-Ups... Izvinite, nisam vas htjela prekidati. –rekla je Zaynova majka sa nekim vragolastim smiješkom na licu, dok sam ja molila zemlju da se otvori i proguta me. Moje ionako posramljeno lice je još više priprimilo crvenu boju kada mi je ona uputila neki značajni pogled. Zayn je ljutito puhnuo, šaljući svojoj majci prijekorni pogled, iako je ona ta koja ga je nama trebala poslati.
-Zar nikad nisi čula za kucanje? –pomalo drsko ju je upitao, na što sam se ja odmah okrenula ka njemu. Kako može biti tako bezobrazan prema svojoj majci?
-Zayn! –ljutito sam ga prekorila na što se ona blago nasmiješila. Prišla mi je i primila me za ruku.
-Pitam se, šta tako fina cura radi sa nekim kao što je Zayn? –upitala je u šali i svo troje smo se nasmijali. Zayn je pokušao napraviti ljutit izraz lica, ali to je na kraju samo ispalo slatko. Bacla sam brzinski pogled na sat i vidjela kako je već 10:25.
-Ja sada stvarno moram ići. –tužno sam rekla i Zayn je nešto promrmljao sebi u bradu. Iako se trudio sakriti da mu to smeta, ja sam opet primjetila.
-Idi dušo... Pretpostavljam da te ovaj mangup zadržava, a ti imaš obaveze. –nisam mogla a da se ne nasmijem na nadimak 'Mangup'. Od mene je nekada imao nadimak gosp. Ufurani, ali ni on nije bio originalan kao ovaj. Zayn nam se samo isplazio na to.
-Hajde Zayn, isprati djevojku. Ja vam neću smetati. –rekla je te me poljubila u obraz. –Vidimo se dušo. –namignula mi je i odšetala u susjednu sobu. Sa blagim smiješkom na licu sa se zaputila ka vani. Zayn me uhvatio za struk, privlačeći me sebi. Nježno je spustio nekoliko vlažnih poljubaca na moje rame i vrat, okrenuo me ka sebi i sada premjestio svoje usne na moje. Stisla sam usne, sprječavajući ga u pokušaju da mi uvali jezik u usta. On se na to namrštio te se odmakao od mene. Poljubila sam ga na blic te istrčala vani.
Odlučila sam se malo prošetati do stana jer je vrijeme jako lijepo. Mjesec je pun, a na nebu su oslikane zvijezde. Sve izgleda tako mirno i fino. Za razliku od moje glave u kojoj je totalna zbrka. Mislila sam da će se sve srediti kada ne budem imala probleme sa svojim ocem. Zapravo, to mi je nekada bio glavni problem. A sada shvatam kako mi je gore nego prije... Istina, sve se promijenilo. Samo na koji način? Do prije 2 godine sam radila naporno i išla na fakultet, jedva da sam imala novaca da preživim. Otac je pio i bio je prosto nepodnošljiv. A sada sam daleko od njega. Živim u svom stanu. Dečko mi je član najpopularnijeg benda na svijetu. Ali ja opet nisam srećna kao što sam mislila da ću biti. Sve moje prijašnje probleme su zamijenili ovi novi.
***
Promatrala sam tu djevojku zlatne, plave kose, koja je učinila da se moj život totalno promjeni. Svo ovo vrijeme pokušavam odgonetnuti zašto mi je tek tako pomogla. Zar nije imala neke skrivene ciljeve? Zašto to misliš? Vjerovatno zato što su me ljudi naučili da ne treba da im vjerujem, da svi samo uvijek pokušavaju da izvuku svoju korist iz svega. No Lindsey se pokazala kao dobra osoba i prijateljica za ovo vrijeme što je tu. Preselila se u London i sada živim samo ulicu udaljena od nje.
Pogled mi je pao na moje poprilično ispucale nokte, dok sam pokušavala nekako da se oključim u raspravu mojih kolega sa seta. Svi su nešto pričali, iako bi sada trebali da počnemo sa snimanjem poslednje scene za danas.
-Hajde da snimimo još ovu scenu, pa onda svi zajedno da idemo na piće. –predložila je Lindsey, na što su se svi iste sekunde složili. Nema šanse da ću ja da idem. Dogovorila sam se sa Zaynom i ne planiram se opet svađati sa njim.
Za par minuta i puno izmotavanja, uspjeli smo snimiti i tu scenu.
-Eh, sad idemo na pi... –nije uspjela ni izgovriti tu rečenicu, mobitel joj je zazvonio. Otišla je u drugu prostoriju da telefonira i sada je ja moram čekati da joj kažem da idem odmah kod Zayna. Super.
YOU ARE READING
Everything Has Changed
FanfictionSarah Collins je djevojka koja je sa 19 godina propatila što neko neće za života. Svo vrijeme je trpila svog oca koji joj je zagorčavao život. Da li će se ona ikada suprotstaviti svom ocu? Šta se desi kada se ona zaljubi?