Starost

94 4 0
                                    


Upřímně to chování se mi u něj líbí,,kde budeš spát ty?",,na gauči"usmál se,,to ani náhodou já budu spát na gauči"stoupla sem si asi moc rychle protože se spadla zpátky,,au"řekla jsem potichu Dyl ke mně přiběhl,,seš v pořádku není ti nic"položil mě opatrně do postele,,jo"řekla jsem a chtěla znovu vstát,,nevstávej"napomenul mě,,přeci nebudeš spát na gauči na vlastní chatě!"řekla jsem,,budu"pohladil mě po vlasech,,ne! budeš ležet se mnou!"vydechla jsem nechci aby spal na gauči připadala bych si hrozně usmál se a přikývl,,teď půjdu udělat večeři pak přijdu ano princezno"řekl,,nechceš pomoc"zamračil se na mě,,lež"z povzdechem sem přikývla odešel já se otočila ke zdi stočila se do klubíčka břicho mě bolelo a cítila sem bolest i při nejmenším pohybu zavřela jsem oči a ani nevím jak a usnula jsem.

POHLED DYLA

Po 30minutech sem měl hotoví palačinky a ovoce dal sem to na tác a k tomu kakao a šel sem na horu otevřel sem potichu dveře a všiml sem si že spí a co teď musí být hladová ale já jí nechci budit povzdech sem si sedl si k posteli tác dal vedle sebe a hlavu dal na postel k ní zavřel sem oči a přemýšlel ten Alex je takový kokot jak ji něco takového mohl říct jo neznám jí ale sem si jistá že děvka není ani nevím jak ale usnul sem.

Pohled Rose

Probudila jsem se na velkou bolest břicha otočila jsem se a otevřela oči a lekla jsem se Dylen seděl a hlavu měl položenou u mě na posteli a vedle něho měl tác z jídlem chudák nahnula jsem se k tácu a vzala jahodu kousla sem si do ní a byla to ta nejsladší jahoda co sem kdy měla,,Dyle"pohladila sem ho po vlasech něco zamumlal a spal dál. Dala sem si do zubu jahodu a dala ji k Dylenově puse měl pootevřené rty. Dala sem mu jahodu do pusy takže jsme se dotkly rty on do ty jahody skousl a po chvíli otevřel oči,,ahoj"šeptla jsem,,ahoj"šeptal zase on,,pot si lehnout sem musí tě všechno bolet"právě teď sem nemyslela na svojí bolest ale na jeho pousmál se,,tady máš prášek proti bolesti"podal mi ho a k tomu vodu zapil jsem ho,,musíš mít hlad"řekl narovnal se a dal ke mně tácek,,vadí když sním jen to ovoce bolí mě hrozně břicho"zamračil se,,vážně nepojedeme do té nemocnice bojím se o tebe"sednul si za mě a obejmul mě,,to bude v pořádku neboj"opřela jsem se o něj a začala jíst jahody a on palačinky vlastně jsme se navzájem krmili takže jsme to snědli na půl a nejlepší je že je něco kolem 3h ráno,,vidíš i palačinky si jedla"řekl a opatrně mě pohladil po břiše,,jakoby nestačilo že máš barevný zadek ale i říznutí na bříšku"řekl smutně usmála jsem se,,co pak se směješ"řekl,,je to od tebe hezký seš vzhledově ten badboy co nikomu nepomůže spíš na opak a ty se o mě staráš jak o princeznu a to se známe jen den"řekla jsem,,ty seš princezna"šeptal a pomalu si se mnou lehal. Lehli jsme si,,nejraději bych tě objel a přitáhl k sobě a mačkal tě celou noc"řekl zasmála jsem se já bych chtěla taky řekla jsem si v duchu otočila jsem se k němu čelem obejmula jsem ho on pomalu omotal ruku kolem mích zad a ještě pomaleji si mě k sobě přitách uchechtla jsem se jak se o mě bál byl roztomilí,,kdyby tě něco bolelo z bud mě ano prostě kdyby cokoliv"řekl,,takže i na záchod"řekla jsem s úsměvem dělala sem si z něj srandu,,jo nechci abys chodila"to je magor pomoc jsem tu s bláznem,,seš magor"šeptla sem,,hej",,myslela jsem to v dobrém",,já vím"řekl,,už spinkej" začal mě hladit po chvíli jsem usnula.

