Jen my dva?

132 4 3
                                    


,,co si dát souboj hned"řekl,,troufáš si"pozvedla sem obočí,,jo"otočili jsme se a šli k našem partám,,tady kluci si troufají nás vyzvat na souboj"řekla jsem jim a mrkla na kluky,,jako ted"přikývla jsem,,Ok"řekli,,mi můžeme"otočila sem se k Dannymu a zkřížila ruce na prsou,,mi taky"šli jsme doprostřed parketu lidi už nám udělali místo a utvořili kolem nás kolo a koukali na nás,,začínáte"křikla jsem na ně

přikývli..................................................................................................................................................................................................................................

když jsme skočili i my mrkla sem na ně,,myslím že známe vítěze"zašklebila jsem se Dannyho parta si odfrkla,,možná si vyhrála dnes,ale příště vyhrajeme mi"řekl Saša uchechtli jsme si,,si věříte"přišla sem k nim,,mi vždy vyhrajeme"šeptla sem Jackovi do ucha zachvěl se pousmála jsem se otočila sem se ke dveřím stál tam můj gang rychlím krokem sem si k nim vydala,,co tu děláte"křikla jsem na Alexe,,musíš dostat ty svoje kamarádičky pryč máme práci"šeptl přikývla jsem.Alex přes mě hodil černý plášt aby mi nešlo vidět tělo pak sem si vzala pár opasku na stehna kde byli nože pak sem si od nich vzala vetší pás který sem si dala na břich a tam byli zbraně nasadili jsme si všichni kapuce aby nám nešlo vidět do tváří odešla sem k partám,,musíte odsut pryč hned"moje parta na mě chvíli koukali ale pak z přikývnutím odešli,,vy taky"koukla sem na Dannyho,,co se děje pomůžeme ti!"křikl,,ne je to náš boj ted vypadněte hned!!"kluci odešli Danny tady pořád stál,,co se děje",,už běž pryč neboj budu v pořádku"políbila jsem ho když sem se chtěla odtáhnout přitáhl si mě víc k sobě a polibek prohloubil,,neboj"odešel já šla ke klukům,,všichni vypadněte"udělali to zbylo tu pár lidí naši protivníci,,tak jste přišli"otočil se k nám chlap z jizvou na tváři,,jo"řekla jsem tvrdě,,páni vy máte sebou holku ukažte nám ji",,nedělej to!"řekli kluci když sem si chtěla sundat kapuci aby mě viděli ušklíbla jsem se a sundala si kapuci moje vlasy mi spadli do tváře,,no páni"řekl druhý gang a pak se začali smát,,prosímvás tak sexy holka a gang si děláte prdel"dala sem ruce v pěst nenápadně vydala jeden nožík a hodila ho po jednom stí bandy trefila ho přímo skrz rukáv od mikiny a zapíchnul se do zdi všichni stichl po celé místnosti vládlo tich šla sem pomalu k nim,,takže co chcete"přišla sem k tomu hlavnímu,,vaší smrt"šeptl na mě ušklíbla jsem si stoupla si a nahnula se k jeho krku,,byla by mě škoda"zachvěl se já ho políbila na krk,,to tedy byla"přitáhl si mě k sobě a šáhl mi na zadek,,co stím uděláme"řekla jsem mu,,nechám tě na pokoji",,co když tě pak zabiji"začala sem mu sázet polibky na krk něco nesrozumitelného zamumlal pomalu sem vytáhla pistoli dala mu ji k srdci a koukla sem na něj,,nikdo mi nikdy nebude vyhrožovat!" střelila jsem ho začala přestřelka vyhráli jsme všichni byli mrtví a mi v pořádku nasadili jsme si kapuce a vyšli zadním vchodem Danny ke mně přiběhl,,si v pohodě"koukl na mě a sundal mi kapuci,,jo"sundala sem si plášt a ukázala tím moje zbraně,,páni"řekl Danny jen sem se pousmála a věci dala gangu,,nečekal sem že to pujde tak lehce"řekl Alík,,použila sem své zbraně ne"mrkla jsem Danny ztuhnul,,děvko"křikl vrazil mi facku a zdrhl já se rozbrečela a padla Alexovi na hrud,,pšš kočko"zvedl mi hlavu a pohladil mě po ted už určitě červené tváři,,odvezeš mě prosím domů"šeptla sem,,pojedeme k nám nenechám tě ted být samotnou jen stvými bratry"přikývla jsem vzal mě do náručí a šel semnou a s klukama k autu.

U nich doma

,,běž si hajnout ke mně zlatíčko moje"políbil mě na tvář přikývla jsem vlezla sem k němu do pokoje motala se mi hlava tak sem si jen vysvlékla do spodního prádla a spadla do postele ani nevím jak ale usnula jsem.

