Musíme odejít!

119 4 0
                                    


Hned na začátek vám chci říct že mi můžete psát otázky na postavy v knize a i na mě KRÁSNÉ ČTENÍ.




,,CINK:CINK:CINK"

,,Už jsou tady!"křikla jsem a běžela ke dveřím otevřela jsem je,,aaaa Ket"křikla Oliv a obejmula mě,,taky tě ráda vidím"odtáhly jsme se,,poťte dál"pozdravila jsem se se zbytkem všichni jsme se nahromadili v obýváku,, Dyle to je Luke,Mett,Olivie,Sky a Teylor lidi ta je Dylen a ten druhý je Alex"přikývli,,a ted nám hezky vysvětlíš proč si odjela a ještě k tomu nám nedala vědět tví bráchové se o tebe báli a samozřejmě že mi taky"řekl v klidu Mett ale šlo vidět jak by na mě nejraději řval,,noo"skousla jsem se nervozně do rtů,,posadíme se ano"přikývli sedli jsme si na gauč,křesla a i na zem no 8 lidí si těžko sedna na jeden gauč a dvě křesla,,no prostě bylo toho na mě moc,tak Alex navrhl jet do jeho vili jenže tam jsme se pohádali a já zdrhla pryč Dylen mě pak našel a odnesl k němu a tak sem ten měsíc strávila tady"řekla jsem ve zkratce, usmála jsem se na Dyla,,aha"řekli všichni,,no musíme ti něco říct Ketty"řekl Oliv,,co"usmála jsem se,,musíme se vrátit zpátky"zamračila jsem se,,jak jako zpátky",,promiň Ket ale mi musíme"sklopila jsem pohled,,omluvte mě"řekla jsem a odešla do koupelny. Tam sem se svezla po zdi a rozbrečela se.

Pohled Dyla

,,omluvte mě"řekla Rose a odešla nejspíš do koupelny,,proč musíte odejít??"zeptal jsem se jich,,kvůli rodičům",,jste plnoletý",,tady jo tam ne",,aha"odpověděl jsem,,musíme jít už teď pozdravuj ji"řekla Olivia a všichni odešli-Zůstal jsem tu jen já a Alex,,zničí ji to"řekl Alex,,já vím"zamračil jsem se,,jdu za ní"přikývl. Otevřel jsem dveře od koupelny můj pohled hned padl do rohu místnosti,byla zlomena pohled na ní mi trhal srdce,,už jsou pryč?"přikývl jsem,,nesmutni a poť se s námi koukat na film"usmála se.

Pohled Rose

Usmála jsem se na něj,,A na co se budeme dívat?",,jeho fotr to je lotr"

Stoupli jsme si a odešli z koupelny. Sedli jsme si na gauč já doprostřed

Dyl na pravo a Aalex na levo,před námi na stole stáli misky s popcornem a tři plechovky coly.

Alex zapnul film a mi se začali koukat. V polovině filmu jsem si dala hlavu do Alexova klína a nohy na Dyla. Zívla jsem si,,nechceš si jít lehnout?"zeptal se Dyle,,ne",,važně ne?"řekl tentokrát Alex a začal mě hladit ve vlasech a tvářích,,jsem v pohodě"zavrčela jsem. Musí mě pořád tak srát,,nevrč"zasmál se Alex,,aghh"ani nevím jak ale usnula jsem.





Ahojtevítám vás u noví kapitoly snad se líbila :)

Chci vás poprosit o nějaký názor na knížku.....

Dnes by měla vyjít ještě jedna kapča podle toho jak to budu stíhat.

Děkuji za víc jak 2,1K přečtení jste úžasný...

BTW: Omluvte chyby a překlepy

                          ....kavenka

BadgirlKde žijí příběhy. Začni objevovat