Pohled Dyla

Za chvíli ta moje roztomilá princezna usnula. VÁŽNĚ DYLE UŽ SI JI I PŘIVLASTNUJEŠ

nemohl sem usnout bál sem se o ní že se jí něco stane každou chvíli sem jí kontroloval obvaz už tak mě štve jak sem usnul před tím až do rána sem nezamouřil oči pořád sem ji hladil a kontroloval kolem měl sem prostě pocit že jí musim chránit a nesmí se ji nic stát. Kolem 9 hodiny ranní se začala probouzet,,dobré ráno beruško"šeptal sem ona roztomile zažmourala očima je tak krásná ,,ty si celou noc nespal vid"řekla smutně,,jo spal",,aspoň nelži prosím"řekla prosebně,,fajn nespal sem bál sem se o tebe"řekl jsem jí a pohladil po vlasech,,tak spi teď prosím"zakýval jsem hlavou,,ani náhodou!"řekl jsem přísněji než sem chtěl trošku se lekla ale pomalu si sedla a obejmula mě,,prosím jen chvilinku"šeptala mi do ucha,,prosím"políbila mě na rameno,,ale jen kvůli tobě"odtáhla se a usmála. Lehl sem si chtěl sem aby si lehla taky,,ne já budu sedět"povzdechem sem přikývl,,zazpíváš mi prosím"udělal sem na ní psí oči,,neumím zpívat"řekla hned,,prosím",,fajn"poraženecky vzdychla a začala mi zpívat (media) páni a prý neumím zpívat u jejího krásného hlasu sem usnul,,krásně se vyspi Dyle"to bylo poslední co sem slyšel a její polibek na moje čelo ještě sem se usmál a pak sem tvrdě usnul.

Pohled Rose

Jak mile usnul opatrně sem si stoupla a šla do koupelny tam sem si udělala ranní hygienu našla sem čistý kartáček takže OK vyšla jsem a šla ke skříni kde byl včera Dyl. Koukla jsem se tam bylo tam oblečení ne asi Rose je to skříň vzala jsem si jeho tričko jelikož mi přes obvaz prosákla krev a je i na tričku vzala jsem ho i nový obvaz starej sem vyhodila a novým zase obvázala natáhla jsem si tričko a pomalu šla dolů po schodech za účelem najít kuchyni no hned na poprvé koukla jsem do ledničky vytáhla jsem vajíčka a udělala jej na pánvi když byli hotové dala jsem je na talíř a k tomu chleba,,Rose"slyšela sem vyplašení křik Dyla,,sem dole"křikla jsem slyšela sem dupot po schodech,,co tu děláš!!!!"řekl hodně naštvaně,,udělala sem snídani mělo to být překvápko do postele a ty ses probudil zrovna když sem chtěla jít na horu:("řekla jsem smutně,,jo a vzala jsem si tvoje tričko"přikývl a pak se zamračil ještě víc,,běž si lehnout ano já to donesu nahoru"řekl a přišel ke mně zvedl mi tričko,,dávala si si nový"přikývla jsem,,odpoledne to udělám já ano chci se na to podívat"pohladil mě po tváři přikývla jsem,,já půjdu pryč překážím ti a já si připadám špatně"šeptla jsem a koukala do země zvedl mi hlavu abych mu koukala do očí,,nikam nepůjdeš!"řekl přísně,,prosím"dodal mile,,ale..",,nepřekážíš mi jasný chci abys tu byla"vydechnu,,já si půjdu lehnout"přikývl sklopila jsem hlavu a šla když sem kráčela kolem Dyla přitáhl si mě za zápěstí k sobě,,nezlob se na mě já jen nechci abys odešla"vydech mi do vlasů,,mám tě ráda Dyle i když tě znám 2dny"usmála jsem se mu do hrudi,,a já mám rád tebe"odtáhla jsem se a šla do pokoje si lehnout ležela sem a přemýšlela vlastně ani nevím o čem ale unavilo mě to tak že sem usnula.

Pohled Dyla

Co jí to zas napadlo vzal jsem telefon vytočil mámino číslo,,ahoj mami"řekl jsem,,ahoj zlatíčko kde pak si"řekla máma,,potřebuji pomoc"povzdechla si moje mamka je doktorka takže si to domyslete,,co potřebuješ",,pamatuješ si ten pozemek jak koupil táta",,ano",,přijeď sem prosím kolem 1",,fajn budu tam ale beru Badyho aspoň se proběhne",,fajn ahoj",,ahoj"Bady je náš pes.





Mám tu pro vás další kapitolu tak doufá že se líbila. Omlouvám se za chyby tak to by bylo. Na závěr všem přeji krásné VELIKONOCE a holky ať vás to zítra moc nebolí.

BadgirlKde žijí příběhy. Začni objevovat