V sedum hodin jsem měla konečně hotovo ani nevíte jak mě to zmohlo nejraději bych se zahrabala do te úžasná postele a spinkala,ale můj žaludek se ozval naštěstí se ozval i táta.
,,Děti večeře!"křikl táta a mi s Cameronem vyšli z pokojů na schody který byly barvy tmavého dřeva byly kouzelný celej tenhle barák byl kouzelnej. V kuchyni jsme si všichni sedli ke stolu a začali jíst velky mísy špaget. Od rána jsem nic nejedla tak si asi každý umí představit jak jsem se cpala. Když jsem dojedla tak jsem dala talíř do myčky, popřála dobrou noc a šla do pokoje. V pokoji uz na me čekala ta nádherné koupelne vana v mém dnešním případě nepřicházela v úvahu nejspíš bych tam usnula tak raději bude sprcha. Po sprše jaem se obléká do pyžama což u mě představuje spodní prádlo a bratrovo triko který mi bylo těsně pod zadek. Šlehla jsem sebou do postele a hned sem usnula. No jo stěhování je vyčerpávajicí.RÁNO
,,My girlfriend's bitchin cause I alweays sleep in........."Probudila mě moje už bývalá oblíbena písnička She's kinda hot od 5 seconds of summer(písnička v mediich) radím vám nikdy si nedávejte vaší oblíbenou písničku jako budík. Vypnula jsem budík na telefonu a se zívnutím vstala z postele když se mé nohy dotkly studený země udělala jsem mi husí kůže snad po celém těle. Šla jsem do koupelny a udělala ranní hygienu pak sem si stoupla před zrcadlo a začala se malovat(korektor,linky,řasenka a červený lesk).
Když jsem se domalovala koukla jsem se do zrcadla,,jo to by šlo"v zrcadle jsem se dívala na menší blondýnu z modrými oči a hrozný nosem, ale i přes to jsem se měla ráda, přece jenom každý jsme nějaký. V pokojisem zamířila do šatny a vytáhla jsem si černý crop-top,černou kšiltovku, kraťasy a černé vans boty.
Všechno jsem to na sebe hodila a běžela do kuchyně. Brácha už seděl na židli u stolu a jedl snídani,,ahoj" jen se na mě usmál. Když si chtěl bratr kousnout do toustu vytrhla jsem mu ho z rukou a sama si kousla,,páni ty se ti povedly"pohladila jsem si po plochém bříšku,,taky je můj"uraženě si zkřížil ruce na prsou. Pokrčila jsem rameny a koukla se na hodiny 7:20,,sakra nestíhám!"křikla jsem a nedojezený toust hodila na bráchovo talíř. Cesta do školy trvá 45 minut. Běžela jsem rychle ke svému autu značky BMV dálkově jsem odemkla dveře a na stoupila na místo řidiče a rychle vyjela ke škole sešlápla jsem plyn na maximum nemůžu si dovolit přijít první den pozdě. Asi vás zajímá jak muzu řídit když mi ještě nebylo 18,ale na to je lehký vysvětlení. Řidičák mám od svých 14 let díky gangu byl falešný v 15 jsem dostala praví můj táta má totiž známí v autoškole. Bratr má řidičák od minulého týdne, ale bojí se řídit.
Do školy jsem dorazila jen tak tak a to doslova 2 minuty před zvoněním.Vešla jsem do hlavních dveří školy sice jsem neměla problém se seznamovat, ale i tak jsem bxla neskutečně nervózní. Znáte ten pocit když mate psát test a mate křeče v žaludku tak přesně to jsem teď měla ja. Všechny páry očí co byli na chodbě se na mě podívali a šeptali,,Kdo to je?,Ta je určitě nová" a dalších podobných vět. To mi na nervozite moc nepomohlo,ale ne Ketti musíš se vzpřímit a vypadat dobře. Když jsem šla po chodbě kolem party sexy kluků řekl jeden znich,,Ta by stála za hřích"a zbytek se smál. Prudce jsem se otočila můj vztek byl na nejvyšší úrovni jakej kokot to muze říct. ,,kdo to řek!"probodla jsem je pohledem,,já"vystoupil černovlasý kluk z šedivýma očima a svalnatou postavou. Začala jsem se smát,,holka jako já nechodí s klukem co má ksicht jako ty"otočila jsem se a s úsměvem který se ještě rozšířil když jsem uslyšela,,ouu ta ti to natřela". Ano uznáván byl k sežrání ale tohle si ke mě dovolovat nebude. Nějakým zázrakem jyem se dostala ke dveřím ředitele a zklepala,,dále"vyšla jsem,,Dobrý den vy musíte být slečna Moon(ová)"usmál se na mě,,ano to jsem já"usměv sem mu opětovala,,tady máte rozvrh, číslo a kod od vaší skřínky, teď půjdeme do třídy"přikývla jsem. Řešitel byl docela malí, a na ředitele byl i velmi mladý tak komec 30 má hnědý vlasy a kaštanove oči, jeho nos byl trošku křivej. Vyšli jsme na chodbu ani jsem si nevšimla že už zvonilo,,Tak jsme tady"mrkl na mě a otevřel,,sednou"řekl když jsme vstoupili do třídy. ,,tak studenti tohle je vaše nová spolužačka Rose Ketterin Moon ''skočila jsem mu do toho ,,jen Ketty '' nemam ráda když mi někdo říká Rose mam proto osobní důvody. Řida se na to jen usmál ,,řekněte nám něco o sobě'' mrkl na mě zase. Panebože on semnou snad flirtuje. No fuj. Nervozita se ozvvala, ale musím to zvládnou,,jsem Ketty je mi 17 a víc potřebovat nebudete''usmála jsem se a řída řek ať se posadím. Šla jsem do poslední lavice u okna byla jediná volná. Trochu mě zarazilo že ty kluky z chodby chodí se mnou do třídy na chodbě vypadali starší. Ředitel odešel,,no jelikož máme novou studentku tak si dáme seznamovací hodinu,pojedeme po lavicích a každý nám osobě něco řekne"řekl učitel a tak to začalo ty jména si nepamatuji. Ke konci hodiny přišla řada na ty kluky,, já jsem Will je mi 17 a miluji hokej''a pak další se představili se jako Teylor ,Jack,Ben,Zac a teď přišla řada na něj jak se mnou mluvil na chodbě,,já sem Dannyel je mi 17let a miluji sexy holky jako si ty''usmál se když do sedl na židli zrovna zazvonilo. Takovej idiot prej sexy holky jako ty. BLA BLA BLA BLA.
..................................
tak vypadá Danny
omlouvám se za chyby komentáře potěší jak kladný tak záporný kritiku přijímám
..........................kavenka PROVEDENA MENŠÍ KOREKCE
ČTEŠ
Badgirl
RomanceCelí příběh se bude točit kolem dívky jménem Rose Ketty Moon(17). Rose je hezká a talentovaná holka,ale její život není vůbec lehký v děctví ji její adoptivní rodiče mlátili a tak to bylo až do jejich 13let pak se naučila bránit. Ve 14 přesně na jej...