,,počkat co to dělám ty si mě opustil"vymotala jsem se z jeho sevření a stoupla si na zem,,vždy ti si mě tam nechal snima samotnou"stekla mi slza po tváři,,po týdnu sem se chtěl vrátit protože sem si uvědomil že sem tě ta nechal samotnou jinže sem udělal obrovskou píčovinu a chytli mě policajti v včera mě pustili hned jak sem se dozvěděl že žiješ tady sem odjel za tebou prosím nech mě to napravit nechci o tebe znovu přijít vím že se na mě zlobíš a vím že máš právo se zlobit ale prosím"koukl se mi do oči ve kterých se mu tvořili slzy tak jako mě přišel ke mně a obejmul mě já ruce odmotala kolem jeho krku a rozbrečela jsem on mě začel hladit po zádech cítila jsem jak jeho slzy mi dopadaj na rameno,,mrzí mě to"řekl a políbil mě do vlasů byla jsem mu k prsům no jo jsem malinká a to dost,,půjdeš k nám"řekl,,ne já nechci jít k němu",,nebydlím už sním ani ne před týdnem sem se s Camem přestěhovali do domku kousek od sud",,chodíš sním"zatnul pěsti,,snim nikdy"řekla jsem chytla ho za ruku a táhla domů
Doma všude byla tma,,běž na horu ti černý dveře"šeptla jsem přikývl já šla do kuchyně rosvítila jsem a na lince byl papírek,,ahoj Denny musel domu a já šel ven s Mikem až přijdeš domu napiš a kdyby něco volej Cam"napsala jsem mu krátkou zprávu a z kuchyně vzala jídlo a pití co sem unesla dokonce i dortíky a šla po schodech nahou sem za kopala do dvří aby mi Luke otevřel nic,,to je debil"řekla jsem šeptem loktem se i podařilo otevřít když sem vešla do pokoje stál u zdí kdy sem měla nalepený fotky jak jsem byla malá jak se dospívala atd prostě takoví album měla sem polepenou celou zed bylo tam místo asi na 3fotky věci sem položila na můj černý stul a šla za ním koukla jsem se na něj koukal na fotku kde mi bylo 14 byla jsem venku na hřišti a houpala jsem se na houpačce byl tam semnou můj kámoš který ji fotil na druhý jsme byly spolu jak se objímáme ani nevím kdy ji stihl vyfotit a kdy já sem si ji já vytiskla,,mrzí mě že sem tě neviděl dozpívat že sem neviděl tvojí pubertu určitě si na všechny křičela a taky mě mrzí když si brečela kdykoliv že já tam nebyl abych tě utišil"řekl skočila sem mu na záda zaváhal až jsme málem spadli nakonec to ustál,,bratříčku mě ještě puberta nepřešla"zasmála jsem se mu a opřela hlavu na jeho rameno,,jednou mi říkal(jejich společný kámoš)Leo že bys byl na mě pyšný"šeptla jsem mu do ucha,,v čem"pozvedl obočí a koukl na mě,,závoděním"šeptla jsem položil mě na postel,,ty závodíš od kdy"řekl,,od 14 sem se přidala k takoví partě kluků"snažila jsem se vyhýbat očnímu kontaktu,,jaký partě"řekl tvrdě,,no ono to je spíž...........
(Psala jsem že její nevlastní brácha je Teylor ale když jsem hledala fotku tak tam byl Luke a.... prostě sem to změnila až budu mít čas tak to opravím)
děkuji za předčtení atd omlouvám se za chyby
ČTEŠ
Badgirl
RomanceCelí příběh se bude točit kolem dívky jménem Rose Ketty Moon(17). Rose je hezká a talentovaná holka,ale její život není vůbec lehký v děctví ji její adoptivní rodiče mlátili a tak to bylo až do jejich 13let pak se naučila bránit. Ve 14 přesně na jej...