Šla jsem dolů po schodech,,Ahoj oslavenkyně"řekl Cam(nejsem si jistá jestli jsem to psala ale Cam je její nevlastní bratr to samá Teylor,ona a Teylor jsou adoptovaní),,spíš dobré ráno"řekla jsem protřela oči a sedl asi na barovou židličku,,no spíš dobré odpoledne"uchecht se Denny a obejmu mě ze za du,,jak odpoledne",,je 13h zlato"řekl a políbil mě na krk,,proč jste mě nevzbudili",,byla si roztomilá"řekl Denny,,nechtěl jsem"řekl Cam,,jé já mám vlastně narozeniny",,no konečně čekal jsem kdy ti to dojde"křikly Cam přiběhl ke mně postavil mě obejmu políbil na tvář chytil mě za ruku,,všechno nejlepší, zdraví,lásky,dobrý známky,a ta SEŠ pořád tak krásná jako teď a at se ti splní všechny sny sestřičko",,děkuji"políbil mě na čelo a podal zabalený dárek rozbalila jsme ho byl tam noví telefon a dvě obálky rozbalila jsem první Denny a Cam na mě s úsměvem hleděli ,letenka,,co Came tys mi koupil letenku pro 4 do Karibiku"vypískla jsem vyskočila jsem a obejmu Cama,,otevři tu druhou"řekl otevřela jsem druhou klíčky?,,na co klíčky?",,pot se mnou"šel ven a já za ním stála tam černá motorka z mašlí,,ne ne neříkej mi že jsi mi koupil motorku"křikla jsem,,v tom případě jsem ti motorku nekoupil"vypískla jsem a skočila mu kolem krku,,to si nemůžu vzít",,ale můžeš Skejt",,děkuji moc moc moc"políbila jsem ho na ústa,,pot je tu zima"přikývla jsem šli jsme dovnitř Denny ke mně přiběhl,,ták princezno ten je od de mě nebudou tak dobrý jako Camovo ale snažil jsem se"políbil mě na tvář ,,nemusel jsi mi nic dávat",,já chtěl"rozbalila jsem to a tam byl,,noví long ty si úžasný".................................
ČTEŠ
Badgirl
RomanceCelí příběh se bude točit kolem dívky jménem Rose Ketty Moon(17). Rose je hezká a talentovaná holka,ale její život není vůbec lehký v děctví ji její adoptivní rodiče mlátili a tak to bylo až do jejich 13let pak se naučila bránit. Ve 14 přesně na jej...