-Ovaj... Harry i ja moramo nešto obaviti. Vas dvoje uživajte dok ste SAMI. –rekla je Melody sa ogromnim osmijehom na licu. Zadnju riječ je jako naglasila. Iako Harry misli suprotno, prmjetila sam kada je namignuo Zaynu. Nisam ništa rekla, nego sam samo prevrnula očima. Znam na šta oni misle. No nadaju se uzalud.
-Okej. Što se mene tiče ne morate se ni vraćati. –rekao je šaljivim tonom, ali Melody je to naravno pogrešno shvatila. Na njenom licu se odmah pojavio vragolasti smiješak. Ona i Harry su se pokupili i izašli vani. Neki čudan val topline je prošao mojim tijelom. Zayn i ja samo sami u sobi. Dobro. To ne mora ništa da znači. A vidi nje što se naložila. Ne brini se, nije lud da te je*e. Ne mogu da vjerujem koliko me glasić vrijeđa. Nije istina da sam se naložila, samo mi je malo neobično. Čudno.
Zayn je ustao sa kreveta i došao do mene. Sjeo je pored, ali ja se nisam okretala. Osjetila sam kako mi obrazi crvene. No ipak sam duboko udahnula i okrenula se ka njemu. Njegovi dlanovi su se našli položeni na mojim obrazima, dok je njegov pogled bio na mojim očima. Na moje veliko iznenađenje, i ja sam njega pogledala u oči. Njegov smeđi pogled se spuštao niz moje lice, kao da ga je proučavao. I na kraju se zaustavio na mojim usnicama. Čekala sam trenutak kada će se naše usnice spojiti, no Zayn se nije pomjerao. Kao da me namjerno zadirkivao. Kao da je čekao da ja prva povučem potez. Nisam to učinila. Nisam učinila ništa, iako sam imala strašnu želju da ga poljubim. Tako jako sam htjela osjetiti njegove usnice na mojim. Već sledećeg trenutka ispunio je moju želju. Naše usnice su se kretale u sitomritmu i moje ruke su završile u njegovoj mekanoj kosi. U trenutku kada je Zaynov jezik pronašao put do mojih usta, iza njegovih leđa se začuo glasan smijeh. Iste sekunde sam se odmakla od njega i odskočila od kreveta. Smijeh ej dolazio od strane Harrya i Melody koji su stajali na vratima. Špijunirali su nas? Stvarno? Pa ja ne mogu da vjerujem! Osjetila sam crvenilo u obrazima, koje je ovaj put pored posramljenosti izazvala i ljutnja. Plašim se da bih im u ovom trenutku mogla izgovoriti svašta što ne mislim, pa sam se trudila držati usta zatvorena.
-Mogli ste barem sačekati malo. A ne odmah se bacati jedno na drugo. –rekao je Harry i meni je malo falilo da pomenem pravljenje Melody ljubomornom. Stvarno? Ne, ne bih mu to učinila. Ljutnja je učinila svoje, zato razmišljam o glupim stvarima.
-Mi se barem ne brukamo po klubovima. –rekao je Zayn i u tom trenutku sam poželjela skočiti na njega i poljubiti ga zbog te pametne konstatacije. No pravila sam se da nemam pojma o čemu priča, jer ne želim da Mel shvati da sam ja kriva zbog toga. Stvarno nisam trebala pomoći Harryu da zadrži Melody, kada mi ovako vraća. Oh, uzvratio je on uslugu. Sjećaš se da te Zayn ne bi pozvao na dejt da nije bilo njega. Prokleta podsvjest je jedva dočekala da iskoristi priliku i podsjeti me na to. Kasnije moram pitati Zayna da li me samo zbog toga pozvao na dejt... Ne, to je previše jadno. Ne želim da shvati da samm pitala Harrya za pomoć. Ne želim da sazna da sam pala tako nisko da molim Harrya da mi pomogne oko njega. Iako sam ga samo pitala da ispita „teren“...
-Sada stvarno idemo. –rekao je Harry i povukao Mel prije nego što se počne svađati sa Zaynom. Vjerujem da mu je već priredila mnoštvo psovki. Sjela sam na krevet čekajući da njih dvoje napokon izađu. Zayn je sjeo pored mene, dok vragolasti smiješak nije silazio sa njegovog Anđeoskog lica. Dečko je stvarno predivan. Ne znam čime sam zaslužila da bude baš moj. Pored toliko djevojaka na svijetu on je izabrao baš mene. Što me podsjeti na javnost, fanove... Kako će oni reagovati na našu vezu? Da li će me mrziti? Ili će možda podržavati našu vezu?
-Zayn? –dozvala sam ga, nervozno grickajući usnicu. Okrenuo se ka meni i upitno me pogledao. –Kada će javnost saznati za našu vezu. Plašim se reakcije fanova... –rekla sam i dalje jako nervozna. Ne želim da me milioni djevojaka mrze. Svjesna sam toga da im rušim snove i da imaju potpuno pravo na to. Ali trebali bi mi prvo dati šansu. Da vide kakva sam osoba, pa tek onda imaju pravo na mržnju.
