Odtáhla jsem se a usmála se,,půjdem do pokoje"přikývl šli jsme po schodech podjela mi noha a já spadla přímo do Dennyho náručí,,princezno opatrně"pošeptal mi do ucha a vzal mě do náruči,,Denny já to zvládnu",,já vím",,mužeš mě pustit",,mě se nechce"dala jsem oči v sloup v pokoji mě Denny položil na postel a lehl si vedle mě,,koukneme na film"křikl nadčeně,,klidně"vzal můj notebook a dal tam film,,na co koukáme",,kruh",,nesnáším tě víš jak nesnáším horory",,já tě ochráním",,to doufám"přitulila jsem se k němu on mě obejmul,,nechci do školy",,budu tam i já"řekl uraženě,,jo jinže se mě tam každý bojí"lehla jsem si na jeho hrud a zavřela oči Denny mě vlezl pod tričko a hladil mě a políbil mě do vlasů
Pohled Denny
po chvíli usla zavřel jsem notebook dal ho pod postel a přitulil se kní hrozně moc ji miluju ale bojím se jí to říct po chvilce sem usl taky
,,Camerone kde je ta mala děvka"probudil mě křik ,,tati nech toho zase běž si lehnout seš vožralej už jí do prdele nech"šel sem za nima cameron dal jejich tátovi pěstí,,stejně tu děvku najdu"křikl a odešel pryč Cameron si sedl na schody a brečel,,co se stalo"sedl sem si k němu,,nesnáším ho kdybych mohl odstěhuju se i s ketty někam pryč ale já vím že by semnou nikam ne šla nesnáší mě"najednou si k nám někdo sednul,,to není pravda Came mam tě ráda"objela ho já ho to s usměvem pozoroval,,jestli se chceš odstěhovat můžeš nebo spíš můžeme" Cam se na ní překvapeně podíval,,to to si děláš srandu že jo"začínal se usmívat,,nedělám"Cam se sní postavil a zatočil sní,,tak se odstěhujem blíž ke škole najdem hezký domeček a ty už tatu nikdy nebudeš muset vidět slibuji",,už si nikdy nemysli zě tě nemám ráda ja tě mám ráda",,já tebe pomalu si běž balit a at tě stím pomůžu denny já jdu zatím ten domeček na jít"usmíval se od ucha k uchu a vyběhl do svého pokoje,,takhle štastního jsem ho jěště neviděla"obejmula mě Rose,,pot pujdem ti zbalit a Emma a David odjeli"přikývla a vyběhla do pokoje a já hned za ní polovinu věcí jsme zbalili a bylo kolem 7h večer a mi sme si unaveně lehli do postele ,,hele našel jsem ho ještě aby se líbil tobě"přiřítil se k nám Cameron z notebookem a ukazoval nám fotky toho domečku byl tam i bazen jak vnitřní tak na zahradě byl važně krasný,,ale počkej to stojí hodně",,nedělej si starosti o peníze",,ale",,líbí ano ne",,jo je hezký",,tak fajn zítra tam půjdem a vybereš si pokoj a vymaluješ si ho jak chceš a druhý den si tam dáme věci a budem tam spolu a žádný fotr mi v tom nezabrání slibuji sestřičko"políbil ji na líčko a odešel,,Denny zůstaneš tu prosím",,jistě lásko",,děkuji jsu do sprchy",,můžu s tebou"vyhrkl jsem,,ne můžeš po mě",,fajn"za koulel jsem očima ona přišla jen v jejich krásných krajkovaných černých kalhotek a v klučičím tričku já šel do koupelny a celá koupelna voněla po ní usmál jsem se a vlezl do sprchy naštěstí tu má i klučíčí sprchač vylezl jsem ze sprchy jen v trenkách a lehl si k ní do postele ona se ke mně přitulila a ja jí obejmul,,mysliš si taky že jsem děvka"řekla z ničeho nic,,ani náhodou! Na co proboha myslíš!",,jen mě to tak napadlo",,už spi ráno bude líp",,slibuješ",,slibuji"políbyl jsem ji a hladil dokud neusla a pak sem usl i já.
ČTEŠ
Badgirl
RomanceCelí příběh se bude točit kolem dívky jménem Rose Ketty Moon(17). Rose je hezká a talentovaná holka,ale její život není vůbec lehký v děctví ji její adoptivní rodiče mlátili a tak to bylo až do jejich 13let pak se naučila bránit. Ve 14 přesně na jej...