bi mi malo barem da trčim.
Misli o nečem drugom. Naređivala sam samoj sebi. Misli o kilaži i izgledau su me uvijek izluđivale. Nikada nisam bila zadovoljna svojim izgledom. Čim bih dobila dva-tri kilograma, odmah bi se na meni primijetilo. To mrzim najviše.
Misli su mi sada osjetjele na drugi problem. Zayn. Situacija sa njim je dosta napeta i sebe krivim zbog toga. Nisam trebala tjerati inat, mada nije samo u tome stvar. Ova veza je već odavno slaba. Znala sam od samog početka da za mene nema srećnog kraja. No sada se na neki način osjećam kao druga osoba. Stara Sarah bi sada bila depresivna i tužna, no ja sam sva puna energije.
***
Stajala sam ispred ogledala i nisam mogla skinuti pogled sa djevojke ispred mene. To sam bila nova ja. Duga smeđa kosa mi pada preko ramena, dok na sredini boja prelazi u ljubičastu a kovrdžavi vrhovi su srebreno bijele boje. Napravila sam veliku promjenu i moram priznati da mi se sviđa.
Na licu sam imala malo pudera, a oko očiju eyeliner i maskaru. Obrve su mi bile za nijansu tamnije i malo deblje jer sam ih blago podebljala olovkom za obrve. A na usnama sam imala samo malo sjaja.
Obukla sam skroz kratak teksas šorc i bijelo-plavu majicu. Na nogama sam imala starke jer nije baš najpametnije obuvati štikle ako planirate igrati cijelu veče.
-Još ne vjerujem da si to ti Sarah. –oduševljeno je govorila Melody, dok me odmjeravala. Nasmiješila sam se ka njoj te uzela svoju crnu torbu.
-Ni ja. No hajdemo sada. –rekla sam, krećući se vani. Zaista sam bila puna neke pozitivne energije i vrijedjelo je izaći vani i zabaviti se. Možda i popiti malo više. Šta fali? Jednom se živi.
-Čula sam da će biti i nekih poznatih ličnosti. Mislim ipak je ovo najpoznatiji klub u Londonu. –govorila je Lindsey pri izlazku iz auta. Skoro trčećim korakom sam uzbuđeno ulazila u klub. Rekla sam svoje ime liku na vratima i ušla unutra. Glasna muzika je treštala i trebaće mi par minuta da se moje uši naviknu na to. Alkohol i dim cigareta se jasno osjetio u zraku.
-Sjednite vi, ja nam idem naručiti piće! –rekla sam najglasnije što sam mogla da bi me one mogle čuti. Lindsey je klimnula glavom i ja sam otišla do šanka, gdje je bio zgodni visoki konobar, ugljeno crne kose. Očarana njegovim izgledom, skoro sam zaboravila zašto sam došla. -3 vodke za onaj tamo stol! –pokazala sam mu ka stolu gdje u sjele Lindsey i Melody. On je klimnuo glavom, totalno nezainteresovan. Nadala sam se da će da flertuje sa mnom, ali on je bio mrtav ozbiljan. Razočarano sam se vratila stolu. Čekajući da mi konobar donese piće. Ne mogu igrati dok me alkohol ne ponese barem malo.
Nakon nekoliko pića, već uveliko sam igrala okružena raznim dečkima. Većina njih su bili i zgodni i lijepi pa sam samo mogla uživati u takvom okruženju.
Prepustila sam se ritmu muzike da me nosi i već nakon 9. vodke sam zaboravila na sve probleme. Vrtilo mi se u glavi, no ja sam nastavljala da plešem uz dobar remix pjesme Firework, pogotovo kada je došao refren. Zapravo sam se i osjećala kao vatromet, kao da mogu da poletim.
Ne znam gdje su Melody i Lindsey, ali sada to više i nije bitno. Jer se i bez njih super provodim.
Osjetila sam nečije ruke na svom struku i one su me ubrzo privukle sebi. Iako mi nije bitno ko je, okrenula sam se ka njemu i susrela se sa nebeski plavim očima. Iako mi je većina ljudi izgledala mutno, jasno sam mogla da prepoznam osobu za koju žudim već godinama-Josh Duhamel. Moj najdraži glumac, ali nažalost oženjen. Pribila sam se još više uz njega i nastavila da igram. No one me prekinuo hvatajući moju ruku i vodeći me negdje. Glasno sam se nasmijala, prateći njegov korak. Šta ja ovo radim? Sarah, isključi mozak i uživaj.
U glavi mi je totalna i zbrka i ne znam šta je ispravno sada da učinim. Samo znam da me Josh vodi u toalet i da ga ja pratim, bez ikakve pobune.
Njegove usne su uskoro završile na mojima i ja se nisam bunila. Uzvraćala sam mu te strasne i brze poljupce, dok sam se i dalje blentavo smijala. Zdrav razum me nekako pokušao odgovoriti od ovoga, ali moje tijelo je žudilo za njegovim poljupcima i dodirima. A moje usne kao da su bile led, koje su njegove, uzavrele usne kao plamen, topile.
-Tako te želim... –strasno mi je šaputao, dok su se njegove usne spuštale na moj vrat. Njegove prljave riječi su poslale vibracije mom tijelu, koje se sve više uvijalo željno njegovih dodira. Osjetivši to, spustio je ruke do moje zadnjice i tako je jako pritisnuo da sam poskočila. Ne sjećam se kada sam se poslednji put ovako dobro osjećala. Kao da me odveo u neki drugi svijet pun užitka.
__________________________________________
Pokušajte me iznenaditi sa 25 glasova i 7 komentara. Please?
Love ya xx
YOU ARE READING
Everything Has Changed
FanfictionSarah Collins je djevojka koja je sa 19 godina propatila što neko neće za života. Svo vrijeme je trpila svog oca koji joj je zagorčavao život. Da li će se ona ikada suprotstaviti svom ocu? Šta se desi kada se ona zaljubi?