Pohled Alexe

,,co budeme dělat?",,já nevím"řekl jsem a šel k sobě svlékl jsem se do trenek a otevřel dveře ležela tam nepřikrytá usmál sem se lehl jsem si k ní a přehodil přes nás deku a za pas sem si ji k sobě přitáhl,,děkuji Alexi"lekl sem se jí myslel sem že spí,,už spinkej zítra jdeš do školy"pohladil sem ji po tváři přikývla přitulila se ke mně a po 5 minutách usnula.

Pohled Rose ráno

Vstala jsem jako první na to co se včera vstalo mi je úžasně otevřela jsem dveře od pokoje a potichoučku zavřela abych nevzbudila Alexe šla jsem do kuchyně kde sem otevřela ledničku vytáhla jsem vajíčka,slaninu a džus začala sem dělat snídani kterou jsem dala na stůl pro kluky a i pro sebe rozdala skleničky a nalila džus když sem dolívala poslední sklenici přišli ke mně kluci,,co to tak krásně voní"řekl Alex svým sexy ranním chraplákem

obejmul mě kolem pasu ruce spojil na mém břiše a bradu dal na mé rameno koukal na stůl,,snídaně"kluci si sedli a koukali se na nás,,co je"řekli jsme po 5minutách co na nás doslova zírali,,jste spolu roztomilí"zaculili se zakroutila jsem hlavou a sedla si ke stolu a začala jíst

,,kolik je hodin"zeptala jsem se kluků,,10"řekli,,cože a co škola"křikla jsem a chtěla běžet do pokoje to by mi vtom ale nemohl zabránit Alex,,dnes už nikam nejdeš"přitáhl si mě k sobě na klín a silně mě objel zasmála jsem se,,stejně by jste byli spolu roztomilí"řekli kluci a odešli,,mam tě rád princezno"řekl Alex do mího krku,,vždyt já tebe taky,vždy si tu pro mě byl i vtěch nejhořších chvílích a mohla sem být jakkoliv zlá a ty si tu byl vždycky"otočila sem se k němu čelem a obejmula ho,,a vždycky budu lásko"políbil mě na rameno,,jak ti je?"zeptal se,,dobře vlastně mě to ani nevadí ,ale ukážu mu že si mě nezaslouží a že bude ještě prosit na kolenou aby sem se k němu vrátila vzal si moje ehm ty víš a pak mě odkopl jak kus hadru"řekla jsem on ztuhl,,ty si sním"přikývla jsem,,předevčírem"rozbrečela jsem se,,pšš lásko nic se neděje to bude dobrý ano jsem tu s tebou pššš"hladil mě po zádech,,jsem naivní kráva",,nejsi"stoupl si se mnou a šel nejspíš do pokoje položil mě na postel začal mi vysvlékat kratasi a pak mi šáh na lem trička a odhodil ho přikryl mě peřinou a lehl si vedle mě,,promin"koukla sem na něj,,proč se omlouváš"překvapeně se na mě koukl,, furt brečím"začal se smát,,holka já tě žeru"řekl,,ne prosím nejez mě"přikrčila jsem se a zadržovala smích koukl jsme se na sobe a doslova vybuchli smíchy spadla sem s postele ale pořád sem se namohla přestat smát i když ten dopad docela bolel,,seš v pořádku"skočil ke mně,,jo"pomohl mi vstát,,děkuji"znovu jsme se lehli,,kočko",,hmm"otočila jsem se na něj,,pro mě budeš vždy ta nejdokonalejší at se děje cokoliv pamatuj si to"políbil mě na čelo co mu zase přelítlo přes nos,,nápodobně"dala sem si hlavu na jeho hrud začal mi zvonit telefon nahnuly jsem se pro něj ni sem si nepodívala a zvedla to,,u telefonu sexy kočka a jeho mazel"pohladila sem Alexe po vlasech,,lásko"ten hlas,,Dannyeli nech mě na pokoji"típla jsem to,,hele potmě ven"sedla sem si mu na břicho do tureckého sedu on si dal ruce na mé stehna,,kam bys chtěla",,nevím,ale nejraději bych odjela nikam úplně daleko od všeho odpočinout si na dobu neurčitou"řekla jsem mu,,můžeme"řekl a lehl si na lokty aby na mě líp vyděl,,jako mi dva"





Omlouvám se za neaktivitu ale mám ted toho hodně a nestíhám  a také se omlouvám  za chyby a překlepy.

Co si myslíte o Dannym?

Chcete vůbec aby byli spolu? napište komentář.Doufám že jste si část užili.

BadgirlKde žijí příběhy. Začni objevovat