Ráno
,,princezno stávej"budil mě Denny,,ne prosím ještě chviličku",,vstávej krásko"šeptal a hladil mě po ruce a políbil na čelo a tvář,,Denny prosím",,ale no ták"lehl si ke mně a přimáčkl si mě k sobě usmála jsem se a hlavu sem mu zabořila do hrudi a políbila jsem ho na holou hrud zavibrovala mu hrud jak se zasmál začala jsem zase usínat,,nespi princezno je oběd",,nene"zakňučela jsem,,vařil jsem já",,a co jsi vařil"šeptla jsem a koukla na něj,,řízek s kaší nevím co máš ráda teď ale předtím sto milovala",,u teď to miluji ale jsem unavená",,tak já ti to donesu sem ty se snaž neusnout",,budu"políbil mě do vlasu a odešel já se za muchlala do peřin,,krásko spíš" šeptl,,ne"prohla se postel,,tak se posad"řekl se smíchem posadila jsem se a opřela o zeď Denny mi dal jeden ze dvou talířů a začali jsme jíst,,to si nevařil",,ale vařil"bránil se,,je to výborný"křikla jsem,,díkes"poslal mi vzdušnou pusu když jsme dojedli Denny šel odnést talíře dolů a já si opět lehla Denny přišel a lehl si ke mně,,máš plán celí den proležet",,ano"odpověděla jsem,,a můžu s tebou",,jistě"usmála jsem se na něj on si dal hlavu na mé odhalené bříško,,kde je Cam"prohrábla jsem mu vlasy,,nevím už od rána je pryč prý přijde až večer",,aha"řekla jsem tiše,,za chvíli máš narozeniny co bys chtěla"řekla bradu si opřel o mé břicho a koukl se mi do očí,,aby se vrátil bratr jinak nic vím nebo spíž tuším že by jste si rozuměli"usmála jsme se a tak jsem z Dennym strávila celí den u filmů a různě si povídali o blbostech a Taylorovi i Camovi a v obětí jsme usli ještě dřív než Cam přišel.(teď si nejsem jistá jestli to je Teylor)
Kapitola o ničem ale příští díl budou je jí narozky :)
ČTEŠ
Badgirl
RomanceCelí příběh se bude točit kolem dívky jménem Rose Ketty Moon(17). Rose je hezká a talentovaná holka,ale její život není vůbec lehký v děctví ji její adoptivní rodiče mlátili a tak to bylo až do jejich 13let pak se naučila bránit. Ve 14 přesně na jej...