Před jejima dveřma me zastavil jeji bracha se slovy,,co se ji stalo??'',,řekl sem ji kdo ji řikal Rosie a slozila se pak mi tu usla'',,ouu ulož ji do postele a přit do kuchyne ja ti to řeknu''jen sem prikiyvl dal sem ji do postele přikryl ji a dal sem ji pusu na celo chtel jsem odejit ale ona ,,Luke a co tvar''doprdele kdo je taj šel sem za ni a dal ji pusu i na tvar,,mam te rad Rosie''
,,ja tebe taky Luu''potichu jsem zavřel dveře a šel dolu za Cameronem,,dany posat se '',,jeste nez zacnes kdo je Luke'',,jak znas to jmeno'',,nes jsem odchazel rekla ho ''
,,zacnem od zacatku nebyly jsme jediny deti mama s tataou si odaptovali kluka je o 5let starsi jmenoval se Luke ketty ho mela rači nez kohokoliv jineho a byla snim porad spali spolu od malicka delali spolu kraviny a měli spolecnyho snad vsechno měli radi stejne barvy,jidlo ,koničky proste vsechno mela ho rači než nas 3dohromady(mama tata a cam)
a když ji bylo 10 a jemu 15 tak se z mamou a tatou po hádal tak že utek ketty říkala že ten večer přisel za ni a řekl že zato ona nemuže a ze se nikdy vrati prej ji naposledy obejmul dal ji pusu na celo a natvar jak to delal vzdycky a řekl mam te rad Rosie a skocil s okna odesel prej byly 2mesice v kotaktu ale pak nic ani spravy nic když odeslej ketty brecela a brecela pak jak se ji neozval se slozila nechodila do skoli nic lezela v posteli a brecela a koukala na jejich fotky a jeho tricko kteremu u kradla když ji bylo 9 dotatka ji je velky po pul roce se to nak uklidnilo ale vzdycky kdyz slysi jeho jmeno rozbracise byl jediny človek kdo ji tak řikal a tet ti ji tak rikas je to pro ni tešky byl to jak jeji nevim co ale chci ti řic neubliž ji prosim mam pocit ze ma v tobe oporu a cite se v bezpecu tak jesli ji nechces bez pryc tet at to pak nemá tesi zase byt to zklouzla tam jak byla předtim''skoncil a ja myslel ze pujdu za ni obejmu ji a už nikdy nepustin,,nechci oni prijit mam ji rad mozna i vic nez to kdykoliv se me dotkne zachvejuse a když mi večer usinala v obeti byl sem jak v 7-mim raji''
jen se usmal ,,a came diky zes mi to řekl '',,neni zac davej na ni pozor'',,neboj ja si ji ohlidam'',,ja du do skoly až se probudi tak ji rekni ze ji zdravim'',,jasny''a zabouchl dvere pak sem tam 5minut sedel a napadlo mě udelat snidani
Pohled ketty
,,Rosie stavej''rychle jsem posadila a zakricela,,Luku!!''ale když sem otevrela oci tak místo Luka byl denny,,promin ja myslela...ale nic'',,na tady mas snidano-objet a ja o teylorovi vím'',,jak,bracha''jen prikyvl,,ja ho zabiju'',,nezebijej prosim je fajn a tvuj bracha k tomu'',,dobre necham ho na pokoji a promin za toho teylora zdal se mi sen a když si řekl Rosie mylela jsem ze ses to ty promin''sklopila jsem hlavu a koukala do talire abych se mu nemusela koukat do oci.
