Šta obuci za izlet u prirodi? Da, još jedna Melodyna luda ideja.
Uzela sam bijeli sportski šorc i crvenu atlet majicu. Ipak idemo u prirodu i tu ce biti sportskih aktivnosti. Nakon što sam obukla odjecu koju sam pronašla, svezala sam kosu u visoki rep. Zacula sam otvaranje vrata iza mene. Momentalno sam se okrenula i ugledala Petera kako ulazi, u kolicima. Prevrnula sam ocima šoklonivši mu gadljivi pogled.
-Gdje se ti spremaš? -drsko je upitao, nastavljajuci sa svojim glupim ispitivanjima. Ponekad se stvarno zapital da li ovaj covjek ima srce kada se ovako ophodi prema sopstvenoj kceri. Ocito je da nema.
-Ne tice te se. -nezainteresovano sam mu odgovorila, ne pridavajuci mu preveliku pažnju. Nastavila sam sa namještanjem ukosnica, koje su sprjecavale nestašne pramenove da iskacu.
-Gdje i sa kim ideš? -postavio je svoja uobicajna pitanja.
-Idem na izlet sa Melody i deckima iz One Directiona. Ako te baš toliko zanima. -prevrnula sam ocima, uzimajuci svoju sportsku torbu. Stavila sam u nju mobilni, vlažne maramice i ostale neophodne stvarcice.
-Koga si pitala da ideš? -refleksno sam se okrenula ka njemu podizajući obije obrve. Iz mojih očiju su sjevale varnice od ljutnje koju osjecam prema njemu. Sve je to pomješano sa boli, koja se skuplja svih ovih godina.
-Zar bih trebala nekoga pitati. Dragi Peter, ako se ne sjecaš ja imam 19 godina. Jebenih 19 godina i ti mi nemaš pravo bilo šta govoriti. Znaš šta? Nisi vrijedan mojih živaca! -moj glas je već pukao, dok su suze navirale na moje smeđe oči, koje skrivaju toliko boli. Ljutito sam prošla pored njega, ne dopuštajuci emocijama da pobjede i da me natjraju da se slomijem ispred njega.
Izašla sam vani ugledavši zgodnog dečka crne kose, naslonjen na bijeli Mecedes. Ne razumim se u auta. Samo znam da je Mercedes i to je dovoljno od mene. Između njegovih punih usana se nalazi cigareta. Mrzim vidjeti kada neko puši, ali njemu je to stajalo tako dobro. Kada me ugledao nasmiješio se, te mi džentlmentski otvorio vrata. Opet sam imala taj strah i nesigurnost. Kako će se sad ponašati prema meni?
-Hej. -pozdravila sam ga ne znajući da li da ga zagrlim ili poljubim u obraz. Na njegovom licu se moglo primjetiti isto to.
-Hej. -nasmiješio se ubijajući me. Popela sam se na preste i poljubila ga u obraz. Nakon što je uzvratio poljubac ušla sam u auto. Obišao je auto i sjeo na vozačevo mjesto.
-Odkud to da si ti došao po mene? -zbunjeno sam ga upitla. Mel mi ništa nije rekla.
-Melody mi je rekla da dođem po tebe. -odgovorio je okrećući ključ.
-Oh. -bilo je sve što sam imala za reći. Na neki način sam razočarana. Jer sam se nadala da je došao po mene zato što me htio vidjeti. Znam da sam glupa što tako mislim. Ali tako je to kod neuzvraćene ljubavi. Brzo postaješ patetičan. Kažu "Nada zadnja umire" i ja ću se toga strogo držati.
Kada je auto krenuo moj pogled je odletio do njega. Mišićave ruke su mu bile na volanu, dok je pogled bio fokusiran na put. Izraz lica mu je tako oubiljan, ali to ga čini još ljepšim. Kosa mu je dignuta gelom kao i uvijek. Smijem se kladiti da o njoj vodi brigu nego bilo koja cura. To je jedan od razloga što mi se sviđa. Stvarno volim kada dečki brinu o izgledu. Imam strašnu želju da dotaknem Zaynovu kosu, dok su njegove usne na mojima... No znam da se ni pravo, ni drugo neće desiti.
-Zašto me gledaš tako? -trnuo me iz razmišljanja, okretavši se ka meni. Iste sekunde sam sklonila pogled sa njaga. Mrzim kada me neko uhvati da zurim u njega.
-Nešto sam se zamislila. -slagala sam i on mi je valjda povjrovao. U poslednje vrijeme sam se baš izvežbala u laganju. I moram priznati da sam sada poprilično dobra. Auto se zaustavilo i shvatila sam da smo stigli. Odmah sam izašla vani. Prešla sam pogledom preko njih da bih vidjela ko je sve to. Primjetila sam Melody, Harrya, Louisa, Eleanor, Liama, Nialla, Danielle i još neke dvije cure. Ko su one? Zašto ih ja ne znam? Namrštila sam se prilazeći im.
YOU ARE READING
Everything Has Changed
FanfictionSarah Collins je djevojka koja je sa 19 godina propatila što neko neće za života. Svo vrijeme je trpila svog oca koji joj je zagorčavao život. Da li će se ona ikada suprotstaviti svom ocu? Šta se desi kada se ona zaljubi?