,,Denny pot už"zacel se smát,,proč se směješ"křikla jsem,,seš roztomilá když seš nedočkavá",,haha tak sorry že už chci mít tu bolest za sebou",,co vubec budem mit",,ja korunku na klíční kosti a ty si něco vymysli protože jsem to tvoje zapomněla"udělala jsem omluvní pohled,,já už vím"křikl po 5 minutach tiché cesty do studia,,a co"vypískla jsem ,,nech se překvapit",,nesnáším překvapení",,miluješ je",,seš hrozny"
Ve studium ja mam už tetování hotoví ani to moc nebolelo ted čekám na Dennyho konečně se ukázal,,tak dělěj ukaž"usmal se na mě až jse mu udělali ty roztomilé dolíčky ukazal mi na klíční kosti a tahlo se to dolů byl to delší text napsáno,,Rosie moje krásna pricezna na věky"koukla jsem na něj z otevřenou pusou,,ale co když se něco mezi náma něco stane nezmizíto"řekla jsem,,ja ani nechci aby to zmizlo a nic se mezi nama nestane už ne nechci tě znovu stratit "obejmul mě a políbil do vlasů,,a líbi se ti to aspon"pošeptal mi do ucha,,je to krasný a víš co ěčekej a nikam nechod!"přikývl ja šla za taterem a řekla jsem že chci pod zadek napsat Denny po půl hodině jsem všechno zaplatila a slá k Dennymu,,co ti tak dlouho trvalo"za culila jsem se,,co se culiš"otočila jsem se k němu zády a vyhrnula si kratasi on vykulil oči,,tak to je boží",,vid"usmíval se od ucha k uchu a já taky,,proč zrovna pod zadek??"zeptal se,,ani nevím",,pot dem domu nee"chytil mě za ruku a propletl si se mnou prsty,,jo dem"
Doma
svalila jsem se na gauč a Dan hned vedle mě,,kde je Emma a David"otázal se Denny,,nevím zavolám jim"přikývl a lehl si a hlavu dal do mého klína a koukal na mě ja sem ho pohladila po vlasech za vrněl konečně to Emma zvedla,,kdo st vy dva",,jsme v obchodaku a pak dem do kina nechali jsme vám tam listek",,promin neviděli jsme ho a kdy se vrátite",,po 8h",,ok ahoj",,papa"tipla jsem to a mobyl dala vedle sebe a zapla telku Denny se na mě pořad díval,,co je",,nic vůbec ses nezměnila za ty roky seš pořád stejně roztomilá"z červenala jsem,,miluju když se červenáš",,nech toho"křikla jsem a dala obličej do dlani Denny se začel chichotat odtrhl mi ruce z obličeje
a povalil mě na sebe tak ze jsem byla polovinou těla na něm tou horní částí na jeho hrudi dala jsem si hlavu na jeho hrud a zaposlouchala se do tlukotu jeho srdce on mi vjel pod triko a začel mi jemně hladit záda,,seš moje princezna"políbil mě praskli dveře a vyřítil se sem bratr,,omlouvám se"řekl,,prosim tě nemáš proč se omlouvat",,mam otázku"řekl Cam,,řikej",,co chceš k narozkám"usmal se,,a by se mi vratil braška"řekla jsem svoji myšlenku na hlas,,teda že mi to je jedno"vyhrkla jsem,,chybiti vid",,ani nevíš jak"přiznala jsem Camovi,,asi nikdy nebudu na jeho místě nebo aspon blizk neho vid"udělal na mě smutné oči,,nikdo nebude tak vysoka jako on ale Came mam tě rada to by ti mělo stačit bud rád že jsem tě nezavrhla vím že to zní hnusně ale jednu věc ti řeknu nesnesla bych kdybych měla přijít i o tebe Came seš pořád muj braška"vstala jsem a obejmula ho on mě k sobě přitiskl ,,mám tě moc rád a moc moc se omlouvám co sem udělal nebo spíš neudělal"políbil me do vlasu ,,a Came nejsi tak daleko od Teylora jen on vždy bude první",,já vím a kdybych věděl kde je už je u tebe"dala jsem mu pusu na líčko a lehla jsem si zpět na Dennyho,,budu na hoře"Cam odešel znovu sem si lehla hlavou na jeho hrud a zas poslouchala tlukot jeho srdce,,to tluče pro tebe"řekl sklonil se ke mně a políbil mě na rty ze začátku jen se lehce otřel o ty mé a pak je spojil ja spolupracovala kdo by nespolupracoval za chvíli se v kradl jazykem do mích ust museli sme se od sebe odtahnout kyslík je svině nevím jak sem se dostala na jeho klín opřela jsem si čelo a to jeho a on o to mé,,už dlouho sem na to čekal"pošeptal mi do rtu a koukal mi do očí a já do těch jeho,,jak dlouho"pošeptala jsem,,celí svůj život"ani sem nestačila nic řict a už jsem měla jeho rty na mích.
ČTEŠ
Badgirl
RomanceCelí příběh se bude točit kolem dívky jménem Rose Ketty Moon(17). Rose je hezká a talentovaná holka,ale její život není vůbec lehký v děctví ji její adoptivní rodiče mlátili a tak to bylo až do jejich 13let pak se naučila bránit. Ve 14 přesně na jej...