Sázka

170 3 0
                                    


Doma

Všichni sedíme na zemi u televize kolem sebe máme polštáře a deky no jo přes pavačka v obývacím pokoji

,,tak ketty co to bylo v tom autě'',,já věděla že na to nezapomeneš (jen se usmál)tak když mě bylo 10 a dennymu 11 udělali jsme si FB denny mi poslal žádost a já ji přijela ale měli jsme tam přezdívky já tam měla princezna a on mario psali jsme si celí 9mesicu pak přišli prázdniny a mi jsme odjeli sem na dovču a tady sem se poprvé setkala z dennym ale neznali sem se jménem stále jsme používali přezdívky chápu princezna a mario jak vtipné no celí ty 2 měsíce jsme byli spolu já zístila kde bydli ale potom přišlo loučení a mi jsme se strašně pohádali když jsem mu pak po příletu domu volala nebralmito nic tak to skončila a já si myslela ze uz ho nikdy neuvidím a proto když mi řekl tu adresu zarazila jsem se ty 2mesice mam stále před očima i tu hádku jako by to bylo včera''to jsem se neudržela a rozbrečela denny mě objel a pošeptal abych to slyšela jen já,, byl jsem kretén nechápu jak sem tě mohl nechat jen tak odlete a ještě když jsme byli pohádaný promin sem fakt kretén''david na mě koukal z vykulenima očima (Ema o tom veděla),,a kvůli čemu jste se pohádali''danny odpověděl za mě ,,byl jsem ta kovej kretén ale ta věc kvůli kterí jsme se pohádali byla jen a jen moje vina a myslym že vás se to netýka''posledni slovo zařval a odešel do mého pokoje ani Ema neví proč jsme se pohádali a nikdy to nezjisti ,,nechte to byt dem spat,,jo dem spat vedle mě ležel David u něj Ema a na druhy straně u mě mel ležet danny ale není tu je ume v pokoji počkala jsem až usnou po pul hodině usli.vstala sem a šla do pokoje za dannym.Denny seděl na mé posteli zády ke dveřím v tureckým sedu koukal na fotku a brečel šla jsem za nim a objela ho kolem krku on si mě přitahl blíž k sobe a já opět cítila to teplo a bezpečí pošeptal mi,,promin''jeho dech mi dopadl na krk a já se zachvěla''neomlouvej se co se stalo stalo se to nezměníme mela jsem tě rada když jsem byla mala i po té hadce a mam tě rada i tet na to nezapomen ale to v ty škole plati jasny a řekni o kolik'',,já tě mam taky rad a jak o kolik''pustili jsme se já si sedla naproti němu,,o kolik ses v sadil'',,jak jak to viš'',,no sem v gengu u od 14 taky vím že si poslouchal za dveřma kdyz sem se bavila s alexem a nejste ani první ani poslední parta co se vsadila tak o kolik'',,o 100babek''vytáhla jsem ze svého šuplíku 100babek a dala,,já to nechci'',,vem si to prachu mam dost ta sazka je o mě tak si je vem udělej snima co uznáš za vhodné ano''

Pohled danny

Co uznáš za vhodné" ,,diky'',,neni zač'',,můžu se ti na něco zeptat''jen přikývla

BadgirlKde žijí příběhy. Začni objevovat