Pohled denny
Musel jsem se nad tim usmat vzal jsem ji za bradu a zvedl aby se mi podivala do oci
,,nic se nestalo a urcite se jednou vrati
slibil ti to prece nee'',,slibil ale za 2dni to bude 8let'',,jak jako za dva dny'',,utek na moje 10narozeniny''a zacla plakat vedel sem ze to je pro ni bolestive tema,,promin to mi Cam nerek'',,to nic (usmala se) dik za snidano-obet a ty mas kde??''usmal jsem se,,ja to sendl''jen prikyvla a pusila se do palacinek se slehackou a ovocem do jdela a koukla se na me zacel sem se smat,,co je tu k smichu''zabrucela a jestevic spustil,,ja mam nikde slehacku zejo''prikivl se a snazil se to nak rozdejchat,,denny tak mi to prosim sundej''kdyz to rekla jen sem se uchehtnul protože to mala na rtu ,,jak je libo''naklonil jsem se kni a dal ji pusu a jazykem ji prejel po rtu kde mela slehacku pak sem se otahl jen se na me podivala ,,co to bylo jako'',,nevis pusa'',,ale ja chtela a bys mi dol pryc tu slehacku'',,taky ze dal ale svim spusebem a musim rict ze to byla ta nejlepsi a nejsledsi puse v mim zivote a ze sem jich mel s poustu''zacla se cervenat je roztomila ale pak nasadila kamenej vyraz znice ho nic zacla rikat,,tadyto je jenom mezi nami ve skole se mi budes vyhybat nechci si skazit reputaci tim ze chod.....bavim stebou jasnyy''kdyz to dorekla trochu me to zabolelo ,,jo ale poskole ne '',,poskole ne ale pokut bude naka perty nebo naka skolni akce platito tam bude nikdo zeskoli myslim ano'',,plati'',,a varuju te nikomu to reknes a prides o to necejnejsi co mas ''a ukazala na muj rozkro jen sem na sucho polknul a do dala,,a nebudu se stebou nikdy bavit a budu te nenavidet'',,neboj nikomu to nereknu''a objel sem ji
Pohled ketty
vydela sem jak je smutnej stoho ze bych ho nanavidela pak me obejmul,,kolik je hodin'',,dvanact proc'',,rychle sem vstala ,,sakra 4H DO TY DOBY Nez prijedou'',,kdo no david a ema doprdele jak dlouho to trva na letiste'',,povolenou rychlosti asi 2h'',,tak jo klit ketty mas 3h cas'',,jak jako3 snad 2'',,a kdo řekl ze pojedu povolenou rychlosti (jen se zdesene podival)neboj bourala sem jen jednou a to sem dostala smyk na prasny ceste ale co sem v poho jen aouto je na trosky''
Po3h
,,Denny delej'',,ja uz du''nastupili jsme do auta pripoutali ,,pripravenej'',,jasny'',,a proto sto řekl tak nejiste''pak jsem jen dupla na plin až sme se zaborilido sedacek,,rosie spomal '',,snad se nebojis'',,no pravje ze se bojim,,neboj nic se ti nestana to bych si pak neodpustila''nez sme dojale hadali sme se at spomalim nakonec sme do jeli moji rychlasti poldove nas honili ale nechytily:)
,,denny ses muj kamarad vit'',,rose na co myslis ten nejlepsi'',,ja jen jak te mam predstavit''jen prikivl uz jsem vydela jak z hlavnich dveri vychazi zacla sem mavat aby nas vydeli,,ahoj ketty'',,ahoj emo'',,cus zlato'',,ahoj davide''a dali sme si letmou pusu je to takovej ten kamarad z vyhodama,,nekoho bych vam chtela predstavit toje denny muj kamos a denny to je ema a david mi kamosi s frenciska'',,ahoj je mi blby se nato ptat tady takhle ale ty a david spolu chodite''ja a david sme se zacli smat,,neeeee je to kamos z vyhodama''ema s dennym vykulili oci ema to nevedela,,aha''tak nastupovat a jedem mate bydleni nebo dema knam ja osebne bych byla raci kdybyste byly u mne''oba vykrikly,,k tobe'',ok ok a ty denny budes tam snama nebo chces hodit domu vzit si věci nebo chces zustat doma'',,hot me domu zabalim si věci a pojedem k tobe,,je ketty tata je doma ne bo sme sami''denny odpovedel za me,,samy''david s emou se na me podivali jen sem se usmalajJen sem se nevine usmala,,denny kde bydis'',,kolin streat 24''prudce sem za brzdila vsichni v aoute name vystrasene koukali,,jak je ta adresa'',,kolin streat 24'',,ne to není mozni '',,co není mozni'',,jak dlouho tam bydlis'',,od jakziva''zacela sem kroutit hlavou ,,ket co se deje ''ptala se ema,,pomatu jes jak sem tady byla na prazdninach za tim klukem'',,no a co se deje'',,pockej ti si sla za cizim klukem pres pulku světa'',,mario neser me'',,ket ze si země delas srandu to je on'',,jak smi to rekla'',,mario'',,pricezno''jak mi to rek rosplakalasem se a obejmula,,ja myslela ze te nikdy neuvidim '',,ja taky'',,zmenil ses a to dost'',,a co ty podivej nej si ta pricezna ale sakra sexy pricezna''david nas jen sledoval,,tak pockat o co se tady jedna'',,davide reknu ti to doma''jen prikivl.
Komenty hvezdicky potesi
packo :) :)
ČTEŠ
Badgirl
RomanceCelí příběh se bude točit kolem dívky jménem Rose Ketty Moon(17). Rose je hezká a talentovaná holka,ale její život není vůbec lehký v děctví ji její adoptivní rodiče mlátili a tak to bylo až do jejich 13let pak se naučila bránit. Ve 14 přesně na jej...