Abych vás uvedla do příběhu zrovna se loučím s přately (Emou a Davidem) Stěhujeme se totiž šdo Maimi.
Má pověst na škole i venku je ta slavná bad gril a pouliční závodnice na policii a mezi učitelskýma taky nemam zrovna dobrý rejstřík a jsem v geng. Jsem jediná holka ja taky nejmladší člen. Všem je tam 18 a víc nikdo to nevím ani Ema s Davidem(kamaradi) jo a je mi 16 a jsem Rose Ketty Moo. Mám bratra mám ho moc rada ale je oproti mě spíš ve všem úplně svatoušek je ten hodný bez problémový jedničkář.(Cameron 18)
,, Bude te my chybět oba mám vás rada určitě za váma brzo přijedu nebo vy za mnou budem si volat psát a tak"
''Ty nám taky mame tě radi a určitě si budem volat a psat a nebreč zkazíš si pověst,,
''Davide at breči sam brečíš jak želva,,
''Už mlčím,, Už jsem je jenom objela a nastoupila do letadla.
Poletime asi 6h takže uplně pecka.
Už letíme asi 3hodiny, jsem unavená a to docela dost proto jsem se opřela o bráchovo rameno a usla jsem.''Ségra stavej už jsme tady,,probudilo mě jeho hlas a následně hlazení po ruce.
Koukla jsem se z okýnka jak přistávame. Byl to tak nádherný pocit. Vidět všechny ty lidi památky ze vzduchu prostě úžasný.
Po přistání jsme vystupili,naše věci jsou v našem domě, takže nám stačilo si jen zavolat jen taxi a mohli jsme jed vstříc novému životu.
(Doma)
Šla jsem do horniho patra kde mame pokoje z brachou a jeden pokoj pro hosty kdyby náhodu. 😂
Táta bude dole horni patro patři nám puberťákům jak řekl táta.Vlezla jsem do dveři můj pokoj je černý z bílíma nápisy co mám vytetovany ale z rodini to nikdo nevi schovávám je přes mek-up první 2 máme jen my z našeho gengu. (Nemysli a jed,Žij dokut mužeš,Dum spiro,spero prek:Dokut dýcham,doufam,ACAB, Umění není zločin tak proč nás za to trestatate)posledni mě napadlo když jsme sprejovali na naší zeď která byla pak zbořena dokonce jsme byli v telavizi ory kvůli našemu vulgárním chování. Na zďích mam ještě napsaný nějaký basně co jsem kdysi vymyslela ,velké francouzské okno uprastrěd černá postel z bílim povlečenim, béžový stoleček z bílou židlí a jeena menší černá skříň pqk tam byly další dvoje dvoře v jednich byla šatna, ta nejvíc úžasná šatna na světě a v druhých koupelna byla šedivá. Nesměla chybět černá sprcha a vana bílé umyvadlo, šedivý koš na prádlo a jak říká tata tak moje různé harampadi na vlasy. Po prohlídce pokoje jsem si šla vybalovat.
.....................................
ACAB-všichni policajti jsou bastardi
Budu rada za komenty hvězdičky chyby opravim až budu mit čas
Rose Ketty Moon(Avril Lavigne)
ČTEŠ
Badgirl
RomanceCelí příběh se bude točit kolem dívky jménem Rose Ketty Moon(17). Rose je hezká a talentovaná holka,ale její život není vůbec lehký v děctví ji její adoptivní rodiče mlátili a tak to bylo až do jejich 13let pak se naučila bránit. Ve 14 přesně na jej...