Jěště než začnu psámi tak odpovím na otázky od jedné holčiny
tak první byla otázko pro Luka a ta zněla MILUJEŠ Rose
ODPOVĚD-Jo i ne je to špatný ji milovat je to sestra ale pak si řeknu že nevlastní a sem zase na začátku :(
a drhá byla pro Rose a ta zněla CO CÍTÍŠ KE KLUKŮM(Cam,Danny a Luke)
ODPOVĚD-No Cama mám ráda odpustila sem mu
Danny-to je těžký miluju ho ale bojím se že si sem nou jen hraje.
Luke-asi si ted budete říkat že to je nemožný ale miluju i jeho ne tak jako Dannyho jinak nevím jak to vyjádřit ale je to prostě můj velkej bráška.
Pořád můžete psát otázky.
Pohled DANNY
je moje chápete moje jen moje když usla tak sem šel dolů Luke tam stál a dělal snídani sedl sem si,,ahoj"řekl jsem,,ahoj"koukl se na mě a dal mi talíř s palačinkami,,nemusel si mi taky dělat"řekl jsem u přímě,,to je dobrý,Basti z Lolou jsou v obýváku a taky jedí Cam je v pokoji,kde je Rosie?"zeptal se,,spí"přikývl sedl si a začal jíst a já taky,,proč si na mě ta kovej nic sem ti neprovedl"řekl jsem,,co?",,seš na mě hnusný nic sem ti neudělal",,žárlím na tebe"řekl překvapení z mého obličeje muselo doslova sršet,,a to jako proč",,je s tebou štastná a má ten úsměv který měla vždy se mnou"sklopil hlavu,,já nevím co říct"odpověděl sem,,raději nic zbalím si a vypadnu"chtěl stát,,to neuděláš nemůžeš ji tady zase nechat bude zase na dně a to nechceš směje se tak od té doby co si tady ty"ukázal sem na něj,,ale..",,ale nic zůstáváš tady nechci aby byla zase na dně konečně se usmívá"řekl sem mu,,myslíš že mi odpustí"zeptal se,,už dávno ti odpustila má tě ráda ty to víš",,do smrti si to budu vyčítat"měl skleněné oči,,nemáš co si vyčítat"objevila se tu Rosie a objela ho,,mám"řekl,,nemáš"zamračil se na něj,,miluju když se mračíš"políbil ji na čelo a odešel přišla ke mně a sedla si mi na klín,,děkuji že si ho nenechal odejít nezvládli bych to po druhý"objel sem ji,,pro tebe všechno"hladil sem ji po zádech vzala mi palačinku,,hej to je moje"řekl sem udělala na mě psí oči a kousla se do palačinky povzdech sem si,,dej mi aspoň kousnout"řekl sem ji dala mi to k puse a já si kousl,,brácha dělá nejlepší palačinky",,jak víš že jsou od něj"pozvedl sem obočí,,od něj je já poznám vždycky"přikývl jsem ale pořád přemýšlel jak to pozná,,nepřemýšlej už o tom"pohladila mě po rameni a hlavu si dala na mé rameno a její dech se mi odrážel o krk,,je ti něco"zeptal sem se jí vždycky je energická usměvavá a teď,,nic jen už nejsem to co sem byla"pousmála se vzala telefon a dala si ho k uchu,,ahoj Bobe chci další tetování"........,,já vím že sem si dělala nedávno ale".....,,přesně takže kdy máš čas"......,,OK v 1 sem u tebe"típla to a skočila na mě,,jdu na tetování"křičela a skákala po kuchyni,,nemáš jich dost"řekl sem,,ne"a dál skákala,,Lukýsku budu mít tetování"křikla,,já chci taky"křikl Basti Rosie na mě mrkla a já začal mít strach co řekne,,tak ti jedno uděláme běž se oblíknout za chvíli půjdeme"přikývl a odešel,,si ze mě děláš prdel Rose"křikl sem na ní,,prosim tě nekřičnekřičnekřičnekřič"protočila oči a šla na horu.
Omlouvám se za chyby a překlepy, komentáře a hvězdičky potěší.
ČTEŠ
Badgirl
RomanceCelí příběh se bude točit kolem dívky jménem Rose Ketty Moon(17). Rose je hezká a talentovaná holka,ale její život není vůbec lehký v děctví ji její adoptivní rodiče mlátili a tak to bylo až do jejich 13let pak se naučila bránit. Ve 14 přesně na jej...