Miluju tě

123 5 1
                                    


RÁNO

,,Rose Rose"budil mě jemňounký hlas otevřela sem oči a viděla Bastíka,,co pak Bastí"šeptla sem a pohladila ho,,mám hlad a nejde mi nikoho budit všichni mě vyhodí"řekl smutně,,tak pot půjdeme ti něco udělat"vstala jsem a chytla ho za ruku a šli jsme do kuchyně,,tak co by sis dal broučku"usmála jsem se na něj,,to je jedno",,co lívance"smutně přikývl,,co pak je"vzala sem si ho omotal nohy kolem mích boku a obejmul mě já ho chytla pod zadkem,,řekni mi to"pohladila sem ho po vlasech a sedla si s ním,,Danny je na mě hnusnej a Lola taky"vzlykl,,pšš neplakej"hladila sem ho po zádech za tím co brečel,,víš co,provedeme mu něco jo"koukla jsem se na něj přikývl,,tak pot"vzala jsem šlehačku a šli jsme na horu nastříkla sem mu šlehačku na dlaně a pošimrala na nose (určitě to každý znáte takže to popisovat nebudu),,Rosalindo"křikl začli jsme se smát,,neříkej mi Rosalindo"křikla jsem já a s Bastim utíkala do kuchyně skočil na mě,,to byla úžasný děkuji"pevně mě objímal,,hlavně už neplakej"pousmála se na něj a hladila ho po zádech,,mám tě rád Rosie"řekl mi,,vždyť já tebe taky si ten nejroztomilejší klučík co znám"řekla jsem ,,a co já"otočila jsem se,,ty si klučík Danny"pozvedla sem posměšně obočí usmál se přišel k nám a objel mě na jednom ramenu sem měla Bastiho hlavu a na druhým tu Dannyho,,sem rád že si rozumíte"šeptl a políbil mě na krk Basti ze mě seskočil a někam běžel,,za co bylo to ráno"řekl smutně zasmála jsem se,,byl si na Bastíka hnusný a on se mi tu rozbrečel tak pomsta ne"pozvedla sem obočí,,sakra"zaklel políbil mě na čelo,,sedej"sedla sem si a až teď sem i ho prohlídla byl jen v trenkách a ta jeho vypracovaná hrud,,pozor ukápne i slina"řekl Danny,,seš sexy"řekla jsem a hned sem si dala ruku přes pusu,,já to řekla na hlas"přikývl,,sakra"z červenala jsem a sklopila hlavu přišel ke mně za bradu mě zvedl,,seš tak krásná a roztomilá když se červenáš"řekl mi a palcem mě hladil po tváři,,proč si taková"řekl,,jaká?",,uzavřená z nikým se nebavíš a seš jiná než si tě pamatuji"řekl,,není mi 10 změnila jsem se nevím jestli k lepšímu nebo horšímu ale pro mě to bude ta lepší část jsem už taková,nevěřím,nmiluju,nesvěřuju"dokončila sem svojí řeč vstala jsem a šla do pokoje tam si mě za loket přitáhl Luke,,tys to myslela vážně"řekl,,co?",,to nevěřím...",,jo"obešla jsem ho a šla do pokoje zavřela jsem dveře a svalila se na postel najednou se otevřeli dveře a v nich stál Danny,,co ke mně cítíš"řekl mi,,já nevím"koukla jsem se na něj,,co cítíš k Lukovi"řekl,,nevím"přišel ke mně a lehl si nad de mě,,řekni mi co cítíš když sem u tebe"pošeptal mi do ucha a políbil na krk zavzdychala jsem,,nechci ti to říkat"řekla jsem,,proč",,je to proti mím zasadám nemůžu se zamilovat"řekla jsem začel mě líbat na bříšku,,proč",,bojím se"řekla jsem upřímně,,zamilovat se"řekl,,ne jak to skončí",,se mnou by to neskončilo"šeptl mi a lehce se dotkl mích rtů těmi jeho,,ne"řekla jsem,,vždycky to skončí vztahy nevydrží ne v našem věku už vůbec"šeptla sem,,nám to vydrží znám lidi kterým to vydrželo"řekl,,koho"řekla jsem,,mím rodičům"odpověděl a lehl si mi na břicho,,mí rodiče jsou spolu od 15 a znali se od mala"řekl,,já sem ale jiná nevím co je to láska pro mě je láska jen bolest kterou si způsobuješ sám"řekla jsem a sklopila hlavu začel mě líbat,,nedělej to"řekla jsem když sem se na chvíli od táhli ale tentokrát sem je spojila já,,bud se mnou bud moje"řekl mi,,nemůžu"vydechla jsem,,můžeš"řekl,,ne"stoupla sem si a utekla do koupelny tam sem sjelo po zdi a rozbrečela se,,ne ne nebeč nechtěl sem tě rozbrečet"obejmul mě,,nesnašim tě"vzlykla jsem,,já tě miluju"řekl,,nemůžeš nemůžeš mě milovat mě nemá rád nikdo nikdo mě nemůže milovat"řekl,,já jo a Luke taky Cam taky co to tu meleš"vyjel na mě,,já tebe taky"řekla jsem,,cože si řekla",,že tě taky miluju"vydechla sem,,neříkáš to jen tak"šeptl,,ne"obejmu sem ho,,miluju tě moc moc už od 10 let princezno moje jen moje nikomu te nedám"říkal mi do ucha,,jen tvoje"vydechla sem když se mi zakousl do krku vzal mě do náručí a odnesl do postele,,spinkej"přikývla sem hladil mě doku sem neusla.




Omlouvám se za chyby a překlepy ráda bych udělala ASK tak napište do komentářích nějaké otázky na všechny postavy co tam jsou a i na mě vote potěší.

BadgirlKde žijí příběhy. Začni objevovat