DOMA POHLED ROSE
,,Rosie vstávej je obídek"hladil mě po vlasech,podle hlasu jsem poznala Dylena,,ještě ne prosím",,no tak kulíšku"pousmála jsem se nad jeho novou přezdívkou,,ještě chviličku miláčku"otevřela jsem oči překvapeně se na mě díval,,chceš to donést sem nebo půjdeme dolů"zeptal se,,půjdeme dolů"zachraptěla jsem,,ná"podal mi sklenku z vodou napila jsem se,,děkuji"řekla jsem tentokrát normálně,,není zač"pomohl mi vstát,,až se najíš půjdeš si zpátky lehnou!" řekl přísně. Povzdechla jsem si ale přikývla,,tak je hodná"šli jsme po schodech dolů najednou se vyřítil malí kluk a nechtěně mě bouchl přímo do rány,,au"řekla jsem ,,brácha dávej kurva pozor"křikl Dylen,,Dyle nekřič tak nic se nestalo"řekla jsem a sklonila se asi k 6letýmu klukovi,,ahoj jak se jmenuješ",,já jšem Kol"řekl,,já jsem...",,princezna"dokončil Kol a Dylen se zasmál,,ne jsem Rose jako růže"on mě obejmul,,nechšel šem tí ublíšit"zašišlal smutně a sklopil oči,,to nic broučku běž dolů"přikývl a odešel dolů,,bolí tě to já ho přerazím"řekl a obejmul mě,,sem v pohodě neboj"řekla jsem mu propletla jsem si sním prsty a šla dolů všichni seděli u stolu a čekali na nás sedli jsme si,,mami kde je táta",,ještě v práci přijde až večer"přikývl po dojezení výtečného obědu jsme se já Dyl a Parvaty ano tykáme si sedli do obýváku,,tak mluv"řekla Parvaty,,chceš vědět mí děctví nebo jak sem přišla k tý ráně",,děctví"vyhrkla,,..........."ukončila jsem svůj dlouhý příběh oba dva na mě zírali s otevřenou pusou,,já já musím pryč na horu"drali se mi slzy do očí vyběhla jsem do pokoje a ignorovala velkou bolest břicha vlezla jsem do koupelny tam sem se vysvlékla vlezla jsem s do sprchového kouta a pustila na sebe studenou vodu obvaz už sem měla dole studená voda mě uklidňovala a bylo mi jedno že se celá třesu zimou a vlastně i vzlyky.
Pohled Dylena
,,mami"šeptal jsem,,ano"na nic už sem nečekal a vyběhl za ni. V pokoji nebyla ale slyšel sem téct vodu v koupelně v tu dobu mě nezajímalo
že může být naha prostě sem tam vtrhl krčila se ve sprchovém koutě brečela a celá se klepala šel sem k ní tekla ji úplně studená voda,,Rose!"křikl jsem a pustil ji teplou vypadalo to že mě ignoruje nebo neslyší nevím vysvlékl jsem se a přišel k ní sedl sem si za ní a přitáhl ji k sobě pořád byla hrozně studená pomaličku sem přidával na teplosti vody až byla vařicí,,Rose neplač pšš všechno je a bude dobrý",,já se bojím Dyle nechci přijít o Alexe a kluky"vzlykla mi do ramene,,nepřijdeš ano o to se postarám lásko"řekl jsem jí a hladil po zádech bylo mi jedno že právě ted se na mě tiskne krásna sexy holka kterou miluji a ošukal bych jí hned ted,,co když jo"řekla,,nepřijdeš neboj",,je mi zima"šeptla mi do ramena kohoutek sem ještě trošku přetočil aby byla voda ještě teplejší pokud to šlo a pořádně si jí k sobě na tisknul. Celá se klepala zimou bojím se že se podchladila,,mami"křikl jsem,,co děláš"šeptla Rose a zavírala očka,,nesmíš usnout ano mluv na mě"začala něco mluvit šlo vidět že se hodně snaží aby neusnula,,mami!"máma konečně otevřela dveře,,mluv lásko ano pořád na mě mluv hlavně nezavírej oči nesmíš usnout"přikývla,,mami podchladila se pomoc ji prosím"stekla mi slza po tváři přikývla,,vezmi jí do postele a přikryj a hlavně sní mluv ať neusne"přikývl jsem máma odešla já sem vstal i sní v náručí a šel rovnou do pokoje položil ji na postel přikryl ji všemi dekami co sem našel,,mluv na mě zpívej ano zpívej mi"snažila se něco mluvit máma k nám přiběhla,,spolkni to"dala jí do pusy prášek ona ho spolkla na čelo jí dala teplí obklad,,ted klidně spi"šeptla mama sedla si k ní a hladila ji po tváři dokud neusnula a to bylo ani ne za 15vteřin,,maminko co mám dělat bojím se o ní co když se něco stane co když příště přijdu pozdě"šeptal jsem a sedl si k ní na zem a propletl si sní prsty pod dekou stiskla mi ji mamka se jen na mě smutně koukala,,za prvé měl by ses obléct(sakra když já sem nahý)a možná by bylo lepší nechat ji na pokoji"já se na ní zamračil krev ve mně vřela jak jak nechat na pokoji,,mami vypadni"křikl jsem a ono se sklopenou hlavou odešla,,neopustím tě i kdybys chtěla neudělám to nikdy"políbil sem ji na tvář začali se jí klepat víčka a otevřela ty svoje krásné velké kukadla,,ahoj" pohladil jsem ji po mokrých vláskách,,ahoj"šeptla sundala si obklad a sedla si,,je ti pořád zima",,už moc ne ale vím jak mě můžeš zahrát"pozvedl jsem obočí,,lehni si ke mě"
Za prvé nevím co dělat pokud jsme podchlazený takže sem si to vymyslela a za druhé omluvte chyby a překlepy.
..........Kavenka :)
ČTEŠ
Badgirl
RomanceCelí příběh se bude točit kolem dívky jménem Rose Ketty Moon(17). Rose je hezká a talentovaná holka,ale její život není vůbec lehký v děctví ji její adoptivní rodiče mlátili a tak to bylo až do jejich 13let pak se naučila bránit. Ve 14 přesně na jej...