-Kada god ti budeš spremna, onda ćemo im reći. –blago se nasmiješio. Te riječi i pogled su bili dovoljni da izazovu toplinu oko mog srca. Znači da mu je stalo do mene... –Što se tiče fanova... Pa ispočetka će te većina njih mrziti. Na to moraš biti spremna. Ali kasnije će da vide kako si ti dobra osoba. Vjeruj mi da će te zavoljeti. –ohrabrujuće mi se nasmiješio, ali te riječi su učinile da postanem još nervoznija. Ne znam kako ću podnijeti da me mrze. Znam da to ne bih trebala shvaćati previše ozbiljno. Ali mi je jako teško. Ja se sa tim ne znam nositi. Prosto ne znam. –Ne brini se. Sve će biti u redu. –shvatio je da sam nervozna i uplašena, pa se trudio da me ohrabri. Dlanovima mi je obukvati glavu i spustio jedan nježni poljubac na moje čelo. Naslonio je moju glavu na njegove grudi i mogla sam osjetiti otkucaje njeovog srca. Obgrlio me rukama i učinio da se osjećam sigurnije nego ikada u životu. Mogla sam tako ostati zauvijek. Zayn je shvatio da mi to prija pa me još više privukao sebi, nježno mi prelazeći rukama po leđima. Osjećala sam se tako predivno, da bih mogla poletjeti. –Jesi možda gladna? Mel je pomenula da u kuhinji ima nutelle. –čim je to izgovorio, skočila sam sa kreveta. Neko je pomenuo nutellu? Ili mi se samo učinulo? Zayn se nasmijao odmahujući glavom. Zaputila sam se ka kuhinji, dok je Zayn išao iza mene. Otvorila sam fižider i ugledala teglu nutelle. Izvadila sam je sa ogromnim osmijehom na licu. Izvadila sam hljeb (kruh) iz latice i pomazala dvije kriške. Dala sam jednu Zanyu, a na drugu sam navalila kao luda. Zayn me sa osmijehom gledao kako se davim u nutelli. Pogledom sam pretražila prostoriju u nadi da ću ugledati nešto za piće. Prijetim dvijemale kole na stolu, a na njima je zalijepljen neki papirić: „Bićete žedni posle sexa ;)“. Pukla sam se smijati pokazujući paririć Zaynu.
-Ludača. –prokomentarišem na glas. Zayn se takođe počeo smijati.
-Vjerujem da je i Harry sudjelovao. –zaključi on. Klimnula sam glavom slagajući se sa time. On mi se primakao i sklonio pramen kose sa lica. Već sam osjećala kako se crvenim u licu. Kao i svaki put kada mi se približi. Polako se navikavam na to. Stavila sam mu ruke oko vrata i malo se naslonila na stol iza mene. Sa nekim vragolastim smiješkom na licu mi se primakao još više i spojio naše usnice. Polako sam svoje usnice počela pomjerati u skladu sa njegovim, osjećajući kako sreća pršti u meni. Zološki vrt se probudio u mom stomaku. Desnom rukom me uhvatio za zadnjicu, što me natjeralo da blago zastenjem. Zayn je iskoristio priliku i uvalio mi jezik u usta. Malo me odigao i našla sam se na kuhinjskom stolu, tako da se sada nisam morala podizati na prste da ga ljubim. –Šta kažeš na sex na kuhinjskom stolu...? –rekao je kroz poljubac, dok su njeove usne prešle na moj vrat. Njegov glas me totalno uzbudio. Kada su njegovi oštri zubi dopli u kontakt sa mojim vratom, blago sam mu počupala kosu. Na to se on nasmijao u moj vrat, izazivajući trnce širom moga tijela. Lagano je počeo sisati kožu na mome vratu. Shvatila sam da mi on upravo radi ljubavni ugriz. Melody ih je imala bezbroj, tako znam. Meni je ovaj prvi u životu. Njegovi zubi i jezik su vješto radili na mom vratu i mogla sam osjetiti konstantnu bol. Ali na neki čudan način ta bol mi je prijala. Jer je bila izazvana od strane Zayna. Blago mi je punuo na to mjesto i ostavio mi nježni poljubac. Osjećala sam peckanje, ali je to bilo zanemareno kada su se njegove usne naše opet na mojima. Zvuk mobitela nas je prekinuo. Ustala sam sa stola i uzela mobitel, no poziv je prekinut. Harry. Namjerno nas je omeo. Pogled mi je odletio do sata i vidjela sam da je već 14h.
-Shit. -povikala sam ubacujući mobitel u džep. Zayn me zbunjeno promatrao.
-Šta se desilo? -zbunjeno i zabrinuto me upitao.
-Kasim na posao. -odgovorila sam nervozno. Nikada do sada mi se nije desilo da zakasnim na posao. Šta ću reći Farrah? Da kasnim jer sam se 'vatala na stolu sa Zaynom?
__________________________
Moj bezuspješni pokušaj romantike. Znam da je loše. Znam. Prihvatam kritike. Slobodno ih iznesite.
Uskoro će jedan od zapleta. Hah. Imam svašta isplanirano za ovu priču. Pa ne očekujte kraj uskoro. Nismo još došli ni do trećine.
Love ya xx
YOU ARE READING
Everything Has Changed
FanfictionSarah Collins je djevojka koja je sa 19 godina propatila što neko neće za života. Svo vrijeme je trpila svog oca koji joj je zagorčavao život. Da li će se ona ikada suprotstaviti svom ocu? Šta se desi kada se ona zaljubi?